JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090914/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090914/154713-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2009)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154713 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2009).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (grup), które szczegółowo zostały określone w załączniku nr 1.
2.	Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
3.	Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach.
4.	Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
5.	Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze.
6.	Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.	Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym dot. grupy 2, 3, 6, 7 i 8 (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt., kg oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt., kg określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, tj. przez ilość j.m. np. szt., kg określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 83,33 op. = 84 op. lub 62,4 op. = 63 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia ilości całkowitej artykułu podanej w sztukach lub kilogramach.
8.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1)	Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach.
2)	Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły medyczne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania.
3)	Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 
4)	Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 19.52.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
1)	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
2)	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz.
3)	Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
3.	Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Alustin płyn 10g,	33141800-8,	1 op.
2) Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 * 50,	33141810-1,	10 op.
3) Biopulp 10 g,	33141800-8,	3 op.
4) Cement Adhesor Carbofine 80+40g,	33141830-7,	2 op.
5)	Cement Agatos wolnowiążący / zielony,	33141830-7,	5 op.
6)	Charisma chemoutwardzalna kpl.,	33141810-1,	1 op.
7)	Chemadent G-J-W nr3 cement,	33141810-1,	7 op.
8)	Chloran 2 % płyn 200 g,	33141800-8,	4 op.
9)	Devipasta 5 g,	33141800-8,	5 op.
10)	Dexadent maść 5 g	,33141800-8,	3 op.
11)	Endomethasone proszek 14 g,	33141800-8,	2 op.
12)	Endosal płyn 10 g,	33141800-8,	1 op.
13)	Eugenol płyn 10 g,	33141800-8,	4 op.
14)	Evicrol 70 g,	33141810-1,	2 op.
15)	Gutaperka (120 szt.) asortyment,	33141800-8,	4 op.
16)	Life kpl., 	33141810-1,	3 op.
17)	Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g,	33141800-8,	4 op.
18)	Multidentina 50g proszek (czerwony),	33141800-8,	3 op.
19)	Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm,	33141121-4,	15 szt.
20)	Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt.,	33141800-8,	4 op.
21)	Thymodentina 100 g,	33141800-8,	7 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.00-8, 33.14.18.30-7, 33.14.18.10-1, 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Cewnik do podawania tlenu dł. 2100 mm jałowy,	33141200-2,	10 szt.
2)	Cewnik Foley nr 16,	33141200-2,	20 szt.
3)	Cewnik Foley nr 18,	33141200-2,	20 szt.
4)	Cewnik Foley nr 20,	33141200-2,	10 szt.
5)	Codoban bandaż elastyczny 10 cm *4,5 m,	33141113-4,	10 szt.
6)	Codofix siatka opatrunkowa elast. R4 1m,	33141113-4,	2 szt.
7)	Codofix siatka opatrunkowa elast. R6 1m,	33141113-4,	2 szt.
8)	Fartuch fizelinowy 1 * użytku,	33196000-0,	100 szt.
9)	Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm * 100 m,	33141114-2,	12 op.
10)	Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2,	33141114-2,	1200 szt.
11)	Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji,	33141625-7,	30 op.
12)	Hepafix nr 1,4 zestaw do biopsji,	33141625-7,	30 op.
13)	Igły 1-raz. uż. 0,5*25*100 szt.,	33141320-9,	30 op.
14)	Igły 1-raz. uż. 0,7*30*100 szt.,	33141320-9,	5 op.
15)	Igły 1-raz. uż. 0,8*40*100 szt.,	33141320-9,	60 op.
16)	Igły 1-raz. uż. 1,2*40*100 szt.,	33141320-9,	30 op.
17)	Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5 *5 * 100 szt.,	33141119-7,	100 op.
18)	Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,5 *7,5 * 100 szt.,	33141119-7,	180 op.
19)	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10 *10 * 2 szt.,	33141119-7,	2200 op.
20)	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5 *5 * 2 szt.,	33141119-7,	18000 op.
21)	Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,5*7,5*2 szt., 	33141119-7,	10000 op.
22)	Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne,	33141000-0,	700 szt.
23)	Lignina bielona płaty 40 cm * 60 cm - 5kg,	33141115-9,	14 op.
24)	Maseczka 1 * użytku na gumce op *50 szt.,	33196000-0,	40 op.
25)	Nici chirurg. Dafilon 2-0 3/8 koła 30mm CE-10,	33141121-4,	1 op.
26)	Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 24mm CE-6,	33141121-4,	1 op.
27)	Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 30mm CE-10,	33141121-4,	1 op.
28)	Nici chirurg. Dafilon 4-0 3/8 koła 19mm CE-4,	33141121-4,	1 op.
29)	Opaska dziana podtrzymująca 4m * 10cm,	33141113-4,	2000 szt.
30)	Opaska dziana podtrzymująca 4m * 5cm,	33141113-4,	200 szt.
31)	Opaska elastyczna tkana z zapinką 5m * 10cm,	33141113-4,	400 szt.
32)	Opaska gipsowa Gypson S 12-12,5cm *2,7-3m,	33141116-6,	40 szt.
33)	Ostrza 1* użytku nr 15 op*100 szt.,	33141411-4,	1 op.
34)	Papier do EKG Eli 250 op*250 szt.,	33196000-0,	3 op.
35)	Papier do EKG Ascard-3 z nadrukiem 104mm x40m,	33196000-0,	15 szt.
36)	Papier do EKG Ascard-31 0,06x10mb,	33196000-0,	5 szt.
37)	Papier do EKG Ascard-4 z nadrukiem 112mm x25m,	33196000-0,	25 szt.
38)	Pieluchomajtki Seni Medium op. *10 szt.,	33196000-0,	50 op.
39)	Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt.,	33141112-8,	450 szt.
40)	Plaster włókninowy z gazą 1 m *8 cm,	33141112-8,	250 op.
41)	Podkład pola operacyjnego 210 *150-160 niejał.,	33141000-0,	160 szt.
42)	Sterylna serweta operacyjna 50 *50-60 cm,	33141000-0,	60 szt.
43)	Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m * 25 mm,	33141112-8,	400 szt.
44)	Przyrządy do przetaczania krwi TS,	33194200-8,	20 szt.
45)	Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS,	33194200-8,	1000 szt.
46)	Rękawice sterylne nr 6 para,	33141420-0,	50 par,
47)	Rękawice sterylne nr 7 para,	33141420-0,	50 par,
48)	Rękawice sterylne nr 7,5 para,	33141420-0,	100 par,
49)	Rękawice sterylne nr 8 para,	33141420-0,	50 par,
50)	Strzykawka Janet 100 ml 1 * użytku,	33141310-6,	20 szt.
51)	Strzykawka Luer 1 * użytku 10ml *100 / pudełka /,	33141310-6,	10 op.
52)	Strzykawka Luer 1 * użytku 5 ml *100 / pudełka /,	33141310-6,	45 op.
53)	Strzykawka Luer 1 * użytku 2 ml *100 /pudełka /,	33141310-6,	30 op.
54)	Strzykawka Luer 1 * użytku 20 ml *100 / pudełka /,	33141310-6,	10 op.
55)	Test paskowy - para wodna AC 250/480,	33196000-0,	2 op.
56)	Venflon 0,8 mm niebieski,	33141220-8,	150 szt.
57)	Venflon 0,9 mm niebieski, 	33141220-8,	100 szt.
58)	Venflon 1,0 mm różowy,	33141220-8,	300 szt.
59)	Venflon 1,2 mm zielony, 	33141220-8,	50 szt.
60)	Wata opatrunkowa op. *200g, 	33141115-9,	40 op.
61)	Worki do dobowej zbiórki moczu 2l,	33141615-4,	30 szt.
62)	Żel do USG i EKG a 0,5 l,	33196000-0,	10 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7, 33.14.12.00-2, 33.14.11.13-4, 33.14.13.20-9, 33.14.11.21-4, 33.19.60.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.33.10-6, 33.14.12.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Pojemnik na zużyte igły - 1 litr,	33100000-1,	200 szt.
2)	Pojemnik na zużyte igły - ? litra,	33100000-1,	600 szt.
3)	Pojemniki jałowe do moczu,	33141615-4,	2 op. (1op. = 96szt.),
4)	Pojemniki niejałowe do moczu,	33141615-4,	2500 szt.
5)	Pojemniki do badania kału,	33100000-1,	2000 szt.
6)	Kieliszki jednorazowego użytku 30 ml do leków,	33100000-1,	60000 szt.
7)	Kieliszki jednorazowego użytku 10 ml do leków,	33100000-1,	20000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.16.15-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Lusterko stomatologiczne,	33131141-7,	10 szt.
2)	Poszerzasz do kanałów 15-40  21 mm,	33130000-0,	1 op.
3)	Poszerzasz do kanałów 15-40  25 mm,	33130000-0,	1 op.
4)	Poszerzasz do kanałów 15-40  28 mm,	33130000-0,	1 op.
5)	Poszerzasz do kanałów 15-40  31 mm,	33130000-0,	1 op.
6)	Poszerzasz do kanałów 45-80  28 mm,	33130000-0,	1 op.
7)	Sączki papierowe VDW 02 15 - 40,	33130000-0,	2 op.
8)	Paski ścierne,	33130000-0,	6 op.
9)	Paski poliestrowe gładkie,	33130000-0,	6 op.
10)	Igły Millera okrągłe,	33130000-0,	2 op.
11)	Miazgociągi, 	33130000-0,	3 op.
12)	Wiertła dentystyczne,	33131510-5,	100 szt.
13)	Olej do oliwienia końcówek W&H,	33130000-0,	10 szt.
14)	Kątnica turbinowa,	33130000-0,	3 szt.
15)	Kątnica do mikrosilników,	33130000-0,	3 szt.
16)	Kalka korekcyjna,	33130000-0,	2 op.
17)	Igła Lentulo (spirale),	33131300-0,	3 op.
18)	Uchwyt do lusterka stomatologicznego,	33130000-0,	10 szt.
19)	Paski do formówek,	33130000-0,	10 szt.
20)	Szczoteczki do mycia wierteł	,33130000-0,	10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.13.11.41-7, 33.13.15.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> grupa 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50x200 mm,	33198000-4,	8 szt.
2)	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100x200 mm,	33198000-4,	8 szt.
3)	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 150x200 mm,	33198000-4,	8 szt.
4)	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200-210x200mm,	33198000-4,	8 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> grupa 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Probówki Vacuette na 1,6 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu,	33192500-7,	75op. (1op. = 50szt.)
2)	Probówki Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu,	33192500-7,	50op. (1op. = 50szt.)
3)	Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2,	33192500-7,	80op. (1op. = 50szt.)
4)	Probówki Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3,	33192500-7,	10op. (1op. = 50szt.)
5)	Probówki Vacuette na 9 ml krwi z przyspiesz. wytrzep.,	33192500-7,	120op. (1op. = 50szt.)
6)	Rurki do pomiaru OB,	33100000-1,	10op. (1op. = 200szt.)
7)	Uchwyty do probówek z gwintem na igły,	33100000-1,	200op. (1op. = 10szt.)
8)	Igły Vacuette 38x9 (żółte),	33141300-3,	40op. (1op. = 100szt.),
9)	Nożyki do nakłuć palca - hematologiczne,	33141300-3,	500 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7, 33.10.00.00-1, 33.14.13.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> grupa 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach, 	33140000-3,	6 szt.
2)	Stetoskop dwustronny. Głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Miękkie oliwki.,	33140000-3,	2 szt.
3)	Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu. Przystosowany dla osób prawo i leworęcznych - obracany zegar. Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy.,	33100000-1,	2 szt.
4)	Glukometr do badania cukru, potrzebujący minimalną ilość krwi do wykonania badania, szybki pomiar.	33140000-3,	1 szt.
5)	Termometr lekarski bezrtęciowy, szklany,	33100000-1,	20 szt.
6)	Szpatułki drewniane - jałowe,	33100000-1,	   50op.(1op. = 100szt.),
7)	Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5, wentylacja pacjentów dorosłych. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 134C,	33157700-2,	2 szt.
8)	Maska silikonowa nr 5 do resuscytatora AMBU. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 134C,	33171210-4,	4 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.15.77.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> grupa 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Rękawice lateksowe XS, 	33141420-0,	150 op. (1 op. = 100 szt.)
2)	Rękawice lateksowe S, 	33141420-0,	500 op. (1 op. = 100 szt.)
3)	Rękawice lateksowe M,	33141420-0,	140 op. (1 op. = 100 szt.)
4)	Rękawice lateksowe L,	33141420-0,	150 op. (1 op. = 100 szt.)
5)	Rękawice lateksowe XL,	33141420-0,	20 op. (1 op. = 100 szt.)
6)	Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm, 	33772000-2,	60 rolek, 
7)	Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi normy PN/EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra.	33140000-3,	50 szt.
8)	Worki na odpady 35 litrowe w kolorze żółtym,	19520000-7,	2 op. (1 op. = 50 szt.),
9)	Worki na odpady 120 litrowe w kolorze czerwonym,	19520000-7,	25 op. (1 op. = 25 szt.).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 33.77.20.00-2, 33.14.00.00-3, 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com