Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315866-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Siedlce: dostawa wyposażenia medycznego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 315866 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz-siedlce.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa wyposażenia medycznego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wózków do transportu chorych - 5 sztuk, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4 dostawa wózków anestozjologicznych - 2 sztuki, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4 dostawa stolików na instrumenty chirurgiczne - 3 sztuki, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> <p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych (min. 1 ) dostaw l w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom (minimalna wartość pojedyńczej dostawy to 10 000 zł brutto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (min. 1 ) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom, Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - znak CE.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-siedlce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 11:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa wyposażenia medycznego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wózków do transportu chorych - 5 sztuk, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4.</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> .</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa wyposażenia medycznego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa wózków anestozjologicznych - 2 sztuki, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4.</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> .</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa wyposażenia medycznego.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa stolików na instrumenty chirurgiczne - 3 sztuki, zgodnie z minimalnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w załaczniku nr 4.</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> .</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>